Jakie amorki jakiej firmy i czy wymieniać
Witam i pozdrawiam
Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam się tutaj. Jako że po zimie wylały mi dwa amorki ( jednak na stacji wciąż pokazują 78% ) podjąłem decyzję o wymianie, wybór padł na gwint ap
teraz pytanie co jeszcze wymienić żeby to miało ręce i nogi, co powinno się jeszcze zrobić? Nowe śruby wiadomo, ale co jeszcze? poduszki amortyzatorów? co przewiduje technologia takiej wymiany? 
Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam się tutaj. Jako że po zimie wylały mi dwa amorki ( jednak na stacji wciąż pokazują 78% ) podjąłem decyzję o wymianie, wybór padł na gwint ap


- yaszczur
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Górne poduszki rzadko są na tyle wyeksploatowane, żeby wymagały wymiany.Szczebiot pisze: teraz pytanie co jeszcze wymienić żeby to miało ręce i nogi, co powinno się jeszcze zrobić? Nowe śruby wiadomo, ale co jeszcze? poduszki amortyzatorów? co przewiduje technologia takiej wymiany?
Zerknij na odboje i osłony. Jeśli resztę zawieszenia masz w dobrym stanie, nic poza tym nie musisz wymieniać.
Pozdrawiam...
Wg. stacji diagnostycznej (i to nie jednej) zawieszenie jak dzwon, tylko się leje z amorków... (sic!)
Co do osłon i odbojów, czy są jakieś różne rodzaje, czy generalnie wszystko jedno jakie kupie? Przeglądając katalog IC widzę kilka rodzajów i na pierwszy rzut oka różnią się od siebie... a niby wszystkie pasują... Na przód mam upatrzone SACHS 900 075, na tył HANS PRIES 107 653 tylko tu nie umiem znaleźć osłon :P wnioskuje że z tyłu ich nie ma... teraz pytanie czy do gwintu będą pasować?? może ktoś przerabiał temat?
A teraz z innej beczki, taki mały OT
Byłem w warsztacie zapytać się z czystej ciekawości ile by policzyli za założenie kompletu... zaśpiewali 600zł :shock: 600zł za odkręcenie podajże 16 śrub... szaleństwo
Pzdr. Adam
Co do osłon i odbojów, czy są jakieś różne rodzaje, czy generalnie wszystko jedno jakie kupie? Przeglądając katalog IC widzę kilka rodzajów i na pierwszy rzut oka różnią się od siebie... a niby wszystkie pasują... Na przód mam upatrzone SACHS 900 075, na tył HANS PRIES 107 653 tylko tu nie umiem znaleźć osłon :P wnioskuje że z tyłu ich nie ma... teraz pytanie czy do gwintu będą pasować?? może ktoś przerabiał temat?

A teraz z innej beczki, taki mały OT
Byłem w warsztacie zapytać się z czystej ciekawości ile by policzyli za założenie kompletu... zaśpiewali 600zł :shock: 600zł za odkręcenie podajże 16 śrub... szaleństwo
Pzdr. Adam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
też byłem zwolennikiem monrooe niestety do a6 quattro charakteryzują się bardzo głóśną pracą rekl uznana mimo żę sprzedawca uprzedzał żę są głóśne
sachs touring to totalna lipa -udają żę amortyzują w a6 chyba żę ori z aso adventage z nr katalogowym etki te są ok ( ale chyba nie są już dostępne )
zostaje ci kyb ale tylko model ultra sr oraz koni str.t
ew bilstein ale małe masz szanse na trafienie ori większość bilsteina na rynku to chamskie podróby
sachs touring to totalna lipa -udają żę amortyzują w a6 chyba żę ori z aso adventage z nr katalogowym etki te są ok ( ale chyba nie są już dostępne )
zostaje ci kyb ale tylko model ultra sr oraz koni str.t
ew bilstein ale małe masz szanse na trafienie ori większość bilsteina na rynku to chamskie podróby