Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 3,0 ASN-> S6 4,2 AQJ tip -> S6 4,2 ANK man

Prezentacja w/w aut.
Krinoni

Post autor: Krinoni » 26 sty 2015, 14:02

W jakiej firmie udalo ci sie taki efekt osiagnac??? Moj wyswietlacz tez nadaje sie do poprawy

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 15 lut 2015, 18:39

http://naprawalicznikow.pl/

Polecam. Cena może jest wyższa niż sama naprawa ale tu jest nowy, wsadzony z dokładnością i starannością. Miałem możliwość otwarcia licznika i sprawdzenia. Pełna profeska a do tego bezproblemowy kontakt.

[ Dodano: 2015-01-30, 17:24 ]
Rozrząd wymieniony + kilka innych rzeczy. Efekt jest zadziwiający. Auto zrobiło się bardziej zrywne czyli jednak przez rozrząd trochę osiołków uciekło.

Wymieniliśmy:
:arrow: pasek CONTITECH ( CT920 )
:arrow: rolka napinacza INA ( 55704 )
:arrow: rolka kierunkowa INA( 55705 )
:arrow: rolka kierunkowa INA ( 55727 )
:arrow: napnacz hydrualiczny RUVILLE/INA z tłumikiem drgań GATES (55498)
:arrow: rolka prowadząca paska INA (55412)
:arrow: pompa wody DOLZ (A194)
:arrow: termostat WAHLER (427487)
:arrow: uszczelniacze wałków CORTECO (12015711)
:arrow: uszczelniacz wałka gruszki podciśnieniowej CORTECO (325155)
:arrow: poduszka przednia prawa silnika ASO (niestety zamienniki niedostępne) 4D0199267
:arrow: uzupełnione oleje przekładniowe


Znalazło się też kilka baboli do zrobienia :-( Uszczelniacz na w skrzyni na wał, uszczelniacz skrzyni wyjcie na półoś lewą. Dodatkowo wiem skąd mam wyciek płynu wspomagania - magiel do regeneracji. Także plany na nowy wydech i zawias póki co odchodzą na drugi plan.

[ Dodano: 2015-02-15, 18:39 ]
Pod koniec tygodnia udało sie przemodelować układ wydechowy. Ori już ledwo się trzymał. 15 lat dość znacznei wpłynęło na stan tłumików.

W ich miejsce wpadł układ wydechowy przelotowy. Katy zostały a tuż za nimi ori x-pipe + 2x2,25 cala kwas na 4 tłumikach przelotowych. Dźwięk jest zadziwiający - niby gada V8 ale im wieksz eobroty tym jest łagodniejszy. Mi to pasuje:

:arrow: KLIK
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 15 lut 2015, 18:42

bloku pisze:Dźwięk jest zadziwiający
Oj tak <buja w oblokach>
Warsztat, naprawy Audi A6.

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 15 lut 2015, 21:02

bloku, dźwięk jest <okok> <okok> <okok> <okok>
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

viewtopic.php?t=70027

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 17 mar 2015, 17:35

Za kilka dni kalendarzowa wiosna więc czas na setup niezimowy :-P Wpadły nowe dystanse do kół. Przód przejście z 20mm na 15mm a tył z 25mm na 20mm. Wygląda lepiej według mnie. Sami ocencie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Przy okazji wymiany kół dopatrzyłem się braku połowy osłony przegubu przedniego lewego. Szybka decydja o wymianie kompletu - osłona + przegub aby nie kusić losu. Nie wiem od kiedy brakowało osłony więc mógł dostać się tam piasek lub inne paskudztwo. Teraz śpię spokojniej ;-)
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 19 mar 2015, 09:59

Piękna ;)
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

patryks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2014, 13:36
Imię: Patryk
Rocznik: 2002
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: patryks » 19 mar 2015, 11:32

Gratuluję auta, śliczna sztuka :) - jednak napompowane błotniki robią robotę <lol>

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 16 kwie 2015, 18:30

Owocny tydzień.

&#8226; wymiana wszystkich przednich wahaczy + łaczniki stabilozatora
&#8226; podmiana tylnych amorków Sachs->Bilstein B4
&#8226; pełna geometria
&#8226; wymiana wtrysków gazowych na nieco lepsze i przede wszytskim nowe AC W01 BFC
&#8226; wymiana łożyska lewego przedniego koła SKF
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 16 kwie 2015, 23:03

No ładnie się dzieje <okok> <okok> <okok>

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 04 cze 2015, 22:27

widze badanie rynku ;)
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

viewtopic.php?t=70027

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 23 cze 2015, 21:09

Zamienił stryjek siekierke na kijek....

`00 ANK w manualu - ciut lepsze wyposażenie ale na pełnych skórach zamiast alkantary. Przebieg 235.000km, na nowym rozrządzie, świecach, cewkach, uszczelniony piec, skrzynia po remoncie. Resztę opiszę później jak znajdę chwilę na zdiagnozowanie wszystkich uchybień.

http://obrazki.elektroda.pl/1958203900_1435085754.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/1419381000_1435085756.jpg

Manual vs automat...spora różnica :-)
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

Awatar użytkownika
IreK_PV808
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
Imię: Irek
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Leżajsk
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 » 23 cze 2015, 21:44

bloku, weź mi wyjaśnij bo nie wiem po co zmienia się w takim klocku aut na mnl ? <mysli> Bo ani to wygodne ani z racji wagi Esy wybitnie szybkie nigdy nie będzie nawet 450KM RS6 robi (jak zdrowe ) 4.9 do "paki" (czyli bez szału) S3 dłubnięte objedzie go jak masło po gotowanych ziemniaczkach. Oczywiście nie mówię żeby tego nie robić tylko "po co"? :) . Bo ogarniacie chyba jak samemu zredukować o jeden w dół , a nie tylko liczycie na kick down'a po wciśnięciu pedału gazu do podłogi.

aha tylko żeby mi się nikt nie obraził , chciałbym się tylko dowiedzieć "po co" ?

Pozdrawiam <okok>
Jak mogę to pomogę. :) Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 23 cze 2015, 21:48

Bo od zawsze jak chciałem S6 czy to C4 czy C5 miało być w manualu. Tutaj się trafiła okazja od kolegi. Automat fajny, nie powiem wygodne rozwiązanie. Ale po to są jakieś tam marzenia aby je spełniać. Dwa, że ma nieco lepsze wyposażenie - choć mankamentem jest pełna skóra a miałem alkanatre.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

Awatar użytkownika
IreK_PV808
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
Imię: Irek
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Leżajsk
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 » 23 cze 2015, 22:02

Oki Git <okok> dziex za rzeczową odpowiedz . Oczywiście masz racje , że marzenia są aby je spełniać uważam dokładnie tak samo :) .
Jak mogę to pomogę. :) Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 24 cze 2015, 23:53

I jak wrażenia po przesiadce z automatu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja