[BDV 2.4 170 KM] Blad katalizatora
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 23 wrz 2014, 16:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 322
- Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Usuwając sondy pozbędziesz się jedynie błędu, czytaj kontrolki na desce.
Jeżeli chcesz permanentnie rozprawić się z tematem to masz dwa wyjścia, wstawiasz oryginalne katy (dość kosztowna sprawa) lub wkładasz zamienniki.
Na forum jest dużo tematów podobnych, poszukaj. Poniżej przykłady
viewtopic.php?t=63020
viewtopic.php?t=62046
viewtopic.php?t=60928
Jeżeli chcesz permanentnie rozprawić się z tematem to masz dwa wyjścia, wstawiasz oryginalne katy (dość kosztowna sprawa) lub wkładasz zamienniki.
Na forum jest dużo tematów podobnych, poszukaj. Poniżej przykłady
viewtopic.php?t=63020
viewtopic.php?t=62046
viewtopic.php?t=60928
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 23 wrz 2014, 16:54
- Lokalizacja: Warszawa
No tak wiem trochę kosztowna ta wymiana Katalizatorów ale te sądy odpowiadają tylko za to czy auto jest ekologiczne.Tak usunę kontrolne ale tylko od Katalizatorów. Czy przez usunięcie ich będę miał później jakieś problemy z autem?
[ Dodano: 2014-09-23, 21:15 ]
Wszyscy mówią o tym żeby wstawiać: strumiennice, jakieś rurki w miesce kątów bądź jakieś inne metody mają a czemu po prostu nie zostawić ich aż się same zużyją i po prostu usunąć z kompa te tylne sądy. Czy może ktoś się wypowiedzieć na ten temat jakie są tego plusy i minusy.
U mnie auto chodzi cicho nic nie dzwoni tylko wyrzuca mi błędy.
[ Dodano: 2014-09-23, 21:15 ]
Wszyscy mówią o tym żeby wstawiać: strumiennice, jakieś rurki w miesce kątów bądź jakieś inne metody mają a czemu po prostu nie zostawić ich aż się same zużyją i po prostu usunąć z kompa te tylne sądy. Czy może ktoś się wypowiedzieć na ten temat jakie są tego plusy i minusy.
U mnie auto chodzi cicho nic nie dzwoni tylko wyrzuca mi błędy.
Cześć
podłączam się do tematu i szkoda że nikt nie odpowiedział na Twoje pytanie w spawie usunięcia z kompa ostatnich sond
próbuję znaleść kogoś kto to zrobił i czy coś złego się po tym zadziało
chomik 9288 napisz czy to zrobiłeś i jak auto zareagowało, będę wdzięczny za info
pozdrawiam
podłączam się do tematu i szkoda że nikt nie odpowiedział na Twoje pytanie w spawie usunięcia z kompa ostatnich sond
próbuję znaleść kogoś kto to zrobił i czy coś złego się po tym zadziało
chomik 9288 napisz czy to zrobiłeś i jak auto zareagowało, będę wdzięczny za info
pozdrawiam
A3 1.8 2000r - był
A6 2.4 2003r avant - jest
A6 2.4 2003r avant - jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 23 wrz 2014, 16:54
- Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli jest problem tylko z tylnymi sondami które odpowiadają za ekologię to mozna je usunąć całkowicie z komputera w Warszawie jak się orjentowalem jest to do zrobienia za około 300 zł. Ja zainwestował tymczasowo w EOBD bluetootch program na telefon żeby nie męczyć się za każdym razem z komputerem i porostu kasuje checka i mam na jakiś czas spokuj lecz to chwilowe rozwiązani. Komputer u mnie nie pokazuje żadnych innych błędów jak "16805 sprawność katalizatora poniżej progu minimum"
chomik9288, Katalizatory rozsypują się w kawałki tzn pękają. Miałem właśnie taki problem, że nie szła powyżej 3 tysięcy obrotów na jałowym wszystko ok le już pod obciążeniem lipa.Prawy kat wysypał sie w tak nieszczęsny sposób, że zatkał mi środkowy tłumik a z końcowego wyciągałem watę głuszącą
Wsadziłem 2 przelotowe tłumiki z RMmotors i spokój po dziś dnia a nalatałem na nich ponad 70 tysięcy
Poszukaj moich postów z przed paru lat opisywałem co się działo
Pozdrawiam
Wsadziłem 2 przelotowe tłumiki z RMmotors i spokój po dziś dnia a nalatałem na nich ponad 70 tysięcy
Poszukaj moich postów z przed paru lat opisywałem co się działo
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 23 wrz 2014, 16:54
- Lokalizacja: Warszawa
Słyszałem o takich sytuacjach że potrafią się wyruszyć i zapchać wydech natomiast w audi po lifcie mamy problem z 4 sondami ty masz natomiast tylko 2 wstawiając tłumiki przelotowe nie musisz usuwać ani (oszukiwać) drugich sąd bo ich po prostu nie ma. Najlepszym rozwiązaniem według mnie w audi po lifcie było by wytłuc wstępne Katalizatory a zamiast głównych wstawić wyglądające podobnie do katalizatorów tłumiki przelotowe (tak jak u Ciebie) i oczywiście usunąć z komputera na zawsze drugie sondy lambda które powodują u nas zapalenie się tego nieszczęsnego checka. Jeżeli się mylę i ktoś ma inne zdanie na ten temat to piszcie bo właśnie w taki sposób mam zamiar niedługo zrobić porządek z tym wydechem. Daj znać czy poziom hałasu zwiększył się jakoś znacznie po zamianie katów na tłumiki przelotowe.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Tak z ciekawości jaki koszt , oni sprzedają całą rurę od kolektora do tego połączenia przed środkowym tłumikiem? Czy same tłumi zamiast katów i trzeba spawać?strubell pisze:chomik9288, w rm jak brałem swoje to mieli właśnie opcje pod 4 sondy czyli na tym przelotowym było wspawane kawałek gwintu. Dźwięk bardziej metaliczny mi się zdaje ale głośniej nie jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 sie 2015, 08:40
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 sie 2015, 08:40
- Lokalizacja: Warszawa