[A6 all] wahacze
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
lekarz12_18, nie. Ale akurat wahacze to jest ta sprawa, że WSZYSCY wiedzą że LMO są najlepsze. Nie ma drugich na polskie drogi które wytrzymają więcej. A już szczególnie te made in DE. I nikt mi nie powie że jest inaczej. A jak mam do wyboru Meyle za 1100 a LMO za 1600 to dla mnie wybór jest oczywisty Tanie nigdy nie jest dobre Nie ma takiego czegoś. Tani i dobry to może być kop w tyłek co najwyżej
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
gembas pazerny dwa, a głupi za każdym razem
Widzę, że na tym forum ludzie z 14 letnimi autami zarabiają po 10 tys. miesięcznie, że stać ich tylko an drogie rzeczy... Mnie niestety nie
Zastanowię się jeszcze nad LMO. Ale jeżeli kupię inne to najwyżej się wtopię na tym, bez ryzyka dalej mieszkalibyśmy w jaskini
Widzę, że na tym forum ludzie z 14 letnimi autami zarabiają po 10 tys. miesięcznie, że stać ich tylko an drogie rzeczy... Mnie niestety nie
Zastanowię się jeszcze nad LMO. Ale jeżeli kupię inne to najwyżej się wtopię na tym, bez ryzyka dalej mieszkalibyśmy w jaskini
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
lekarz12_18, od tego jest forum żeby nie wtapiać. Poczytaj o wahaczach w temacie 80% poleca Febi i LMO. Róznica w cenie z 100-150zł. Ale w ogólnym zestawienu Meyle wypadają najlepiej
Nikt nie mówi, że trzeba zarabiać 10 000 miesięcznie Wkładasz w zawieche 1800 zł i masz spokój na 100 000km W Twoim przypadku to 10 lat
Nikt nie mówi, że trzeba zarabiać 10 000 miesięcznie Wkładasz w zawieche 1800 zł i masz spokój na 100 000km W Twoim przypadku to 10 lat
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
-=Rafal=- z tymi stoma tysiącami to wątpię, nie na naszych drogach Poza tym wiadomo że tylko ori wkładane były w stanie wytrzymać gigantyczne przebiegi, te które kupisz teraz nie są już tak dobre. Ale dzięki, jeszcze raz przekalkuluję sobie LMO
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
lekarz12_18, ORI na pierwszy wkład są w stanie wytrzymać około 220 000. Co może wytrzymać tyle co LMO jak nie najbliższe oryginału LMO? Nie mówię tu o +200. Mówię tu o połowie, co jest całkiem realne, jeśli nie będziemy latać jak powaleni po wszystkich dziurach Dla przykładu. Na pierwszy montaż a MOIM aucie przelatały 100k po DE i 120k po PL. Daje do myślenia? Myślę że LMO spokojnie 80-100 przelatają.
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
gembas nie po prostu napisałem to zanim poprawiłeś swój post. Bo głupotą jest wywalanie kasy bez przemyślenia, często po dobrym sprawdzeniu rzeczy tanie wytrzymują więcej Przykładem jest moja grzechotka kupiona w Auchan, bo akurat potrzebowałem jej do dokręcenia jednej rzeczy w motorze, a trzyma już dwa lata a używana jest dosyć intensywnie Chociaż ona to pewnie tylko fuks
-=Rafal=- wiem ile są w stanie wytrzymać ori wahacze w audi, nie jestem żółtodziobem w sprawach mechaniki Tylko, że wiem z doświadczenia, że 100 tys. po tym torze offroadowym rozciągniętym między Bugiem a Odrą mało które zawieszenie PO WYMIANIE jest w stanie wytrzymać
-=Rafal=- wiem ile są w stanie wytrzymać ori wahacze w audi, nie jestem żółtodziobem w sprawach mechaniki Tylko, że wiem z doświadczenia, że 100 tys. po tym torze offroadowym rozciągniętym między Bugiem a Odrą mało które zawieszenie PO WYMIANIE jest w stanie wytrzymać
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem
tolondo pisze:czesc,to dodam cos od siebie nie bedzie o lmo.jakies 65 tys temu kupilem i zalozylem M-sport i teraz po 65 tysiach sie juz kompletnie wysypaly i musze zmienic i znowu zamowilem m-sport,mysle ze 570 zl na 65 tysi jest ok.dodam ze jezdze raczej agresywnie i nie unikam dziur specjalnie
czyli w miejsce jednego zestawu LMO kupujesz 3 zestawy M-sport no i do tego musisz 3 razy zapłacic mechanikowi za wymianę całej zawiechy co nie jest tez tanie a tak na marginesie to miło musi Ci sie jezdzic tłuczącą się limuzyną jeśli czekasz do czasu aż wysypie sie cała zawieszka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Moje zdanie jest takie, że problem mają ci , którzy na bieżąco nie kontrolują zawieszenia. Jeżeli w swoim poprzednim aucie (passat) wymieniłem w przeciągu 5 lat (30k/rok) 4 wahacze. Nawet się nie zastanawiałem przy wymianie pojedynczego wahacza czy szukać taniego czy dobrego... . Ktoś kto raptem musi wymienić całą zawieche, niestety dostaje bólu głowy związanego z kosztami. I wtedy zaczyna się kombinowanie, szukanie wytłumaczenia dla swojej ignorancji, może kupie tańsze, przecież nie mogą być takie złe itd itp ... .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga