[ AKN 2.5 150 KM] help z chorwacji
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 273
- Rejestracja: 15 maja 2011, 19:13
- Lokalizacja: MALAGA/silesia/CdSol
pamiętać należy jeszcze o innym osprzęcie typu dwumasa plus sprzęgło, wtryski...
koła pasowe paska wielorowkowego....u mnie padła jeszcze spreżarka.....
to wszystko znacząco podniesie koszt naprawy i wydłuży czas oczekiwania na wyjazd...
nie daj boże jak po złożeniu padnie coś jeszcze...u mnie właśnie padło koło pasowe wału...
kolejne nerwy i kolejny wydatek....bo trzeba było znowu zrzucać zderzak.....
trzeba dokładnie się przyjrzeć stanu technicznemu pozostałych cześci i wtedy podjąć decyzję....FINANSOWÂĄ.....
jedyny plus jaki nam się pojawi to świadomość stanu technicznego silnika po naprawie....przy odsprzedaży niestety nie podniesie znacząco ceny auta....
koła pasowe paska wielorowkowego....u mnie padła jeszcze spreżarka.....
to wszystko znacząco podniesie koszt naprawy i wydłuży czas oczekiwania na wyjazd...
nie daj boże jak po złożeniu padnie coś jeszcze...u mnie właśnie padło koło pasowe wału...
kolejne nerwy i kolejny wydatek....bo trzeba było znowu zrzucać zderzak.....
trzeba dokładnie się przyjrzeć stanu technicznemu pozostałych cześci i wtedy podjąć decyzję....FINANSOWÂĄ.....
jedyny plus jaki nam się pojawi to świadomość stanu technicznego silnika po naprawie....przy odsprzedaży niestety nie podniesie znacząco ceny auta....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Właśnie wróciłem z warsztatu. Wygląda na to, że tak wielkiej tragedii z moim silnikiem nie ma. Wiadomo, wałki (które o dziwo nie są wcale w tak złym stanie, orócz jednego ukruszonego i jednego minimalnie (ok 0,3mm) startego. Wiadomo hydraulika do kosza, ale... jest oczywiście ale
. jeden z zaworów jest najprawdopodobniej uszkodzony, nie potwierdzone jeszcze na 100%, bo szef operacji akurat był na wyjeździe i dopiero jutro będę się z nim widział. W każdym razie jeden z zaworów nie rusza się, stoi jak słup. Czy to coś poważnego, czy da się zrobić?
Jakoś boję się swapa i wolałbym uratować to co mam, ale nie za wszelką cenę.

Jakoś boję się swapa i wolałbym uratować to co mam, ale nie za wszelką cenę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Witam panowie po dłuższej nieobecności. Trochę to trwało, ale odebrałem dziś samochód z warsztatu i właśnie miałem się chwalić, że jest ok, ale... no moim zdaniem nie jest dobrze
Silnik klepie w moim przekonaniu nieziemsko. Może się dopatruję, może mi się wydaje, ale... no kurde klepie.
Z resztą posłuchajcie sami. Lewy dekiel jeszcze ok, ale prawy moim zdaniem jest nie do przyjęcia, tłucze się gorzej niż na starych wałkach i hydraulice.
Jutro wraca do warsztatu.
Macie jakieś sugestie co może być spieprzone? Dodatkowo pomimo "wyszlifowania" wtrysków i założenia nowych uszczelek leje olejem po przejechaniu ledwo 20km.
Qrde zaczynam dochodzić do przekonania, że jak sam sobie czegoś nie zrobię (pomimo tego, że mechanikiem nie jestem), to nikt nie będzie potrafił porządnie tego zrobić.

Silnik klepie w moim przekonaniu nieziemsko. Może się dopatruję, może mi się wydaje, ale... no kurde klepie.
Z resztą posłuchajcie sami. Lewy dekiel jeszcze ok, ale prawy moim zdaniem jest nie do przyjęcia, tłucze się gorzej niż na starych wałkach i hydraulice.
Jutro wraca do warsztatu.
Macie jakieś sugestie co może być spieprzone? Dodatkowo pomimo "wyszlifowania" wtrysków i założenia nowych uszczelek leje olejem po przejechaniu ledwo 20km.
Qrde zaczynam dochodzić do przekonania, że jak sam sobie czegoś nie zrobię (pomimo tego, że mechanikiem nie jestem), to nikt nie będzie potrafił porządnie tego zrobić.
Kod: Zaznacz cały
epieniny.com/a6.rar
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Z ciekawości jakie powinno być ciśnienie oleju. Dzwonił mechanik właśnie i stwierdził, że nie podejmuje się dalszej pracy przy samochodzie, bo sam nie wie o co biega. Ciśnienie jest 1,6 na niskich obrotach, na wysokich 2,4, rozrząd ustawiony ok, smarowanie też niby ok (sprawdzał przy ściągniętym deklu). Tak teraz myślę, może to być źle ustawiony kąt wtrysku? Wczoraj na ciepłym auto odpaliło po 5 sekundach kręcenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
1,6 dokładnie na biegu jałowym. przy ok 2k obrotów 2,4 bara.
Auto w poniedziałek jedzie do innego mechanika. Nie wiem co zrobić z mechanikiem, który "zajmował" się autem do tej pory? Nie rozliczyłem się jeszcze. Po odbiorze auta sprawa wygląda tek:
1. klepie nieziemsko
2. olej leje się zewsząd - muszę jutro na spokojnie to obejrzeć, leje się na pewno spod wtrysków pomimo wymiany uszczelek, ale wydaje mi się, że spod uszczelek głowic (nowych) również.
3. coś marnie poskładane to auto chyba było skoro sam musiałem przykręcić rurę od filtra powietrza, do przepływki i wężyk od n75 bodajże do filtra powietrza nie wpięty, tylko dyndał sobie radośnie.
Qr...ica mnie bierze jak widzę coś takiego.
Auto w poniedziałek jedzie do innego mechanika. Nie wiem co zrobić z mechanikiem, który "zajmował" się autem do tej pory? Nie rozliczyłem się jeszcze. Po odbiorze auta sprawa wygląda tek:
1. klepie nieziemsko
2. olej leje się zewsząd - muszę jutro na spokojnie to obejrzeć, leje się na pewno spod wtrysków pomimo wymiany uszczelek, ale wydaje mi się, że spod uszczelek głowic (nowych) również.
3. coś marnie poskładane to auto chyba było skoro sam musiałem przykręcić rurę od filtra powietrza, do przepływki i wężyk od n75 bodajże do filtra powietrza nie wpięty, tylko dyndał sobie radośnie.
Qr...ica mnie bierze jak widzę coś takiego.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
lukidb
proponuje abys zapoznal sie z ponizszym tematem:
a6-c5-25tdi-98r-problem-z-cisnieniem-i- ... t22827.htm
Jednoczesnie musze zaznaczyc, ze znowu kilka stowek z portfela ubedzie, a gwarancji sukcesu niestety nie ma.
Tylko wydaje mi sie ze obecnie nie masz juz innego wyjscia....
proponuje abys zapoznal sie z ponizszym tematem:
a6-c5-25tdi-98r-problem-z-cisnieniem-i- ... t22827.htm
Jednoczesnie musze zaznaczyc, ze znowu kilka stowek z portfela ubedzie, a gwarancji sukcesu niestety nie ma.
Tylko wydaje mi sie ze obecnie nie masz juz innego wyjscia....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Czytałem wcześniej ten temat już i podejrzewałem, że może to być właśnie coś co i mnie dopadło.
Na wydatki jestem przygotowany (psychicznie w każdym razie
) i wiem, że rozbieranie całości i koszty z tym związane czekają mnie ponownie.
Zastanawia mnie tylko dlaczego ten olej tak ucieka skoro wszystkie uszczelki są nowe? Wczoraj wieczorem zrobiłem sobie jeszcze jazdę próbną, po rozgrzaniu silnika do 90 i przejechaniu 15km w środku od smrodu spalonego oleju nie dało się wytrzymać, a w garażu rano pod autem kałuża.
[ Dodano: 2012-09-16, 15:42 ]
Zrobiłem na wszelki wypadek 04 i 04bs, ktoś mógłby rzucić okiem
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukidb_97568.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukidb_97569.html
porównując to z tym gdzie wszystko było w miarę ok, wygląda, że kąt do poprawy.
[ Dodano: 2012-12-10, 22:21 ]
a żeby nie było, że się nie odzywam.
auto zostało ogarnięte dopiero w zeszłym tygodniu.
Wszystkie wycieki usunięte i jest jak na razie w porządku.
Do zrobienia mam jeszcze "tylko" pompę wtryskową i wtryski.
Odnośnie mechaników, z którymi miałem do czynienia nie będę się wypowiadał, ale możecie się domyślać po "rozwleczeniu w czasie" naprawy samochodu z jakimi miałem do czynienia. 4 lokalne i 2 dalsze warsztaty nie podołały wyzwaniu. Najlepsze jest to, że w miarę ogarniętego mechanika mam pod nosem i on sobie z zagadnieniem poradził w dwóch podejściach.
Teraz, biorąc pod uwagę poniesione wydatki, pozostaje jeździć tym autem do śmierci
Pozostaje się tylko modlić, aby następny wypad na wczasy był szczęśliwszy.
Na wydatki jestem przygotowany (psychicznie w każdym razie

Zastanawia mnie tylko dlaczego ten olej tak ucieka skoro wszystkie uszczelki są nowe? Wczoraj wieczorem zrobiłem sobie jeszcze jazdę próbną, po rozgrzaniu silnika do 90 i przejechaniu 15km w środku od smrodu spalonego oleju nie dało się wytrzymać, a w garażu rano pod autem kałuża.
[ Dodano: 2012-09-16, 15:42 ]
Zrobiłem na wszelki wypadek 04 i 04bs, ktoś mógłby rzucić okiem
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukidb_97568.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukidb_97569.html
porównując to z tym gdzie wszystko było w miarę ok, wygląda, że kąt do poprawy.
[ Dodano: 2012-12-10, 22:21 ]
a żeby nie było, że się nie odzywam.
auto zostało ogarnięte dopiero w zeszłym tygodniu.
Wszystkie wycieki usunięte i jest jak na razie w porządku.
Do zrobienia mam jeszcze "tylko" pompę wtryskową i wtryski.
Odnośnie mechaników, z którymi miałem do czynienia nie będę się wypowiadał, ale możecie się domyślać po "rozwleczeniu w czasie" naprawy samochodu z jakimi miałem do czynienia. 4 lokalne i 2 dalsze warsztaty nie podołały wyzwaniu. Najlepsze jest to, że w miarę ogarniętego mechanika mam pod nosem i on sobie z zagadnieniem poradził w dwóch podejściach.
Teraz, biorąc pod uwagę poniesione wydatki, pozostaje jeździć tym autem do śmierci

Pozostaje się tylko modlić, aby następny wypad na wczasy był szczęśliwszy.
