Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Jakie amorki jakiej firmy i czy wymieniać

Zawieszenie
omzig
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 14 gru 2013, 14:49
Imię: Michał
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: omzig » 05 lut 2015, 19:17

Bierz Kayaby Ultra SR lub Bilstein B6.
REGULAMIN

Awatar użytkownika
yaszczur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 06 lut 2015, 00:43

omzig pisze:Bierz Kayaby Ultra SR lub Bilstein B6.
Do tej pory, to chyba już kupił ;)
Pozdrawiam...

omzig
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 14 gru 2013, 14:49
Imię: Michał
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: omzig » 06 lut 2015, 14:17

Różnie to bywa. :p
REGULAMIN

Szczebiot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 14 kwie 2014, 14:31
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Szczebiot » 25 lut 2015, 10:42

Witam i pozdrawiam

Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam się tutaj. Jako że po zimie wylały mi dwa amorki ( jednak na stacji wciąż pokazują 78% ) podjąłem decyzję o wymianie, wybór padł na gwint ap <lol> teraz pytanie co jeszcze wymienić żeby to miało ręce i nogi, co powinno się jeszcze zrobić? Nowe śruby wiadomo, ale co jeszcze? poduszki amortyzatorów? co przewiduje technologia takiej wymiany? :p

Awatar użytkownika
yaszczur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 25 lut 2015, 10:56

Szczebiot pisze: teraz pytanie co jeszcze wymienić żeby to miało ręce i nogi, co powinno się jeszcze zrobić? Nowe śruby wiadomo, ale co jeszcze? poduszki amortyzatorów? co przewiduje technologia takiej wymiany? :p
Górne poduszki rzadko są na tyle wyeksploatowane, żeby wymagały wymiany.
Zerknij na odboje i osłony. Jeśli resztę zawieszenia masz w dobrym stanie, nic poza tym nie musisz wymieniać.
Pozdrawiam...

Szczebiot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 14 kwie 2014, 14:31
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Szczebiot » 25 lut 2015, 20:09

Wg. stacji diagnostycznej (i to nie jednej) zawieszenie jak dzwon, tylko się leje z amorków... (sic!)
Co do osłon i odbojów, czy są jakieś różne rodzaje, czy generalnie wszystko jedno jakie kupie? Przeglądając katalog IC widzę kilka rodzajów i na pierwszy rzut oka różnią się od siebie... a niby wszystkie pasują... Na przód mam upatrzone SACHS 900 075, na tył HANS PRIES 107 653 tylko tu nie umiem znaleźć osłon :P wnioskuje że z tyłu ich nie ma... teraz pytanie czy do gwintu będą pasować?? może ktoś przerabiał temat? :)

A teraz z innej beczki, taki mały OT

Byłem w warsztacie zapytać się z czystej ciekawości ile by policzyli za założenie kompletu... zaśpiewali 600zł :shock: 600zł za odkręcenie podajże 16 śrub... szaleństwo

Pzdr. Adam

Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Post autor: Frugo1 » 26 lut 2015, 16:50

Też podepnę się pod temat, zamierzam wymienić wszystkie amorki (chyba od nowości niewymieniane) i na przód na pewno poleci sachs. Mam pytanie co myślicie o amortyzatorach monroe na tył? Myślałem tez dać sachsa ale do quattro tylne są strasznie drogie i dlatego szukam jakiejś dobrej alternatywy :(

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 26 lut 2015, 17:26

też byłem zwolennikiem monrooe niestety do a6 quattro charakteryzują się bardzo głóśną pracą rekl uznana mimo żę sprzedawca uprzedzał żę są głóśne
sachs touring to totalna lipa -udają żę amortyzują w a6 chyba żę ori z aso adventage z nr katalogowym etki te są ok ( ale chyba nie są już dostępne )
zostaje ci kyb ale tylko model ultra sr oraz koni str.t
ew bilstein ale małe masz szanse na trafienie ori większość bilsteina na rynku to chamskie podróby

Awatar użytkownika
yaszczur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 26 lut 2015, 17:46

enduro7 pisze:sachs touring to totalna lipa -udają żę amortyzują
Mam od jakiegoś czasu i szczerze powiem, nie narzekam. Oryginalne, z przetłoczeniem SACHS-BOGE.
Pozdrawiam...

Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Post autor: Frugo1 » 26 lut 2015, 17:58

to ładnie :| akurat kupiłem już na przód SACHS SUPER TOURING 381700170811, widzę że jak się uda, może udało mi się kupić dobre. Na tył w takim razie kupię koni str.t akurat będą spoko do sprężyn eibach -3cm :) Dzięki za pomoc :]

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 27 lut 2015, 20:10

str.t mają reg 3 pkt reg długości
touring do spokojnej jazdy wystarczy ale z amortyzacją niewiele ma wspólnego
ori był montowany adventage o zupełnie innej charakterystyce tłumienia ale jest on już nie osiągalny
PS chińczyk ci wszystko orginalnie przetłoczy łącznie z hologramem na opakowaniu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja