Stuki zawieszenia , pneumatyka
Stuki zawieszenia , pneumatyka
Koledzy, spotkał się ktoś już ze stukającymi amorkami w C7. Byłem ostatnio w serwisie zgłosiłem problem, że coś stuka puka,wymienili łączniki stabilizatorów , lecz to nie pomogło. Nadal występują takie głuche stuki. Moje podejrzenie padło na amortyzatory. Czy ktoś już się spotkał z problemami zawieszenia w C7? Auto ma 60 kkm przelotu.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Panowie, ale temat dotyczy zawieszenia pneumatycznego i o pneumatycznym zawieszeniu dyskutujmy
Carloss*, jak najbardziej mogą być to amortyzatory. Zdarza się że właśnie amortyzatory stukają w zawieszeniach pneumatycznych, tylko ASO nie chcą się do tego przyznać, tym bardziej kiedy auto jest jeszcze na gwarancji.

Carloss*, jak najbardziej mogą być to amortyzatory. Zdarza się że właśnie amortyzatory stukają w zawieszeniach pneumatycznych, tylko ASO nie chcą się do tego przyznać, tym bardziej kiedy auto jest jeszcze na gwarancji.
Warsztat, naprawy Audi A6.
No właśnie i tu podejrzewam jest problem. Auto oczywiście jest jeszcze na gwarancji a jak to zawsze bywa w PL chęć pomocy w rozwiązaniu problemu ze strony ASO jest znikoma. Stuki u mnie występują z prawej strony pojazdu przód i tył i są identyczne. Czasami już lewy przód się odzywa , ale jeszcze sporadycznie. Pozostaje jak zwykle uporczywa walka z ASO o swoje dobro. Auto odstawię i niech walczą ,zobaczymy co wymyślą, ale to normalnie kpina ,żeby przy takim przebiegu już coś stukało, pukało a w szczególności amortyzatory.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ja się boję czym my będziemy jeździć za 10 - 15 lat, kiedy nie każdego będzie stać na nowe auto, a te obecne tego wieku nie dożyją
W ogóle to trwałość pneumatycznego zawieszenia w Audi to jest jakaś porażka począwszy od modeli C5
Niech szukają, i nie odpuszczaj bo to jest wada bądź usterka, a nie że ten typ tak ma.
Informuj co zdiagnozują i co powymieniają
Pzdr


Pewnie, tym bardziej że masz jeszcze gwarancjęCarloss* pisze:Pozostaje jak zwykle uporczywa walka z ASO o swoje dobro. Auto odstawię i niech walczą ,zobaczymy co wymyślą,

Informuj co zdiagnozują i co powymieniają

Pzdr
Warsztat, naprawy Audi A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ostatnio kolega z forum miał problem z tylnymi lampami które parowały. Też go olewali itd. Ostatecznie wymienili na nowe, więc u nas ogólnie walka z ASO to chyba normalka.
Walcz z nimi, jak nie to możesz ich poinformować że udasz się do rzeczoznawcy http://www.pzm.pl/rzeczoznawcy dużo to nie kosztuje (ok. 300 zł) i zgłosisz się osobiście do Audi Polska, albo z opinią do nich i zobaczysz co zrobią wtedy,
Powodzenia
Walcz z nimi, jak nie to możesz ich poinformować że udasz się do rzeczoznawcy http://www.pzm.pl/rzeczoznawcy dużo to nie kosztuje (ok. 300 zł) i zgłosisz się osobiście do Audi Polska, albo z opinią do nich i zobaczysz co zrobią wtedy,
Powodzenia

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 lut 2016, 15:47
- Lokalizacja: Rawicz
WAŻNE
Witam!
Mam Audi S6 z 2014 roku. Stuki w zawieszeniu miały miejsce odkąd kupiłem samochód jako nowy w salonie Audi Centrum Wrocław. Od tego czasu walczę z nimi.
Na początku uznali wadę i zaczęli wymieniać kolejne elementy zawieszenia. Zaczęli od drobnych rzeczy, typu gumy, łączniki itp. itd. Po wielu nieudanych próbach wywalczyłem wymianę całych amortyzatorów!!!!! Najpierw 2 tylne potem 2 przednie. Problem nadal nie ustąpił. Audi Centrum Wrocław rozłożyło ręce i zmieniło strategię. Otrzymałem pismo, że stuki na zawieszeniu są normalne w samochodach Audi z tą specyfikacją i samochód jest w pełni sprawny, więc nie podejmują dalszych napraw!!! Jeszcze trochę czasu minie i Audi zacznie uznawać że odpadające koła w samochodach tej marki o danej specyfikacji też są normalne i czemu się Pan dziwi?! Temat zawieszenia w Audi Centrum Wrocław zakończył się tym błyskotliwym komentarzem i teraz mają w poważaniu całą sprawę. Obecnie czekam na reakcję Audi Porsche w Poznaniu. Na razie umówiłem się z szefem serwisu, pojechałem do salonu ( nie mam blisko - wyprawa na cały dzień ), dzwoniłem dzień wcześniej potwierdzić czy wszystko aktualne po czym na miejscu okazało się że szef jest na wakacjach. Dzień pracy w dup___ i nic nie załatwione. Teraz czekam aż wróci z wakacji, ale sam sposób traktowania klienta nie wróży nic dobrego z dalszej współpracy.
Równolegle walczę z piszczącymi klockami, które też zdaniem Audi Centrum Wrocław piszczą bo to taka specyfikacja samochodu.
Kolejne kroki jakie podejmę to reklamacja w siedzibie Audi Polska, następnie tłumaczenie dokumentów i interwencja u dealera w Niemczech. No i na koniec droga sądowa bo przecież Audi Centrum Wrocław samo uznało na początku tą wadę, co mam na piśmie.
Na szczęście samochód jest na gwarancji do lipca 2019 więc szybko się mnie nie pozbędą. Jak ktoś ma podobny problem to proszę o kontakt karol_cast@onet.eu
W przypadku kilku samochodów uzbiera się kwota z 6-ścioma zerami i może nawet 2 z przodu więc powinni nas poważniej potraktować.
Mam Audi S6 z 2014 roku. Stuki w zawieszeniu miały miejsce odkąd kupiłem samochód jako nowy w salonie Audi Centrum Wrocław. Od tego czasu walczę z nimi.
Na początku uznali wadę i zaczęli wymieniać kolejne elementy zawieszenia. Zaczęli od drobnych rzeczy, typu gumy, łączniki itp. itd. Po wielu nieudanych próbach wywalczyłem wymianę całych amortyzatorów!!!!! Najpierw 2 tylne potem 2 przednie. Problem nadal nie ustąpił. Audi Centrum Wrocław rozłożyło ręce i zmieniło strategię. Otrzymałem pismo, że stuki na zawieszeniu są normalne w samochodach Audi z tą specyfikacją i samochód jest w pełni sprawny, więc nie podejmują dalszych napraw!!! Jeszcze trochę czasu minie i Audi zacznie uznawać że odpadające koła w samochodach tej marki o danej specyfikacji też są normalne i czemu się Pan dziwi?! Temat zawieszenia w Audi Centrum Wrocław zakończył się tym błyskotliwym komentarzem i teraz mają w poważaniu całą sprawę. Obecnie czekam na reakcję Audi Porsche w Poznaniu. Na razie umówiłem się z szefem serwisu, pojechałem do salonu ( nie mam blisko - wyprawa na cały dzień ), dzwoniłem dzień wcześniej potwierdzić czy wszystko aktualne po czym na miejscu okazało się że szef jest na wakacjach. Dzień pracy w dup___ i nic nie załatwione. Teraz czekam aż wróci z wakacji, ale sam sposób traktowania klienta nie wróży nic dobrego z dalszej współpracy.
Równolegle walczę z piszczącymi klockami, które też zdaniem Audi Centrum Wrocław piszczą bo to taka specyfikacja samochodu.
Kolejne kroki jakie podejmę to reklamacja w siedzibie Audi Polska, następnie tłumaczenie dokumentów i interwencja u dealera w Niemczech. No i na koniec droga sądowa bo przecież Audi Centrum Wrocław samo uznało na początku tą wadę, co mam na piśmie.
Na szczęście samochód jest na gwarancji do lipca 2019 więc szybko się mnie nie pozbędą. Jak ktoś ma podobny problem to proszę o kontakt karol_cast@onet.eu
W przypadku kilku samochodów uzbiera się kwota z 6-ścioma zerami i może nawet 2 z przodu więc powinni nas poważniej potraktować.
mam bardzo podobny problem ze swoim Audi S7 z 2014r. Serwis AUDI CENTRUM WROCŁAW twierdzi, że głuche stuki dochodzące z zawieszenia pneumatycznego to standard w Audi. Mechanik „Mistrz” w rozmowie, przyznał że są one wadliwe, występują tam dwie poduszki, które nie współpracują ze sobą - wcześniejszych modelach jest jedna poduszka i jest ok - tylko co mnie to obchodzi... Wspominał chyba o Tobie, że komuś tam wymienili w S6 i nie pomogło. Ogólnie nie podejmują się naprawy.
Mam też problem z hamulcami ceramicznymi, z przodu (chyba od kierowcy) coś buczy przy ruszaniu i na zakrętach. Audi Wrocław - ten typ tak ma… Zostawiłem auto w VW Jodko w Świdnicy, nagrałem im audio z buczeniem, oni to potwierdzili i przesłali zapytanie do Audi Polska. Diagnoza - oczyszczenie zacisków co pomogło na jeden dzień. W poniedziałek kolejna wizyta, na kolejne czyszczenie, strata tylko czasu. Zastanawiam się, czy nie udać się do serwisu w Niemczech, Polskie serwisy to jest jakiś dramat… może Turbo Kamera, ciężko jest z nimi rozmawiać, pisałem też do Audi Polska, póki co zero odpowiedzi.
Wysłałem Ci maila, razem może coś więcej zdziałamy.
Mam też problem z hamulcami ceramicznymi, z przodu (chyba od kierowcy) coś buczy przy ruszaniu i na zakrętach. Audi Wrocław - ten typ tak ma… Zostawiłem auto w VW Jodko w Świdnicy, nagrałem im audio z buczeniem, oni to potwierdzili i przesłali zapytanie do Audi Polska. Diagnoza - oczyszczenie zacisków co pomogło na jeden dzień. W poniedziałek kolejna wizyta, na kolejne czyszczenie, strata tylko czasu. Zastanawiam się, czy nie udać się do serwisu w Niemczech, Polskie serwisy to jest jakiś dramat… może Turbo Kamera, ciężko jest z nimi rozmawiać, pisałem też do Audi Polska, póki co zero odpowiedzi.
Wysłałem Ci maila, razem może coś więcej zdziałamy.
Ja mialem problem z moim audi z 2011 r. auto mi podskakiwalo. bylem 2 razy w serwisie audi wroclaw i powiedzieli ze wszystko jest w porzadku i nie maja sie czego przyczepic. Po paru dniach pojechalem do kolegi co ma warsztat i po dokladnych ogledzinach okazalo sie ze prawa poduszka silnika walnieta. tak wiec biore stara uszkodzona poduszke i jade na wroclaw im to pokazac szczegolnie mistrzowi warsztatu audi, bo mowil mi ze tyle lat tu przepracowal i ze berdzo dobrze zna sie na audi.
Cos ten serwis Audi Wrocław zaczyna " slynac " ze swoich " napraw i diagnoz " :shock:emil555 pisze:Ja mialem problem z moim audi z 2011 r. auto mi podskakiwalo. bylem 2 razy w serwisie audi wroclaw i powiedzieli ze wszystko jest w porzadku i nie maja sie czego przyczepic. Po paru dniach pojechalem do kolegi co ma warsztat i po dokladnych ogledzinach okazalo sie ze prawa poduszka silnika walnieta. tak wiec biore stara uszkodzona poduszke i jade na wroclaw im to pokazac szczegolnie mistrzowi warsztatu audi, bo mowil mi ze tyle lat tu przepracowal i ze berdzo dobrze zna sie na audi.
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie
i jeszcze urosnie 


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 lut 2016, 15:47
- Lokalizacja: Rawicz
Powiem Wam że ręce się same załamują. Poznań też nie jest lepszy, wymienili mi całą prawą stronę układu wydechowego. Ostatnio miałem okazję jechać za swoim Audi i ewidentnie rzuca się w oczy że wymienione końcówki wydechu są zamontowane niżej niż te z lewej strony. Ja się pytam, czy te serwisy potrafią zrobić cokolwiek poprawnie?!
Panowie w UK ASO to tez totalna porazka 3 miesiace sie z nimi użeralem przy okazji innych napraw. Jesli nie masz samochodu na gwarancji to ASO jest ostatnim miejscem ktore chcesz odwiedzic!. w A7 i pneumatycznym zawieszeniu mam dziwne stuki podczas najazdu na hopki zwalniajace lub dziury w drodze. Gluchy dzwiek z przodu samochodu jakby metalowy pret/rura sie o cos obijala lub byla luzna. Mial ktos podobny przypadek, jaka diagnoza?
A6 C6 --> A7 4G