Opony samochodowe Audi
części samochodowe
Kalkulator OC mfind
opony i alufelgi
Tarcze, hamulce

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

[A6 all] wahacze

W tym dziale sprawy dotyczące ogólnie zawieszenia, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu włącznie z innymi pojazdami.
Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1299
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 05 kwie 2011, 00:02

Ale na dobrą sprawę co ma to 400zł na 3 lata? To masz około 15zł miesięcznie raptem :/
No ale. Jak kto woli :)
gembas 10k rocznie to dużo? O_o

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 05 kwie 2011, 00:08

-=Rafal=- no właśnie chodzi mi o to, że bardzo mało :) Tylko że Meyle znajomy może mi załatwić sporo taniej od LMO,a słyszałem że się dobrze sprawują :) No zobaczę, poczekam na więcej opinii :)
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1299
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 05 kwie 2011, 00:12

No ja też jestem takiego zdania. Bo kupować Meyle które mają taki przebieg gwarantowany z 40tys. to trochę ryzyko. Bo walną Ci przed tymi 3 latami i co? Znowu będziesz musiał wymieniać. A LMO by dalej śmigały.. :)
Przemyśl to sobie. Jak coś jest tanie to nie jest dobre :)

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 05 kwie 2011, 00:15

-=Rafal=- znaczy, że jak coś jest drogie to od razu ma być dobre? :) To bujda, a jakbym zeszlifował znaczki z wachaczy Master Sport i wystawił za 1700zł to od razu by były lepsze? :) Czasami tanie też jest dobre
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1299
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 05 kwie 2011, 00:18

lekarz12_18, nie. Ale akurat wahacze to jest ta sprawa, że WSZYSCY wiedzą że LMO są najlepsze. Nie ma drugich na polskie drogi które wytrzymają więcej. A już szczególnie te made in DE. I nikt mi nie powie że jest inaczej. A jak mam do wyboru Meyle za 1100 a LMO za 1600 to dla mnie wybór jest oczywisty :) Tanie nigdy nie jest dobre :) Nie ma takiego czegoś. Tani i dobry to może być kop w tyłek co najwyżej <figielek>

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 05 kwie 2011, 00:27

gembas pazerny dwa, a głupi za każdym razem ;)

Widzę, że na tym forum ludzie z 14 letnimi autami zarabiają po 10 tys. miesięcznie, że stać ich tylko an drogie rzeczy... Mnie niestety nie

Zastanowię się jeszcze nad LMO. Ale jeżeli kupię inne to najwyżej się wtopię na tym, bez ryzyka dalej mieszkalibyśmy w jaskini <lol>
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1299
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 05 kwie 2011, 00:44

lekarz12_18, od tego jest forum żeby nie wtapiać. Poczytaj o wahaczach w temacie :) 80% poleca Febi i LMO. Róznica w cenie z 100-150zł. Ale w ogólnym zestawienu Meyle wypadają najlepiej :)
Nikt nie mówi, że trzeba zarabiać 10 000 miesięcznie :/ Wkładasz w zawieche 1800 zł i masz spokój na 100 000km :) W Twoim przypadku to 10 lat :)

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 05 kwie 2011, 09:59

-=Rafal=- z tymi stoma tysiącami to wątpię, nie na naszych drogach ;) Poza tym wiadomo że tylko ori wkładane były w stanie wytrzymać gigantyczne przebiegi, te które kupisz teraz nie są już tak dobre. Ale dzięki, jeszcze raz przekalkuluję sobie LMO :)
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1299
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 05 kwie 2011, 19:15

lekarz12_18, ORI na pierwszy wkład są w stanie wytrzymać około 220 000. Co może wytrzymać tyle co LMO jak nie najbliższe oryginału LMO? Nie mówię tu o +200. Mówię tu o połowie, co jest całkiem realne, jeśli nie będziemy latać jak powaleni po wszystkich dziurach :/ Dla przykładu. Na pierwszy montaż a MOIM aucie przelatały 100k po DE i 120k po PL. Daje do myślenia? Myślę że LMO spokojnie 80-100 przelatają. <radocha>

Awatar użytkownika
tolondo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 07 maja 2008, 09:56
Lokalizacja: seroczyn/gdansk

Post autor: tolondo » 05 kwie 2011, 21:24

czesc,to dodam cos od siebie nie bedzie o lmo.jakies 65 tys temu kupilem i zalozylem M-sport i teraz po 65 tysiach sie juz kompletnie wysypaly i musze zmienic i znowu zamowilem m-sport,mysle ze 570 zl na 65 tysi jest ok.dodam ze jezdze raczej agresywnie i nie unikam dziur specjalnie
po zmianie softu 286 hp czarna + a4 2.0 TFSI 211 hp 2010r biała (żony)

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 06 kwie 2011, 01:28

gembas nie po prostu napisałem to zanim poprawiłeś swój post. Bo głupotą jest wywalanie kasy bez przemyślenia, często po dobrym sprawdzeniu rzeczy tanie wytrzymują więcej ;) Przykładem jest moja grzechotka kupiona w Auchan, bo akurat potrzebowałem jej do dokręcenia jednej rzeczy w motorze, a trzyma już dwa lata a używana jest dosyć intensywnie ;) Chociaż ona to pewnie tylko fuks <rotfl>

-=Rafal=- wiem ile są w stanie wytrzymać ori wahacze w audi, nie jestem żółtodziobem w sprawach mechaniki ;) Tylko, że wiem z doświadczenia, że 100 tys. po tym torze offroadowym rozciągniętym między Bugiem a Odrą mało które zawieszenie PO WYMIANIE jest w stanie wytrzymać ;)
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 302
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 06 kwie 2011, 11:02

lekarz12_18 pisze:Widzę, że na tym forum ludzie z 14 letnimi autami zarabiają po 10 tys. miesięcznie, że stać ich tylko an drogie rzeczy... Mnie niestety nie
to po co kupiłeś taki samochód <szok> .

dymekvr6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 mar 2011, 10:00
Lokalizacja: elbląg

Post autor: dymekvr6 » 15 kwie 2011, 20:58

tolondo pisze:czesc,to dodam cos od siebie nie bedzie o lmo.jakies 65 tys temu kupilem i zalozylem M-sport i teraz po 65 tysiach sie juz kompletnie wysypaly i musze zmienic i znowu zamowilem m-sport,mysle ze 570 zl na 65 tysi jest ok.dodam ze jezdze raczej agresywnie i nie unikam dziur specjalnie

czyli w miejsce jednego zestawu LMO kupujesz 3 zestawy M-sport no i do tego musisz 3 razy zapłacic mechanikowi za wymianę całej zawiechy co nie jest tez tanie :) a tak na marginesie to miło musi Ci sie jezdzic tłuczącą się limuzyną jeśli czekasz do czasu aż wysypie sie cała zawieszka :)

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1845
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronik
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 15 kwie 2011, 21:27

Moje zdanie jest takie, że problem mają ci , którzy na bieżąco nie kontrolują zawieszenia. Jeżeli w swoim poprzednim aucie (passat) wymieniłem w przeciągu 5 lat (30k/rok) 4 wahacze. Nawet się nie zastanawiałem przy wymianie pojedynczego wahacza czy szukać taniego czy dobrego... . Ktoś kto raptem musi wymienić całą zawieche, niestety dostaje bólu głowy związanego z kosztami. I wtedy zaczyna się kombinowanie, szukanie wytłumaczenia dla swojej ignorancji, może kupie tańsze, przecież nie mogą być takie złe itd itp ... .

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 421
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 01 cze 2011, 09:38

Też muszę zmienić zawieszenie myślałem nad ruville(może źle napisałem) ale jak czytam te posty to już sam nie wiem lmo są po 1450zł kolega z klubu miał jeszcze po takiej cenie 2miesiące temu i chyba trzeba będzie zakupić ale jeszcze popatrze i popytam <okok> <mysli>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


Akumulatory samochodowe Audi A6
Kalkulator OC hamulce