Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Klapy kolektora A6 3.0 TDI

Silniki wysokoprężne
Deba
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 26 mar 2019, 10:35
Imię: Jacek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Deba » 28 mar 2019, 10:05

W poprzedniej C6 2,7 TDI też miałem problem z klapami po ok. 200 tyś pojawił się błąd. Dałem do regeneracji i wg. obietnicy mechanika wytrzymały kolejne 100 tyś. Niestety po 300 tyś. nie tylko klapy ale też nastawniki nadawały się do wymiany. Zdecydowałem się na zablokowani klap i modyfikację programu. Objawy to trochę bardziej odczuwalna turbo-dziura zgodnie z przewidywaniami. Klapy to nie EGR czy DPF mają zapobiegać niepożądanym efektom falowym w układzie dolotowym tak ja zawór EXUP w motocyklach z tą różnicą że on jest montowany na wydechu. Dają efekt wydłużania i skracania długości układu przez co eliminują np. efekt fali stojącej.

Awatar użytkownika
mazzi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 26 lip 2015, 22:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mazzi » 10 maja 2020, 15:10

Czy ktoś z forumowiczów próbował uporać się z problemem z klapami w okolicach Wrocławia? Możecie polecić kogoś, kto zrobi to dobrze?
Pozdrawiam,
Krzysiek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl