[A6 C6 2.0 TDI] drgania silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 31 maja 2015, 14:31
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limanowa
Jeszcze nie napisalem ze kolektor ssacy byl czyszczony i egr wymieniany.
U Ciebie wystepowaly tylko drgania na biegu jalowym a u mnie dochodza jeszcze podczas obrotow. Sprobuje ustawic kat na 0 zobaczymy co to bedzie, mam nadzieje ze to bedzie to i skonczy mnie denerwowac to drganie.
Jakos jeszcze mi sie wydaje ze to moze byc wtryskami bo jak patrzylem na blok 13 to sa tam dziwne korekty a wtryski po srawdzeniu.
U Ciebie wystepowaly tylko drgania na biegu jalowym a u mnie dochodza jeszcze podczas obrotow. Sprobuje ustawic kat na 0 zobaczymy co to bedzie, mam nadzieje ze to bedzie to i skonczy mnie denerwowac to drganie.
Jakos jeszcze mi sie wydaje ze to moze byc wtryskami bo jak patrzylem na blok 13 to sa tam dziwne korekty a wtryski po srawdzeniu.
Ochrona komponentu, dopisywanie kluczy, flash, korekta przebiegu, MMI 2,3g jezyk PL, aktualizacja softu i map. Duzo rzeczy moge zrobic wysylkowo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 31 maja 2015, 14:31
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limanowa
Koszty trzeba ograniczac bo i tak juz troche zostalo wlozone. Sprobuje ustawic kat i wtedy zobaczymy co jest grane, czy to faktycznie to. Zreszta za niedlugo bede mial do wymiany rozrzad to wtedy to wszystko sie zrobi.
Ochrona komponentu, dopisywanie kluczy, flash, korekta przebiegu, MMI 2,3g jezyk PL, aktualizacja softu i map. Duzo rzeczy moge zrobic wysylkowo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Śledzę temat synchronizacji wałków i drgań silnika od jakiegoś czasu i postanowiłem sprawdzić czy ów drgania spowodowane są złym kątem i u mnie.
Kąt miałem -2,4.
Ustawiłem wałek ssący na 0 (udało się przy pierwszej próbie). Przejechałem autem kilka metrów do tyłu potem do przodu. Sprawdzam i nadal jest na 0. No to dalej do pracy - wałek zablokowany i do dzieła z drugim. Łatwo nie było , ale udało się znaleźć pozycję wałka wydechowego. Uradowany poskładałem wszystko do kupy i jazda do domu. Na miejscu patrzę a kąt wynosi -6,4. Jak to możliwe? Co o tym sądzicie?
Kąt miałem -2,4.
Ustawiłem wałek ssący na 0 (udało się przy pierwszej próbie). Przejechałem autem kilka metrów do tyłu potem do przodu. Sprawdzam i nadal jest na 0. No to dalej do pracy - wałek zablokowany i do dzieła z drugim. Łatwo nie było , ale udało się znaleźć pozycję wałka wydechowego. Uradowany poskładałem wszystko do kupy i jazda do domu. Na miejscu patrzę a kąt wynosi -6,4. Jak to możliwe? Co o tym sądzicie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie ja też myślałem że już miałem zero zjechałem z -3,43 na -1,49 przez chwile pokazywało 0.0 ale później wskazywało -1,49 więc bawiłem się dalej
Mi gdzieś za 6 razem udało się wyrównać wartości do 0
Trochę cierpliwości i do dzieła
[ Dodano: 2016-12-04, 13:34 ]
Trochę dziwi mnie to że masz -6 i jest OK bo jak ja ustawiłem na -5 to nawet nie odpalił

Mi gdzieś za 6 razem udało się wyrównać wartości do 0
Trochę cierpliwości i do dzieła

[ Dodano: 2016-12-04, 13:34 ]
Trochę dziwi mnie to że masz -6 i jest OK bo jak ja ustawiłem na -5 to nawet nie odpalił
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
Ja ustawiłem teraz -1,5 bo zero mnie nie satysfakcjonowalo. Drgań nie mam, autko ładnie się zbiera, parametry na pompowtryskach dużo lepsze niż przy zerze.
Wczoraj trasa w 3 osoby do Wrocław- Poznań i spalił przy prędkości do 130km/h 6literków, a powrót na światlach i trochę pokręciłem sie po Poznaniu 6,3l. Czy to prawidłowe spalanie?
Opony zima Pirelli sotto 0 205/60R16
Wczoraj trasa w 3 osoby do Wrocław- Poznań i spalił przy prędkości do 130km/h 6literków, a powrót na światlach i trochę pokręciłem sie po Poznaniu 6,3l. Czy to prawidłowe spalanie?
Opony zima Pirelli sotto 0 205/60R16
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Tak mnie kolego wystraszyłeś, że aż poszedłem zobaczyć czy mi silnik odpali, bo dzisiaj nie jeździłem. Uruchomił się bez problemu.Maciek1995 pisze:Dokładnie ja też myślałem że już miałem zero zjechałem z -3,43 na -1,49 przez chwile pokazywało 0.0 ale później wskazywało -1,49 więc bawiłem się dalej![]()
Mi gdzieś za 6 razem udało się wyrównać wartości do 0
Trochę cierpliwości i do dzieła![]()
[ Dodano: 2016-12-04, 13:34 ]
Trochę dziwi mnie to że masz -6 i jest OK bo jak ja ustawiłem na -5 to nawet nie odpalił
A co do ustawiania to nadal nie jest to dla mnie zrozumiałe, że ustawiłem 0, a po pewnym czasie zrobiło się -6. Jak to wobec tego sprawdzać. Przestawić wałek i się przejechać kilka kilometrów? Skoro przestawienie i sprawdzenie nie daje odpowiednich rezultatów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
A w czym to takie bzdury pokazuje? U mnie tam idzie bezproblemowo. Mam teraz -1,5. Autko dość dynamiczne, ładnie rusza z jedynki, korekty wtrysków dużo lepsze niż przy 0. Do zera już nie wrócę. Będę jeszcze eksperymentował granice -1 i granice -2, a potem -2,5. Porównam jak autko się zbiera oraz korekty na wtryskach. U mnie obojętnie na ile mam synchronizację drgań nie mam. Więc nie jest prawdą to co ktos pisał, że 2,0 drgają wszystkie.
Wszystkie oprócz mojego.
Wszystkie oprócz mojego.
