[2.4 165KM] smród palonego oleju, wyciek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Krisker, a przy których zimeringach nie trzeba ściągać rozrządu? ÂŁącznie są 4 i tyle kupiłem. Jak się ociepli będę wymieniał uszczelki napinacza łańcuszka a przy okazji zakupiłem uszczelniacze wałków, ale wiem, że do nich trzeba rozpinać rozrząd więc nie chciałem robić.
A ceny uszczelk się zgadzają. Ja płaciłem za dwa komplety pod pokrywy zaworów wraz z tymi pod świece 310zł za obie strony. Czyli 155 za sztukę po rabacie 10%.
A ceny uszczelk się zgadzają. Ja płaciłem za dwa komplety pod pokrywy zaworów wraz z tymi pod świece 310zł za obie strony. Czyli 155 za sztukę po rabacie 10%.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Dokładnie nie pamiętam, ale na 100% musisz zrzucić rozrząd do wymiany simeringów przy kołach paska rozrządu (czyli dwie sztuki). W przypadku simeringów przy hallach wydaje mi się, że da się je zmienić bez większej grzebaniny. W razie potrzeby wałki ssące można zdemontować bez ruszania rozrządu. Oczywiście ogólne zasady trzeba znać (m.in: te same elementy w te same miejsca).
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
Witam pozwólcie że dołączę do tematu gdyż przez te mrozy i mnie spotkała niespodzianka z zapchanym ezektorem i nie wiem czemu ktoś napisał że nie da rady go wyczyścić . Trzeba poświęcić trochę czasu mieć kawałek cienkiego stalowego zaostrzonego na płasko drucika i wiercimy (drucik dlatego że otworek idzie pod kątem ) lejemy jakiś czyscik ,wd czy coś podobnego i jedziemy . I spokojnie przewiercamy jak powinno być i to właśnie ten boczny króciec przez który przechodzi malutki otworek jest najbardziej odpowiedzialny za odpowietrzenie test z kartką papieru przechodzi bez problemu .Drugi pionowy przelot ten z zaworkiem zwrotnym prawie nie wymagał czyszczenia .
co do uszczelek znalazłem firmę z bardzo dobrymi cenami za elringa zestaw pod dekiel 80zł plus uszczelniacz napinacza wałka rozrządu 25zł Firma AUTO-NET Dąbrowa Górnicza
tel.
608 172 761
793 462 133
co do uszczelek znalazłem firmę z bardzo dobrymi cenami za elringa zestaw pod dekiel 80zł plus uszczelniacz napinacza wałka rozrządu 25zł Firma AUTO-NET Dąbrowa Górnicza
tel.
608 172 761
793 462 133
prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie
witam kolegow pierwszy raz pisze na forum wiec jak pisze cos nie tak to przepraszam z góry otóż do rzeczy mam problem z moja audi gdzies na wydech leci olej i sie dymi po nagrzaniu silnika mam niby dobrego mechanika ale mowi ze wymienil wszystkie mozliwe uszczelki i wciaz jest to samo na poczatku twierdził ze to uszczelka od klawiatury pokrywy zaworow wymieniona koszt 250 zl i cieknie dalej pozniej cala masa uszczelnieĂą i wciąż to samo na wkoncu juz mam tak tego dosyc ze postanowiłem zostawić auto w serwisie tam za zlokalizowanie awari biora 500zl plus koszt naprawy nie wiem czy to dobry pomysl doradzcie cos prosze bo juz mi rece opadaja pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Na 100% cieknie Ci z zaślepki wałka rozrządu oraz z uszczelki pod napinaczem rozrządu. Każdy szanujący się mechanik nie wymieni Ci uszczelki pod pokrywą zaworów bez tych 2 wymienionych uszczelek. Tak po za tym poczytaj na forum był ten temat przerabiany.
a6-c5-v6-wymiana-uszczelek-napinacza-la ... t20533.htm
Do sprawdzenia także ezektor i odma (układ odpowietrzenia skrzyni korbowej)
a6-c5-v6-wymiana-uszczelek-napinacza-la ... t20533.htm
Do sprawdzenia także ezektor i odma (układ odpowietrzenia skrzyni korbowej)
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
zapytaj mechaniora czy wymienił razem z uszczelkami pokrywy także uszczelniacze napinacza łancucha rozrządu tu je masz;
http://www.moto1000.pl/ELRING,863.590_U ... 28251.html
ciekną z tych gumowych półksiężycy, no i jak ci kolega wyżej napisał ezektor to podstawa inaczej wali olej jak siemasz wiktor ja po przeczyszczeniu miałem spokój
http://www.moto1000.pl/ELRING,863.590_U ... 28251.html
ciekną z tych gumowych półksiężycy, no i jak ci kolega wyżej napisał ezektor to podstawa inaczej wali olej jak siemasz wiktor ja po przeczyszczeniu miałem spokój
prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
- Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie
ja mam pytanie odnośnie ezektora. Dzisiaj się pobawiłem z wymianą. Po złożeniu wszystkiego tak jak powinno być (tak jak było:) ) i uruchomieniu silnika chciałem sprawdzić czy lekko zaciąga powietrze. Ku mojemu zdziwieniu mam takie podciśnienie pod korkiem, że trzeba go dość mocno pociągnąć żeby go wyjąć. Przy odkręcaniu słychać wyraźnie jak zasysa powietrze do środka. Odmy wymienione (wąż 1/2 cala), wszystko na bank szczelne.
Pytanie jest takie: czy tak powinno być, i czy nie uszkodzi to czegoś.
Dajce w miarę szybko odpowiedz bo się trochę martwie
Pytanie jest takie: czy tak powinno być, i czy nie uszkodzi to czegoś.
Dajce w miarę szybko odpowiedz bo się trochę martwie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Jak zasysa to prawidłowo. Jeżeli by wydmuchiwało to nie dobrze. 

Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
dzieki za szybka odpowiedz z tego co wiem to mówił ze odmy były zapchane jakimś czarnym smarem widocznie długo nie były czyszczone a ezektor mówił ze tylko wyczyścił ale jest czysty i nie ma potrzeby wymiany. Ale skoro radzicie go wymienić to jutro go zamówię ten mechanior mowi ze sie poddaje ze nie wie z kad to leci i musi wyciagnac mi silnik zeby zobaczyc co to moze byc bo inaczej to nie ma podejscia a wiecie moze ile moze kosztowac ta wymiana zaślepki wałka rozrządu oraz z uszczelki pod napinaczem rozrządu i czy duzo to roboty??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
ÂŻeby wymienić komplet pod pokrywą zaworów oraz pod napinaczem i zaślepki wałka po obu stronach to ja zapłaciłem 260 zł za uszczelki erlinga + robocizna ale to we własnym zakresie (proste rzeczy robię sam, trudniejszych się uczę)
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
jak bym miał twoja wiedzę to na pewno bym się za to zabrał niestety nie znam się za bardzo na tym wiec czuje ze tylko więcej bym szkód narobił ale naprawdę już mam dosyć cały czas mi coś wymieniają i wciąż to samo mam fajne audi stare bo stare ale sam wiesz jakie to są auta potrafią sprawiać przyjemność a czuje się jak bym miał WSK-e 2 dni jazdy i 10 dni na warsztacie i cały czas grzebią i grzebią i nie wiedza czego szukać masakra wydaje mi się ze mówiłem mu już o tych dwóch uszczelkach wcześniej bo tez gdzieś wyczytałem ale mówił ze tez wymienił znaczy uszczelnił bo na uszczelki mu nie dałem wiec raczej wątpię ze były wymieniane, na pokrywie zaworów widać jakąś nowa uszczelkę ale i tak cieknie chyba gdzieś od spodu bo pokrywę i tam gdzie dało rade to wymyłem i nie widać żadnych śladów oleju a dym jak leciał tak leci albo jeszcze mocniej
kolego jeżeli masz ezektor czysty to po co wydawać kasę ja swój wyczyściłem i jest ok a jak był zapchany to była kałuża oleju pod samochodem po dłuższej jeździe po wyczyszczeniu wszystko ustało leciutko się poci ale będę wymieniał właśnie uszczelki pod deklami i napinaczem
podstawa jak ezektor czysty że zasysa powietrze po odkręceniu korka
podstawa jak ezektor czysty że zasysa powietrze po odkręceniu korka
prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Tak to jest jak się oddaje do mechaniorów najlepiej zaczerpnąć chociażby wiedzy z forum jest wystarczająca, trochę cierpliwości, minimum umiejętności dobre klucze ( nie z biedronki) i robisz sobie sam. Wiem z doświadczenia że nikt mi lepiej tego nie zrobi bo jak robisz dla siebie to wiesz co faktycznie wymieniłeś nikt Cie nie oszuka no i się człowiek stara żeby było cacy. Tak po za tym to nie ma tam nic innego z czego mogłoby cieć więc wymieniaj i będzie spokój.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html