[A6 C6 2.0 TDI] drgania silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 31 maja 2015, 14:31
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limanowa
Witam. Borykam sie z tym problemem od czasu jak kupilem samochod.
Napisze co zrobilem.
Wymienilem pompe oleju na taka z grubszym walkiem
Wymienilem dwumas
Wszystkie pompowtryski po sprawdzeniu, na jednym wymieniona koncowka a drugi wyregulowany.
Myslalem o wymianie poduszek ale narazie przystopowalem bo widac ewidentnie jak poszarpuje silnikiem.
Z tego co widzialem to kat rozrzadu jest na -1 albo -1,5, mozu titaj jest przyczyna...
Drgania wystepuja na biegu jalowym, przy obrotach ok 1200-1300 i przy 1600-1800 tak ze czuc te drgania podczas jazdy.
Moze Wy cos poradzicie bo moj mechanik twierdzi ze wszystko jest ok.
Pozdrawiam
Napisze co zrobilem.
Wymienilem pompe oleju na taka z grubszym walkiem
Wymienilem dwumas
Wszystkie pompowtryski po sprawdzeniu, na jednym wymieniona koncowka a drugi wyregulowany.
Myslalem o wymianie poduszek ale narazie przystopowalem bo widac ewidentnie jak poszarpuje silnikiem.
Z tego co widzialem to kat rozrzadu jest na -1 albo -1,5, mozu titaj jest przyczyna...
Drgania wystepuja na biegu jalowym, przy obrotach ok 1200-1300 i przy 1600-1800 tak ze czuc te drgania podczas jazdy.
Moze Wy cos poradzicie bo moj mechanik twierdzi ze wszystko jest ok.
Pozdrawiam
Ochrona komponentu, dopisywanie kluczy, flash, korekta przebiegu, MMI 2,3g jezyk PL, aktualizacja softu i map. Duzo rzeczy moge zrobic wysylkowo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
Wiele osób twierdzi że jest OK bo nie chce im się szukać przyczyny a co do drgań to wiadomo przyczyn może być wiele.
Ja zrobiłem pompę oleju ale to dla własnego spokoju że nie stanę na środku drogi,ustawiłem pompę oleju idealnie na blokady,wyczyściłem kolektor ssący,egr, wyregulowałem przedni odbój silnika,dałem podkładki pod poduszki ale mimo to drgania były dalej tyle że u mnie tylko i wyłącznie były wyczuwalne na biegu jałowym,wiedziałem o tym że mam kąt -3,43 zmieniając go miałem pozycje -1,49 drgania zmalały nieznacznie,następnie miałem -0,49 drgania były już mało wyczuwalny a jak ustawiłem na 0.0 fakt trzeba mieć do tego cierpliwości i chęci ale warto od tamtej pory silnik nawet Nie drgnie,spalanie zostało tak jak było i dynamika jazdy również
Także pierwsze bierz się za synchro rozrządu zamiast pakować kasę w poduszki
Ja też sobie wmawiałem że te drgania to tak już jest i słuchając opini znajomych że mają to samo ale coraz bardziej mnie to zaczynali drażnić jak stałem na światłach a cały samochód się trząsł a teraz mam ciszę i spokój w autku
Ja zrobiłem pompę oleju ale to dla własnego spokoju że nie stanę na środku drogi,ustawiłem pompę oleju idealnie na blokady,wyczyściłem kolektor ssący,egr, wyregulowałem przedni odbój silnika,dałem podkładki pod poduszki ale mimo to drgania były dalej tyle że u mnie tylko i wyłącznie były wyczuwalne na biegu jałowym,wiedziałem o tym że mam kąt -3,43 zmieniając go miałem pozycje -1,49 drgania zmalały nieznacznie,następnie miałem -0,49 drgania były już mało wyczuwalny a jak ustawiłem na 0.0 fakt trzeba mieć do tego cierpliwości i chęci ale warto od tamtej pory silnik nawet Nie drgnie,spalanie zostało tak jak było i dynamika jazdy również
Także pierwsze bierz się za synchro rozrządu zamiast pakować kasę w poduszki
Ja też sobie wmawiałem że te drgania to tak już jest i słuchając opini znajomych że mają to samo ale coraz bardziej mnie to zaczynali drażnić jak stałem na światłach a cały samochód się trząsł a teraz mam ciszę i spokój w autku