[ ASN 3.0 220 KM] Dusi się przy dodawaniu gazu! BÂŁAGAM O POM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
grzemo, właśnie sprawdziłem.. temperatura cieczy chłodzącej 9C, temperatura na zewnątrz 9,5C
oto logi statyczne kanałów które miałem zrobić:
Log (0 - 031,002)
Log (1 - 032,033,032,033)
Log dynamiczny na 3cim biegu na tyle na ile mi droga i ruch pozwolił... dalej już była dupa czyjegoś auta i fotoradar 50km/h wiec może 500obr go konca skali zabrakło
Log (0 - 031,002,031,002)
przy tych warunkach udało mi się zrobić w pełni loga na 2gim biegu
Log (0 - 002,031)
i jeszcze raz na 3cim biegu ale już nie było gdzie jechać, chyba ze na czołówkę
Log (0 - 002,031)
i jeszcze raz na 2 gim biegu do koĂąca
Log (0 - 002,031)
i ewentualnie gdyby to się dało odczytać to zrobiłem przygazówkę, tak jak właśnie widać najbardziej te objawy zaduszania i zlogowałem to...
Log (0 - 002,031)
przy okazji pojawił się błąd skrzyni, mógłby ktoś powiedzieć co to?
"VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 927 156 EN
Component and/or Version: AG5 01V 3.0l5V RdW 0808
Software Coding: 0000001
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 003 - Mechanical Failure - Intermittent"
oto logi statyczne kanałów które miałem zrobić:
Log (0 - 031,002)
Log (1 - 032,033,032,033)
Log dynamiczny na 3cim biegu na tyle na ile mi droga i ruch pozwolił... dalej już była dupa czyjegoś auta i fotoradar 50km/h wiec może 500obr go konca skali zabrakło
Log (0 - 031,002,031,002)
przy tych warunkach udało mi się zrobić w pełni loga na 2gim biegu
Log (0 - 002,031)
i jeszcze raz na 3cim biegu ale już nie było gdzie jechać, chyba ze na czołówkę

Log (0 - 002,031)
i jeszcze raz na 2 gim biegu do koĂąca
Log (0 - 002,031)
i ewentualnie gdyby to się dało odczytać to zrobiłem przygazówkę, tak jak właśnie widać najbardziej te objawy zaduszania i zlogowałem to...
Log (0 - 002,031)
przy okazji pojawił się błąd skrzyni, mógłby ktoś powiedzieć co to?
"VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 927 156 EN
Component and/or Version: AG5 01V 3.0l5V RdW 0808
Software Coding: 0000001
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 003 - Mechanical Failure - Intermittent"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Problem jest z sondami, nie falują.
Trzeba sprawdzić we wtyczce czy czasem sonda nie ma zwarcia do plusa (jeśli tak to do wymiany) bądź gdzieś uszkodzony przewód od sondy.
Co do błędów to w ecu silnika nie ma bądź nie było żadnych błędów?
Gdyż błędy 18265, P1857, są powiązane z ecu silnika i najczęściej występują przy pojawieniu się błędów w silniku.
Trzeba sprawdzić we wtyczce czy czasem sonda nie ma zwarcia do plusa (jeśli tak to do wymiany) bądź gdzieś uszkodzony przewód od sondy.
Co do błędów to w ecu silnika nie ma bądź nie było żadnych błędów?
Gdyż błędy 18265, P1857, są powiązane z ecu silnika i najczęściej występują przy pojawieniu się błędów w silniku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
Ten błąd sygnalizuje usterkę któregoś z elementów silnika. Oznacz to że ECU czyli sterownik silnika nie może przekazać wystarczających informacji do skrzyni biegów, ponieważ coś "nie hallo" z elementami silnika u Ciebie mogą to być sondy. W moim przypadku był to zabrudzony przepływomierz po wyczyszczeniu znikł błąd przepływki a także i ten o brak wiadomości skrzynia - silnik.
Ten błąd sygnalizuje usterkę któregoś z elementów silnika. Oznacz to że ECU czyli sterownik silnika nie może przekazać wystarczających informacji do skrzyni biegów, ponieważ coś "nie hallo" z elementami silnika u Ciebie mogą to być sondy. W moim przypadku był to zabrudzony przepływomierz po wyczyszczeniu znikł błąd przepływki a także i ten o brak wiadomości skrzynia - silnik.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Przepływka jak najbardziej OK sądząc po Twoich logach.
[ Dodano: 2012-03-18, 22:06 ]
[ Dodano: 2012-03-18, 22:06 ]
Gdzie to masz? bo ja na swoje oko widzę zę sondy pracują dobrze. Korekcje długo terminowe teżsą ok. bo ma -3.1 i-1.1 także mi się zdaje ze sondy są OK.grzemo pisze:W logach ewidentnie sondy nie działają prawidłowo.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Sondy oczywiście pracują, czy idealnie to inna sprawa, jest test sond w OBD2.
Z logów nie podoba mi się jedno - obciążenie silnika większe niż 100%, a przecież to atmosferycznych silnik, więc obciążenie powinno zawierać się w zakresie 0-100%
Kolejna sprawa wskazanie przepływki, w/g danych z ross tech wiki, ilośc przepływajacego powietrza w okolicach rpm mocy max, powinna być bliska mocy max - 20%, więc u ciebie jest trochę za dużo tego powietrza, powinno być ok 180g/ms, a jest w okolicach 200.
Błąd który masz w skrzyni pojawił się na skutek jazdy z odpiętą przeplywką, skasuj i nie powinien wrócić.
Z logów nie podoba mi się jedno - obciążenie silnika większe niż 100%, a przecież to atmosferycznych silnik, więc obciążenie powinno zawierać się w zakresie 0-100%
Kolejna sprawa wskazanie przepływki, w/g danych z ross tech wiki, ilośc przepływajacego powietrza w okolicach rpm mocy max, powinna być bliska mocy max - 20%, więc u ciebie jest trochę za dużo tego powietrza, powinno być ok 180g/ms, a jest w okolicach 200.
Błąd który masz w skrzyni pojawił się na skutek jazdy z odpiętą przeplywką, skasuj i nie powinien wrócić.
skasowałem przejechałem kilka kilometrów i już nic się nie pojawiło...Zagór pisze:Błąd który masz w skrzyni pojawił się na skutek jazdy z odpiętą przeplywką, skasuj i nie powinien wrócić.
teoretycznie tak, ale podmieniłem przepływkę i NIC się nie zmieniło wiec odpada... a co dalej?Zagór pisze:ilośc przepływajacego powietrza w okolicach rpm mocy max, powinna być bliska mocy max - 20%, więc u ciebie jest trochę za dużo tego powietrza, powinno być ok 180g/ms, a jest w okolicach 200.

[ Dodano: 2012-03-19, 14:58 ]
LOQ pisze: Jest jeszcze ten regulator pojemności dolotu, który też lubi robić figle.
co to jest?
nie bardzo wiem o co chodzi...
gdyby cewki były padnięte to prawdopodobnie byłoby wypadanie zapłonu... a nie ma... mogę podmienić bo mam jeszcze 4 inne i jedna nową... ale wątpię że coś to zmieni...LOQ pisze:A podmieniałeś cewki To najczęstsza przyczyna nieprawidłowej pracy tego silnika, a objawy są naprawdę różne.
Merc, zostaw narazie soby w spokoju .panowie sondy w tym silniku sa szerokopasmowe i one nie zmieniaja napiecia maja stałe napiecie 1,5 v .Merc, odepnij przepływke i zrób jeszcze raz logi statyczne z bloku 31 bo cos za duzo jak dla mnie mierzy przepływka i współczynik lamda bardzo skacze.
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!
Merc, było by super jak bys zrobił te logi z odpieta przepływka bo widze ze przepływka troche za duzo widzi i sondy tez wariuja tylko nie jestem w stanie z tych logów powiedziec czy przycznyna jest przepływka czy sondy .a taniej jest zapłacic komus za logi i kasowanie błedów niz kupic czesc która okarze sie sprawna tym bardziej ze sondy i przepływka kosztuja pare ładnych stówek
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!