[2.4 165KM] smród palonego oleju, wyciek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
ÂŻeby je wymienić najlepiej ściągnąć pokrywę zaworów. I w przypadku strony pasażera odkręcić półksiężyc trzymający wałek rozrządu, natomiast jeżeli chodzi o stronę od kierowcy należy ten półksiężyc poluzować. A taka robota na wciskanie czy podważanie to o kant dupy... ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Lenar_sz,
Zaślepki wałków są wciskane, trzeba użyć silikonu do zamontowania nowych.
Zaślepki wałków są wciskane, trzeba użyć silikonu do zamontowania nowych.
Nie trzeba ściągać pokrywy a tym bardziej luzować nastawnika.piotrek24dm pisze:ÂŻeby je wymienić najlepiej ściągnąć pokrywę zaworów. I w przypadku strony pasażera odkręcić półksiężyc trzymający wałek rozrządu, natomiast jeżeli chodzi o stronę od kierowcy należy ten półksiężyc poluzować. A taka robota na wciskanie czy podważanie to o kant dupy..
panowie jutro będę miał do odebrania w audi ten przewód odmy wiec wstawiam auto do mechanika na te zaślepki walka rozrządu i uszczelki pod napinaczem tak jak radziliście a skoro będę miał to rozebrane to może i rozrząd wymienić bo tez by się przydało odkąd kupiłem auto to nie wymieniałem i tutaj mam prośbę podesłali byście mi jakiegoś linka jaki był by dla mnie najlepszy chodzi mi o dobry i w miarę tani z góry wielkie dzięki
Jeszcze jedno pytanie, mianowicie zrobiłem ten test z kartką papieru jak pisaliście troche wcześniej, na kartce nie widziałem żadnej reakcji zasysania więc wziołem kawałek papierowego ręcznika kuchennego i też go nawet delikatnie nie zassało.
Czy to oznacza że powinienem najpierw wymienić odme i eżektor?

Czy to oznacza że powinienem najpierw wymienić odme i eżektor?
Lenar_sz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
ÂŚrednicy nie pamiętam, coś około 15-20 mm chyba
Ale właśnie tą koĂącówkę zostawiłem i na nią nałożyłem wąż jak mi się odma wysypała przy zdejmowaniu na kilka części
Ale właśnie tą koĂącówkę zostawiłem i na nią nałożyłem wąż jak mi się odma wysypała przy zdejmowaniu na kilka części

Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
panowie takie pytanie mam do was dzisiaj wymieniłem ezektor odmy mam drożne bo narazie mam te gumowe rurki ale nie ważne nie zakładam nowej odmy bo zaraz będę wymieniał wszystkie te uszczelki co pisaliście czekam na termin u mechanika ale nie ważne dzisiaj wymieniłem sam ten ezektor oczywiście cały był zawalony syfem zwłaszcza strona od głowic bo góra była drożna ale przelotu od strony głowic nie było teraz jest nowy ezektor ale kartki nie zasysa wiec o co chodzi?? dlaczego tak się dzieje??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brzeg
No juz jestem po wymianie odmy na gumowa. Wąż olejoodporny 16 mm wewnątrz, dwie opaski. Same krocce przy deklu zostają, są solidne, delikatnie naciąć i ściągać stary wąż plastikowy, do tego sposób gazowników na niezaginanie węza - zrobić sprezynke z drutu wiazalkowego i włożyć do środka węża. Puscilem tak że musiałem delikatnie naciąć osłonę silnika, nie było żal bo i tak gazownicy już ja docinali, wąż wystaje przed kolektorem spod osłony-pomaluje na srebrny kolor i będzie jak oryginał:).
Kolego który będziesz uszczelnial, żebyś nie musiał robić tego dwa razy tak jak ja robiłem dziś drugi raz bo nie wymieniłem uszczelki pod napinaczem zmiennych faz rozrządu.WymieĂą od razu uszczelki pod napinaczami rozrządu, oraz zaślepki wałków z tyłu silnika no i oczywiście uszczelki pod dekiel.
Kolego który będziesz uszczelnial, żebyś nie musiał robić tego dwa razy tak jak ja robiłem dziś drugi raz bo nie wymieniłem uszczelki pod napinaczem zmiennych faz rozrządu.WymieĂą od razu uszczelki pod napinaczami rozrządu, oraz zaślepki wałków z tyłu silnika no i oczywiście uszczelki pod dekiel.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
ezektor jest nowka sztuka wiec nie ma mowy o uszkodzeniu czegos kartka lezy nic nie zasysa ani nie dmucha. a jesli chodzi o uszczelke pod napinaczem zmiennych faz to jest ta potocznie w forum zwana uszczelka pod napinaczem tan prostokat z polksiezycem z jednej strony???
[ Dodano: 2012-03-17, 21:16 ]
panowie ostatnia prosba do was!!!!
potrzebuje uszczelki pod dekle
uszczelki pod napinacze
zaslepki walkow
i simeringi walkow gdzie to najlepiej zamowic macie moze jakis zaufany sklep internetowy albo cos takiego i czy to wystaRCZY ZEBY TEN OLEJ JUZ MI NIE KAPAL NA TEN WYDECH????????
[ Dodano: 2012-03-17, 21:16 ]
panowie ostatnia prosba do was!!!!
potrzebuje uszczelki pod dekle
uszczelki pod napinacze
zaslepki walkow
i simeringi walkow gdzie to najlepiej zamowic macie moze jakis zaufany sklep internetowy albo cos takiego i czy to wystaRCZY ZEBY TEN OLEJ JUZ MI NIE KAPAL NA TEN WYDECH????????
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Kolego pod napinacze i zaślepki możesz kupić śmiało w ASO, nie są drogie.
Pod dekle możesz kupić albo elringa, albo też w aso zamówić. Elring w sklepie motoryzacyjnym będzie taĂąszy.
Jak chcesz mieć spokój, to lepiej dobrze poczytaj i dobrze przeszkol mechanika co jak ma zrobić.
Bo kupisz wszystkie części oryginalne a to nie pomoże jak mechanik nie da np. silikonu w odpowiednich miejscach na deklach.
Ja musiałem poprawiać po mechaniku.
Odnośnie eżektora to niech jedna osoba doda gazu tak do 3000-4000tyś a ty połóż wtedy rękę tak jakbyś chciał zatkać otwór. Wtedy powinieneś solidnie poczuć między palcami.
Na jałowych obrotach zasysanie jest bardzo delikatne widać jak np. papier toaletowy lekko zasysa.
Pod dekle możesz kupić albo elringa, albo też w aso zamówić. Elring w sklepie motoryzacyjnym będzie taĂąszy.
Jak chcesz mieć spokój, to lepiej dobrze poczytaj i dobrze przeszkol mechanika co jak ma zrobić.
Bo kupisz wszystkie części oryginalne a to nie pomoże jak mechanik nie da np. silikonu w odpowiednich miejscach na deklach.
Ja musiałem poprawiać po mechaniku.
Odnośnie eżektora to niech jedna osoba doda gazu tak do 3000-4000tyś a ty połóż wtedy rękę tak jakbyś chciał zatkać otwór. Wtedy powinieneś solidnie poczuć między palcami.
Na jałowych obrotach zasysanie jest bardzo delikatne widać jak np. papier toaletowy lekko zasysa.