Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[2.8 amx 193KM]Jak oszukać komputer po wycince katalizatorów

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Raf4rb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 30 lis 2009, 22:34
Imię: Rafał
Rocznik: 2016
Moje auto: Inne
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Raf4rb » 19 kwie 2010, 19:32

Zobacz TÂĄ aukcję.

DJabeł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
Imię: Jarek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DJabeł » 19 kwie 2010, 21:54

Bez jaj 100 za kawałek rurki z gwintem? byle cieć zrobi to za 1/10 tej ceny ,ba troche chceci i samemu by zrobił.
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 20 kwie 2010, 21:11

Raf4rb, Dzięki kolego za pomoc.Padł mi lewy kat i pali mi się cały czas check.Trochę mnie to wkurza,więc postanowiłem coś z tym zrobić.Fakt 100zł. za kawałek rurki z gwintem to sporo,ale wiem już czego szukać.
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 28 kwie 2010, 20:48

ja pierdziele 100zł?wiesz co kupic kawałek preta kwasówki.do tokarza i po sprawie.zwykła tuleja dystansowa z gwintem :lol:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

DJabeł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
Imię: Jarek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DJabeł » 29 kwie 2010, 17:51

A potem na allegro sprzedawać po 70 <ok> Jak myslisz ilu miałby on wtedy klientow :lol:
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 29 kwie 2010, 21:16

liberro pisze:
Raf4rb pisze:Wstawia się tulejkę dystansową i dopiero w nią wkręca sondę, ma to na celu lekkie odsunięcie jej od spalin ale nie całkowite, jak się to dobrze zrobi to błędu nie będzie.
U mnie dystanse się sprawdziły :)

Co do 4 sond lambda to są one w autach które mają zaostrzone normy emisji spalin np auta z USA w europie to auta z normą EURO3 i w górę . Teoretycznie norma Euro3 obowiazuje od 01-10-2001 więc auta po tej dacie powinny mieć 4 sondy jeśli mają podwójny wydech 2 na pojedyńczym aczkolwiek nie we wszystkich państwach norma ta została wprowadzona w tym samym czasie. tak bynajmniej gdzieś wyczytałem szukając info na temat swojego wózka.

P.S. Odczyt sond na katach da sie podobno wyłaczyć w sterowniku silnika tzn nie tyle wyłaczyć co podobno zmienić własnie normę emisji spalin ale jakoś nigdy nie mam czasu podjechać do dobrego fachowca od tych spraw. Jeden oferował mi nawet przesłanie do niego samego sterownika ale jakoś tak oddawać do obcego gościa serduszko mojego rydwanu to trochę ryzyko :)
Zależy od kodu silnika. Ja np. już mam 4 sondy a jak najbardziej zgodzę się że w OBDII w europie weszło w 2001r a w USA w 1998.

Ten patent z tulejką całkiem interesujący.

Co do świecących checków to jakie błędy pokazują wam się w vagu?

lukaszes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 16 lip 2008, 15:58
Lokalizacja: Opole, Suffolk

Post autor: lukaszes » 13 maja 2010, 11:04

Ktos to bedzie ogladal za pol roku a aukcji juz nie bedzie...



EMULATOR SONDY LAMBDA !

CENA PRODUCENTA - 99 PLN !


Jeżeli masz auto napędzane silnikiem benzynowym wyprodukowany po 2000 roku, spełniającym normy spalin EURO 3, w którym pracę katalizatora mierzy druga sonda lambda,wyciąłeś katalizator lub zastąpiłeś go strumienicą lub tanim katalizatorem nie spełniającym norm spalin EURO 3,a komputer sterujący pracą silnika powoduje błąd typu "uszkodzony katalizator"

TO POTRZEBUJESZ EMULATOR SONDY LAMBDA !


KUPUJ PRODUKTY SPRAWDZONE !

UWAGA !

PRODUKT EKSPORTOWY DO PAńSTW UNII EUROPEJSKIEJ - wykonany z materiałów najwyższej jakości , ale w DOBREJ POLSKIEJ CENIE - WARTO !





Emulator drugiej sondy lambda to specjalnie skonstruowana nagwintowana tulejka dystansowa, która wkręcona pomiędzy sondę lambda a drugie gniazdo sondy w układzie wydechowym, powoduje prawidłowe odczyty i nie pokazywanie błędu na komputerze silnika.Urządzenie to działa w 95% przypadków, warunek - aby było miejsce na zdystansowanie drugiej sondy o około 5 cm.

Weź udział w tej aukcji - emulator pozwoli zaoszczędzić duże pieniądze na zakup oryginalnych katalizatorów w serwisie za kilka tysięcy zł.

Produkt z powodzeniem stosowany przez firmy i warsztaty tuningowe !
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 31 lip 2010, 14:47

dobre
:lol:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

pablos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 08 mar 2009, 19:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pablos » 31 lip 2010, 23:11

pewnie że dobre bo działa :mrgreen:

u mnie był lewy kat do wymiany (w ASO 5200 PLN)

obecnie wywalone oba, wstawione strumiennice (2 szt) + te ustrojstwa (2 szt) + dwa oryginalne łączniki (podróbka po roku do wymiany była) = 830 PLN. = spokój :lol:
robione w ELTEC-u. (w cenie 99zł regulacje i poprawki tego czegoś)

generalnie jestem zadowolony, bo nareszcie skończyły się problemy z błędami w silniku z tego powodu.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 04 sie 2010, 21:38

co ty pierdzielisz?
powaznie.a mogłbys mi podac wymiary tego ustrojstwa?
:?:
czy skracałes co nie co? :?: i tez miałes po dwie sondy na strone? :?:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 05 sie 2010, 09:06

yogibear1, u ciebie jest 4 sondy i jak możesz to napisz jakie oznaczenie masz silnika ja właśnie jestem na etapie wycinki katów pozdro

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 05 sie 2010, 11:19

amx pawełku ale ja poruszyłem ten temat troche z ciekawosci,ale dobrze ze ma wziecie bedziemy wiedziec co robic,ja na razie katy mam ok.ale wiadomo jak długo?
przeciez to uzywany samochod co nie? <ok>


2000rok 6 grudzień.jak chcesz to go oceń znajdziesz go bez problemu ,,nasze auta,, <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

pablos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 08 mar 2009, 19:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pablos » 05 sie 2010, 11:55

yogibear1
nie znam wymiarów tych tulejek, niestety nie byłem przy montazu.
i nawet nie zaglądałem tam, mam cięzki dostep do kanału (czyt. żaden) nie mówiąc już o podnośniku.
mechanior powiedział że ma działać prawidłowo, ale w razie czego mam podjechać jakby było coś nie tak. jak na razie działa jak należy :mrgreen:
zero błędów w silniku po przejechaniu kilkuset km, a wcześniej po kilkunastu zaświecał się "check engine". z tego widać że wiedział co mówi, zero ściemy i nie przeszkadzały mu 4 sondy :mrgreen:
resztę wydechu też chyba zrobię u nich, tylko trochę drogo :-( jedyny minus
ale to się jeszcze zobaczy :-D

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 05 sie 2010, 18:57

pablos pisze:yogibear1
nie znam wymiarów tych tulejek, niestety nie byłem przy montazu.
i nawet nie zaglądałem tam, mam cięzki dostep do kanału (czyt. żaden) nie mówiąc już o podnośniku.
mechanior powiedział że ma działać prawidłowo, ale w razie czego mam podjechać jakby było coś nie tak. jak na razie działa jak należy :mrgreen:
zero błędów w silniku po przejechaniu kilkuset km, a wcześniej po kilkunastu zaświecał się "check engine". z tego widać że wiedział co mówi, zero ściemy i nie przeszkadzały mu 4 sondy :mrgreen:
resztę wydechu też chyba zrobię u nich, tylko trochę drogo :-( jedyny minus
ale to się jeszcze zobaczy :-D
Czy miałeś 4 katalizatory?Czy masz układ wydechowy typu w kolejności: 2 sondy, 2 przedkatalizatory, 2 sondy, 2 duże katalizatory?
Czy katalizatory które miałeś wycięte miały sondy przed nimi czy za nimi?
To ważne informacje odnośnie działania tych dystansów sond lambda.

pablos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 08 mar 2009, 19:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pablos » 05 sie 2010, 20:47

to
fassi1 pisze:Czy miałeś 4 katalizatory?Czy masz układ wydechowy typu w kolejności: 2 sondy, 2 przedkatalizatory, 2 sondy, 2 duże katalizatory?
Czy katalizatory które miałeś wycięte miały sondy przed nimi czy za nimi?
To ważne informacje odnośnie działania tych dystansów sond lambda.
fassi1
to chyba nie ta kolejność ;-)
nie wiem dokładnie jak mam z pierwszymi, ale wydaje się mi że ja mam najpierw przedkatalizatory a później pierwsze lambdy.
natomiast drugie lambdy napewno powinny być za katalizatorami, bo inaczej ich montowanie nie miałoby sensu, prawda? :mrgreen:

ale odpowiadając na Twoje pytanie: drugie sondy miałem za katami :-D

są właśnie układy tylko z dwoma sondami - bez tych drugich właśnie i tam nie ma problemu z wywaleniem katów. wawalasz je i cześc :mrgreen:
a u nas trzeba stosować takie różne dziwctwa jak te "emulatory" zeby oszukać drugie lambdy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl