Zagór pisze:1. sprawdzić alternator
2. miałeś zrobić logi co potrzebne napisałem
3. Sonda może być uszkodzona (nie martwa, ale jej odczyty nie są już dawno prawidłowe) a ECU nie wywali z tego powodu błędu, bo ECU jest w stanie wywalić błąd jak sondy jest ta ma
- zwarcie w układzie pomiarowym
- przerwę w układzie pomiarowym
- niewłaściwą rezystancję układu pomiarowego
i te same problemy z układem podgrzewania.
1. jak sprawdzić alternator?
2. Odpuściłem logi bo oddawałem auto do Tuchołka Autotronic w Chwaszczynie, ale rozłożyli ręce więc widzę że bez logów się nie obędzie, zrobię jak tylko to będzie możliwe i wrzucę na forum...
3.no właśnie sonda nie wyrzuca błędów.
a Jeśli chodzi o listwę to jednak włożona jest nowa, nie przekładali starej...
czyli można powiedzieć że nowe jest wszystko oprócz, alternatora, pompy klimy itp, tego co na pasku klinowym. przepływomierz mój ale sprawny, bo podmieniałem, no i coś co steruje silnikiem a nie znajduje się w nim to pozostały już chyba tylko sondy i sam ECU, czy jest coś jeszcze?
[ Dodano: 2012-04-15, 21:50 ]
Zagór, zrobiłem te logi o które prosiłeś

w pierwszej kolejności normalnie na jałowym...
Log (0 - 090,093)
Log (1 - 002,003)
a następnie te same z przygazówką....
Log (0 - 002,003)
Log (1 - 090,093)
dodatkowo pojawił się błąd w grupie Engine, którego nigdy wcześniej niewidziałem... no i błąd wygląda interesująco, podejrzewam że prowadzi do całego mojego problemu... i pewnie to ma związek z niższym napięciem w VAG'u niż na klemach akumulatora o czym pisałem wcześniej ale oczywiście proszę o sprecyzowanie co to znaczy:
18010 - Napięcie zasilania sterowania silnika 30 za niskie
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BÂŁAD SPORADYCZNY
przy okazji tak na marginesie podrzucę błąd z ABS i zapytam co znaczy:
01119 - Gear Recognition Signal
35-10 - - - Intermittent