Aso w katowicach mowi, ze tego nie robi

Dzieki za wyczerpujące infomat1324 pisze:Numery części potrzebnych do wymiany:
» G 060 162 A2 - olej ATF zielony, koszt w ASO ok. 290 zł za litr;
» 09L 325 429 - filtr siatkowy oleju, koszt w ASO ok. 215 zł;
» 09L 321 371 - uszczelka miski olejowej, koszt w ASO ok. 140 zł;
» 01V 321 379 - pierścień uszczelniający korka kontrolnego, koszt w ASO ok. 10 zł;
» 018 321 377 B - śruba z uszczelką (korek spustowy), koszt w ASO ok. 22 zł.
Zamiast oryginalnego oleju z ASO może być ZF Lifeguard Fluid 8, który kosztuje ok. 110 zł za litr. Do statycznej wymiany potrzeba ok. 5,5 litra oleju, a do dynamicznej dwa razy tyle.
no i panowie jestem po wymianie olejnu, okazało się, że wszystko prócz uszczelki pasuje,mat1324 pisze:Numery części potrzebnych do wymiany:
» 09L 321 371 - uszczelka miski olejowej, koszt w ASO ok. 140 zł;
TAK jak mówisz może skrzynia była new 😂😁😁😁. Póki co biegi coraz lepiej wchodzą. Można zapomnieć o stukach, szarpnieciach itp..... 😁 tylko się cieszyć super jazdą😉😊🙋mat1324 pisze:Wieczorem sprawdzę jeszcze raz czy dobrze podałem Ci numery, ale na 99,99% są dobre. Może być tak, że masz wsadzoną nowszą skrzynię, bo stara klękła. Skrzynia po kilkuset km nauczy się pracy w nowych warunkach. Na pewno nie powinno być gorzej niż przed wymianą.