Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Czy warto kupic amortyzatory Koni do 1BV

Zawieszenie
Awatar użytkownika
Robentos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2013, 18:22
Lokalizacja: małopolska

[A6 C5] Czy warto kupic amortyzatory Koni do 1BV

Post autor: Robentos » 28 cze 2015, 20:32

czy warto kupić takie amory do zawieszenia 1bv ? bo strasznie mało opini na ich temat jest
chyba ze jakąś inna opcja ? proszę o jakąś podpowiedz

dzieki i pozdrawiam

http://allegro.pl/audi-a6-c5-96-04-amor ... 74175.html

Obrazek

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 28 cze 2015, 22:12

uwierz żę warto nam na tyle i jest super tłumią zaj....cie a komfort nie ucierpiał
rozważ również kyb ultra sr są porównywalne
monroe są głośne-stukają ale rek uznają hurtowo
bilstein ori małe szanse na dostanie ori -tylko podróbki
sachs touring na rynek wtórny -udaje żę tłumi
sachs adventour montowany w audi niedostępny chyba żę w aso ?

Awatar użytkownika
Robentos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2013, 18:22
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Robentos » 04 lip 2015, 14:23

zakupione zamontowane po pierwszych 300km rewelacja, w tym tyg będą miały test 2500km przy pełnym kpl. to coś więcej napisze
Ale warte tej ceny .

Pozdrawiam

mar-for-a6

Post autor: mar-for-a6 » 05 lip 2015, 09:51

W jakim sensie rewelacja? Dobrze wybierają nierówności? Jak w porównaniu do oryginalnych?

Awatar użytkownika
Robentos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2013, 18:22
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Robentos » 05 lip 2015, 14:28

maro88 pisze:W jakim sensie rewelacja? Dobrze wybierają nierówności? Jak w porównaniu do oryginalnych?
właśnie tak
znakomicie auto trzyma sie teraz bardzo dobrze wybiera nierówności ,rewelacyjnie zachowuje w zakrętach, zobaczymy iak będą sie dalej sprawowały. oryginały miałem czerwone Sachsy dedykowane do 1BV zawieszenia, które niesamowicie trudno dostępne nowe w aso w Krakowie do 14dni na zamówienie i cena 900zł za tył, a wiec pokusiłem sie na koni 1100zł za 4szt.

jak na razie warte tych pieniędzy.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 05 lip 2015, 19:04

a sprężyny zostały fabryczne ? :>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
Robentos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2013, 18:22
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Robentos » 06 lip 2015, 07:25

xpbit pisze:a sprężyny zostały fabryczne ? :>
Tak sprężyny są fabryczne 1BV

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 07 lip 2015, 16:30

A mi KONI z serii STR.T tak średnio podeszły.

Przód jest w porządku (wielowahacz sam z siebie sporo tłumi i pomaga amortyzatorowi), ale tył moim zdaniem zdecdowanie za słabo tłumi przy odbiciu, a jeżdżę z pustym bagażnikiem.

Ja mam sprężyny EIBACH, a więc odrobinę niższe niż 1BV.

Myślę, że prędzej czy później tylne STR.T wymienię na KONI Sport albo Special, bo nie czuję się pewnie z tymi pomarańczowymi - taki układ bym polecał, bo Sporty/Speciale można sobie doregulować.

Oczywiście mowa o FWD, nie ma co mieszać tego z Q, gdzie zawieszenie tylne jest zupełnie inne.

mar-for-a6

Post autor: mar-for-a6 » 07 lip 2015, 18:56

Kurczę, ile ludzi tyle opinii :) Dla jednego rewelacja, dla innego średnia półka :) Może któryś z forumowiczów orientuje się, jaki wpływ na pracę amortyzatora ma grubość trzpienia? Bo np w bmw trzpień w amortyzatorze jest strasznie gruby-i komfort większy wg mnie i to sporo większy ;) Przepraszam za pytanie w nieswoim temacie :)

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 07 lip 2015, 21:15

w quattro spisuje się tył b.dobrze
przód nie wiem bo mam kyb ultra sr
ultra sr montowany jest do imprezy wrx na 1 montaż

Awatar użytkownika
Robentos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2013, 18:22
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Robentos » 02 sie 2015, 19:01

Witam
Tak jak pisałem wyżej ze opisze jak sie sprawują amory .
zrobiłem już na nich ponad 7tyś km przy ekstremalnym załadowaniu czyli 3 os dorosłe 2 dzieci i po dach wyładowana na dystansie 3,5 tys km , powiem tak ze rewelacja komfortowo i dobre trzymanie sie drogi.
Następnie ponad 3,5 tys km zrobione w 2 osoby z niewielkim balastem pełen komfort i znakomite trzymanie sie po zakrętach , wybiera nierówności znakomicie ten zestaw, tak że ja z czystym sumieniem mogę polecić te amortyzatory.
Zobaczymy ile wytrzymają .

Pozdrawiam

Zbój
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 17 sie 2014, 21:28
Lokalizacja: Siedlce/Parczew

Post autor: Zbój » 25 sie 2015, 22:51

Pytałem tego sprzedawcy czy jest dostępna wersja w quattro twierdzi że tak więc poczekam i pewnie też skuszę się na taki zestaw... mam nadzieje że eska nie zrobi się niższa ani wyższa i komfort też będzie na takim samym poziomie jak dotychczas jak nie lepszym ;)

halek71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 20 sie 2015, 02:04
Imię: Bartłomiej
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: halek71 » 28 lip 2016, 23:05

Zbój pisze:Pytałem tego sprzedawcy czy jest dostępna wersja w quattro twierdzi że tak więc poczekam i pewnie też skuszę się na taki zestaw... mam nadzieje że eska nie zrobi się niższa ani wyższa i komfort też będzie na takim samym poziomie jak dotychczas jak nie lepszym ;)
Cześć. I co, zdecydowałeś się na Koni Str.T czy zamontowałeś coś innego?

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 29 lip 2016, 00:49

Moim zdaniem w ciężkiej eSie STR.T będą za słabo tłumić.
To jest budżetowa opcja od Koni - jeśli możesz lepiej idź w Sporty.

halek71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 20 sie 2015, 02:04
Imię: Bartłomiej
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: halek71 » 29 lip 2016, 10:35

mwx pisze:Moim zdaniem w ciężkiej eSie STR.T będą za słabo tłumić.
To jest budżetowa opcja od Koni - jeśli możesz lepiej idź w Sporty.
A może alternatywą pomiędzy Koni Str.T a Koni Sport będzie Bilstein B8 Performance Plus?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga