Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.4 165KM] smród palonego oleju, wyciek

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
technic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 26 gru 2009, 17:04
Lokalizacja: Lubin

[a6 2.8 Q]

Post autor: technic » 31 gru 2009, 18:50

Powraca temat mechaników. Dobry mechanik to skarb!!! Popytaj znajomych którzy mają renomę, a partaczy omijać szerokim łukiem. Nasze Audiczki to inteligentne bestie i nie cierpią diagnostycznego holocaustu <piwo>
Regulamin: (....) Podszywanie się pod nienależne rangi jest zabronione.

yoorki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 30 paź 2009, 19:29
Lokalizacja: Mjondalen/Norwegia

Post autor: yoorki » 06 sty 2010, 18:53

otoz dzwoneczki byly od rolki napinajacej ... ale na szczescie pasek klinowy a wlasciwie wielorowkowy a nie rozrzadu. teraz jest oki. koncowke drazka tez wymienilem i nawet nie placilem za ponowne ustawienie zbierznosci :) ogolnie jest oki. juz jestem w domu wiec samochod przejechal znowu 1200 km i wszystko gra. nareszcie moge sie cieszyc z mojej audiczki. tym bardziej ze zmienilem jej reflektory na takie bajeranckie i wyglada jazeb...
pozdrawiam i najlepszego w nowym roku zycze wszystkim!

cichykk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
Imię: Piotr
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grójec

Post autor: cichykk » 06 sty 2010, 20:12

wracając do tematu, u mnie śmierdziało olejem i leciał olej pod korkiem wlewu oleju. Odkręciłem ezektor a ten zapchany :/ Kupiłem nowy , założyłem i jest extra. Sucho :) Nawet spod pokrywy zaworów przestało lecieć :)

cichykk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
Imię: Piotr
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grójec

Post autor: cichykk » 10 sty 2010, 20:40

censored, miałem nowy korek z ASO i nadal leciało ale po wymianie zapchanego ezektora wszystko jest ok :-)

cichykk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
Imię: Piotr
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grójec

Post autor: cichykk » 10 sty 2010, 22:14

Zapłaciłem 100zł ,a kupowałem w http://www.autounia.audi.pl/ Mam do nich 3km więc nie opłaca mi się jeździć do innych, wydzwaniać czy płacić za przesyłki. Tutaj jest fajna stronka z aktualnymi cenami , wystarczy wpisać numer części http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ Jak coś potrzebujesz to zamów telefonicznie w Auto-Unia, mogę odebrać i wysłać pocztą.

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 16 sty 2010, 13:54

Dobrze że jest ten temat bo u mnie też śmierdzi olejem do środka zmieniłem uszczelki pod klawiaturom i nic i teraz będę zmieniał te pół księżyce i jeszcze tą drugą uszczelkę nazwy nie pamiętam ale jeden gość mi powiedział że nie trzeba ściągać deklów od klawiatur tylko trzeba mieć specjalny klucz ja się na tym nie znam i pytam się was czy to jest możliwe czy mi wciskał kit pozdro <ok>

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 16 sty 2010, 21:37

Aby wymienić uszczelki napinaczy łańcuchów trzeba zdjąć pokrywy zaworów. Specjalny klucz to jest do tego, żeby ścisnąć napinacz, ale nie jest on niezbędny.
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 17 sty 2010, 20:53

krisker, to po ściągnęciu muszę jeszcze raz kupować uszczelki czy mogę jeszcze założyć te same pozdro

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 17 sty 2010, 21:03

Jeśli uszczelki masz założone w miarę niedawno, i nie są całe uwalone silikonem ;) to ja bym założył je ponownie, pamiętając o silikonie w narożnikach i odpowiednim dokręceniu. Ja tak robiłem i uszczelki dały radę <ok>
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 18 sty 2010, 11:36

Dziekuje bardzo za doradzenie pozdro

yoorki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 30 paź 2009, 19:29
Lokalizacja: Mjondalen/Norwegia

Post autor: yoorki » 18 sty 2010, 16:56

chcialbym jeszcze wrocic do tej uszczelki napinacza. dokladnie jekie trzeba wykonac cztnnosci przy jej wymianie i na co uwazac gdyby ktos mogl podpowiedziec

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 25 sty 2010, 18:49

krisker, wcześniej były podane numery katalogowe i koszt do mojego 2.8 jest to samo zakupić te dwa komplety i ma być git czy jeszcze są tam jakieś jeszcze uszczelki bo jak zdejmą dekle to juz chce wszystko wymienić żeby było z głowy i żeby znowu nie rozbierać bo coś nie wymienili tak jak ostatnio pozdro

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 26 sty 2010, 07:31

Tylko uszczelka pod deklem x2 i komplety pod napinacze x2.
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 26 sty 2010, 09:30

Ale po tych numerach ma pasować do mojego 2.8 i bez obaw zakupić pozdro

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 26 sty 2010, 11:47

To to samo dla wszystkich 30-zawórówek. Nawet w 1.8 jest ten sam zestaw.
Pozdrawiam,
Krisker

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja