A6 3,0 ASN-> S6 4,2 AQJ tip -> S6 4,2 ANK man
http://naprawalicznikow.pl/
Polecam. Cena może jest wyższa niż sama naprawa ale tu jest nowy, wsadzony z dokładnością i starannością. Miałem możliwość otwarcia licznika i sprawdzenia. Pełna profeska a do tego bezproblemowy kontakt.
[ Dodano: 2015-01-30, 17:24 ]
Rozrząd wymieniony + kilka innych rzeczy. Efekt jest zadziwiający. Auto zrobiło się bardziej zrywne czyli jednak przez rozrząd trochę osiołków uciekło.
Wymieniliśmy:
:arrow: pasek CONTITECH ( CT920 )
:arrow: rolka napinacza INA ( 55704 )
:arrow: rolka kierunkowa INA( 55705 )
:arrow: rolka kierunkowa INA ( 55727 )
:arrow: napnacz hydrualiczny RUVILLE/INA z tłumikiem drgań GATES (55498)
:arrow: rolka prowadząca paska INA (55412)
:arrow: pompa wody DOLZ (A194)
:arrow: termostat WAHLER (427487)
:arrow: uszczelniacze wałków CORTECO (12015711)
:arrow: uszczelniacz wałka gruszki podciśnieniowej CORTECO (325155)
:arrow: poduszka przednia prawa silnika ASO (niestety zamienniki niedostępne) 4D0199267
:arrow: uzupełnione oleje przekładniowe
Znalazło się też kilka baboli do zrobienia
Uszczelniacz na w skrzyni na wał, uszczelniacz skrzyni wyjcie na półoś lewą. Dodatkowo wiem skąd mam wyciek płynu wspomagania - magiel do regeneracji. Także plany na nowy wydech i zawias póki co odchodzą na drugi plan.
[ Dodano: 2015-02-15, 18:39 ]
Pod koniec tygodnia udało sie przemodelować układ wydechowy. Ori już ledwo się trzymał. 15 lat dość znacznei wpłynęło na stan tłumików.
W ich miejsce wpadł układ wydechowy przelotowy. Katy zostały a tuż za nimi ori x-pipe + 2x2,25 cala kwas na 4 tłumikach przelotowych. Dźwięk jest zadziwiający - niby gada V8 ale im wieksz eobroty tym jest łagodniejszy. Mi to pasuje:
:arrow: KLIK
Polecam. Cena może jest wyższa niż sama naprawa ale tu jest nowy, wsadzony z dokładnością i starannością. Miałem możliwość otwarcia licznika i sprawdzenia. Pełna profeska a do tego bezproblemowy kontakt.
[ Dodano: 2015-01-30, 17:24 ]
Rozrząd wymieniony + kilka innych rzeczy. Efekt jest zadziwiający. Auto zrobiło się bardziej zrywne czyli jednak przez rozrząd trochę osiołków uciekło.
Wymieniliśmy:
:arrow: pasek CONTITECH ( CT920 )
:arrow: rolka napinacza INA ( 55704 )
:arrow: rolka kierunkowa INA( 55705 )
:arrow: rolka kierunkowa INA ( 55727 )
:arrow: napnacz hydrualiczny RUVILLE/INA z tłumikiem drgań GATES (55498)
:arrow: rolka prowadząca paska INA (55412)
:arrow: pompa wody DOLZ (A194)
:arrow: termostat WAHLER (427487)
:arrow: uszczelniacze wałków CORTECO (12015711)
:arrow: uszczelniacz wałka gruszki podciśnieniowej CORTECO (325155)
:arrow: poduszka przednia prawa silnika ASO (niestety zamienniki niedostępne) 4D0199267
:arrow: uzupełnione oleje przekładniowe
Znalazło się też kilka baboli do zrobienia

[ Dodano: 2015-02-15, 18:39 ]
Pod koniec tygodnia udało sie przemodelować układ wydechowy. Ori już ledwo się trzymał. 15 lat dość znacznei wpłynęło na stan tłumików.
W ich miejsce wpadł układ wydechowy przelotowy. Katy zostały a tuż za nimi ori x-pipe + 2x2,25 cala kwas na 4 tłumikach przelotowych. Dźwięk jest zadziwiający - niby gada V8 ale im wieksz eobroty tym jest łagodniejszy. Mi to pasuje:
:arrow: KLIK
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Za kilka dni kalendarzowa wiosna więc czas na setup niezimowy :-P Wpadły nowe dystanse do kół. Przód przejście z 20mm na 15mm a tył z 25mm na 20mm. Wygląda lepiej według mnie. Sami ocencie.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Przy okazji wymiany kół dopatrzyłem się braku połowy osłony przegubu przedniego lewego. Szybka decydja o wymianie kompletu - osłona + przegub aby nie kusić losu. Nie wiem od kiedy brakowało osłony więc mógł dostać się tam piasek lub inne paskudztwo. Teraz śpię spokojniej
Przy okazji wymiany kół dopatrzyłem się braku połowy osłony przegubu przedniego lewego. Szybka decydja o wymianie kompletu - osłona + przegub aby nie kusić losu. Nie wiem od kiedy brakowało osłony więc mógł dostać się tam piasek lub inne paskudztwo. Teraz śpię spokojniej

Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Owocny tydzień.
• wymiana wszystkich przednich wahaczy + łaczniki stabilozatora
• podmiana tylnych amorków Sachs->Bilstein B4
• pełna geometria
• wymiana wtrysków gazowych na nieco lepsze i przede wszytskim nowe AC W01 BFC
• wymiana łożyska lewego przedniego koła SKF
• wymiana wszystkich przednich wahaczy + łaczniki stabilozatora
• podmiana tylnych amorków Sachs->Bilstein B4
• pełna geometria
• wymiana wtrysków gazowych na nieco lepsze i przede wszytskim nowe AC W01 BFC
• wymiana łożyska lewego przedniego koła SKF
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Zamienił stryjek siekierke na kijek....
`00 ANK w manualu - ciut lepsze wyposażenie ale na pełnych skórach zamiast alkantary. Przebieg 235.000km, na nowym rozrządzie, świecach, cewkach, uszczelniony piec, skrzynia po remoncie. Resztę opiszę później jak znajdę chwilę na zdiagnozowanie wszystkich uchybień.
http://obrazki.elektroda.pl/1958203900_1435085754.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/1419381000_1435085756.jpg
Manual vs automat...spora różnica
`00 ANK w manualu - ciut lepsze wyposażenie ale na pełnych skórach zamiast alkantary. Przebieg 235.000km, na nowym rozrządzie, świecach, cewkach, uszczelniony piec, skrzynia po remoncie. Resztę opiszę później jak znajdę chwilę na zdiagnozowanie wszystkich uchybień.
http://obrazki.elektroda.pl/1958203900_1435085754.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/1419381000_1435085756.jpg
Manual vs automat...spora różnica

Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
bloku, weź mi wyjaśnij bo nie wiem po co zmienia się w takim klocku aut na mnl ?
Bo ani to wygodne ani z racji wagi Esy wybitnie szybkie nigdy nie będzie nawet 450KM RS6 robi (jak zdrowe ) 4.9 do "paki" (czyli bez szału) S3 dłubnięte objedzie go jak masło po gotowanych ziemniaczkach. Oczywiście nie mówię żeby tego nie robić tylko "po co"?
. Bo ogarniacie chyba jak samemu zredukować o jeden w dół , a nie tylko liczycie na kick down'a po wciśnięciu pedału gazu do podłogi.
aha tylko żeby mi się nikt nie obraził , chciałbym się tylko dowiedzieć "po co" ?
Pozdrawiam


aha tylko żeby mi się nikt nie obraził , chciałbym się tylko dowiedzieć "po co" ?
Pozdrawiam

Jak mogę to pomogę.
Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
Bo od zawsze jak chciałem S6 czy to C4 czy C5 miało być w manualu. Tutaj się trafiła okazja od kolegi. Automat fajny, nie powiem wygodne rozwiązanie. Ale po to są jakieś tam marzenia aby je spełniać. Dwa, że ma nieco lepsze wyposażenie - choć mankamentem jest pełna skóra a miałem alkanatre.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
Oki Git
dziex za rzeczową odpowiedz . Oczywiście masz racje , że marzenia są aby je spełniać uważam dokładnie tak samo
.


Jak mogę to pomogę.
Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub