Sprotrowe zawieszenie bilstien
Sprotrowe zawieszenie bilstien
Witam kupiłem audi i bardzo szybko się okazało że ma założony gwint przód i tył żółte amory i sprężyny. Dla mnie za twarde. Czy jestem w stanie kupić zawieszenie jakieś standardowe komfortowe
Może ma ktoś takie zawieszenie na sprzedaż to chętnie skorzystam bo już żołądek boli od tego zawieszenia
chyba że jest jakiś sposób żeby zrobić je bardziej miękkie. Dodam że mechanik już mi je podnosił bo było za nisko ale tylko udało się przód podnieść bo niby tyłu nie można. Czekam za odpowiedzią od was
jeżeli nie jest to gwint z górnej półki a raczej nie jest to nic z tym nie zrobisz, trzeba zmienić amory i sprężyny na zwykłe i komfort powróci...
AUDI S6 340KM 2000r - wreszcie V8
BMW E46 330d 184KM 2001r - genialne auto
Escort 1.6 16V 90KM 1995r - krótka przygoda
Astra 1.4 60KM 1993r - pierwsze własne auto
BMW E46 330d 184KM 2001r - genialne auto
Escort 1.6 16V 90KM 1995r - krótka przygoda
Astra 1.4 60KM 1993r - pierwsze własne auto
-
mateuszsta20
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
ori amory i springi -40mm to nie jest dobry zestaw, po pierwsze amortyzatory 1ba nie są przystosowane do tak którkiego zakresu pracy i szybciej się będą zużywać i mogą dobijać, a po drugie to -40mm to nie jest komfotrowa wysokość, ja bym polecał oryginalne 1be (-20mm amortyzatory koloru czerwonego "sachs"), auto nie wygląda jak koza i wysokość auta nie jest uciążliwa. A gwint kolega może zawsze sprzedać o ile z tyłu nie są zapieczone nakrętki bo jak mechanik stwierdził nie da podnieść tyłu 
-
mateuszsta20
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
Sam tak jedzilem przez 3 lata i amory maja po okolo 70% tlumienia to nie wiem czy sie zuzywaja...kolo98 pisze:ori amory i springi -40mm to nie jest dobry zestaw, po pierwsze amortyzatory 1ba nie są przystosowane do tak którkiego zakresu pracy i szybciej się będą zużywać i mogą dobijać, a po drugie to -40mm to nie jest komfotrowa wysokość, ja bym polecał oryginalne 1be (-20mm amortyzatory koloru czerwonego "sachs"), auto nie wygląda jak koza i wysokość auta nie jest uciążliwa. A gwint kolega może zawsze sprzedać o ile z tyłu nie są zapieczone nakrętki bo jak mechanik stwierdził nie da podnieść tyłu








