[A6 C5] Czy warto kupic amortyzatory Koni do 1BV
[A6 C5] Czy warto kupic amortyzatory Koni do 1BV
czy warto kupić takie amory do zawieszenia 1bv ? bo strasznie mało opini na ich temat jest
chyba ze jakąś inna opcja ? proszę o jakąś podpowiedz
dzieki i pozdrawiam
http://allegro.pl/audi-a6-c5-96-04-amor ... 74175.html
chyba ze jakąś inna opcja ? proszę o jakąś podpowiedz
dzieki i pozdrawiam
http://allegro.pl/audi-a6-c5-96-04-amor ... 74175.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
uwierz żę warto nam na tyle i jest super tłumią zaj....cie a komfort nie ucierpiał
rozważ również kyb ultra sr są porównywalne
monroe są głośne-stukają ale rek uznają hurtowo
bilstein ori małe szanse na dostanie ori -tylko podróbki
sachs touring na rynek wtórny -udaje żę tłumi
sachs adventour montowany w audi niedostępny chyba żę w aso ?
rozważ również kyb ultra sr są porównywalne
monroe są głośne-stukają ale rek uznają hurtowo
bilstein ori małe szanse na dostanie ori -tylko podróbki
sachs touring na rynek wtórny -udaje żę tłumi
sachs adventour montowany w audi niedostępny chyba żę w aso ?
właśnie takmaro88 pisze:W jakim sensie rewelacja? Dobrze wybierają nierówności? Jak w porównaniu do oryginalnych?
znakomicie auto trzyma sie teraz bardzo dobrze wybiera nierówności ,rewelacyjnie zachowuje w zakrętach, zobaczymy iak będą sie dalej sprawowały. oryginały miałem czerwone Sachsy dedykowane do 1BV zawieszenia, które niesamowicie trudno dostępne nowe w aso w Krakowie do 14dni na zamówienie i cena 900zł za tył, a wiec pokusiłem sie na koni 1100zł za 4szt.
jak na razie warte tych pieniędzy.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
A mi KONI z serii STR.T tak średnio podeszły.
Przód jest w porządku (wielowahacz sam z siebie sporo tłumi i pomaga amortyzatorowi), ale tył moim zdaniem zdecdowanie za słabo tłumi przy odbiciu, a jeżdżę z pustym bagażnikiem.
Ja mam sprężyny EIBACH, a więc odrobinę niższe niż 1BV.
Myślę, że prędzej czy później tylne STR.T wymienię na KONI Sport albo Special, bo nie czuję się pewnie z tymi pomarańczowymi - taki układ bym polecał, bo Sporty/Speciale można sobie doregulować.
Oczywiście mowa o FWD, nie ma co mieszać tego z Q, gdzie zawieszenie tylne jest zupełnie inne.
Przód jest w porządku (wielowahacz sam z siebie sporo tłumi i pomaga amortyzatorowi), ale tył moim zdaniem zdecdowanie za słabo tłumi przy odbiciu, a jeżdżę z pustym bagażnikiem.
Ja mam sprężyny EIBACH, a więc odrobinę niższe niż 1BV.
Myślę, że prędzej czy później tylne STR.T wymienię na KONI Sport albo Special, bo nie czuję się pewnie z tymi pomarańczowymi - taki układ bym polecał, bo Sporty/Speciale można sobie doregulować.
Oczywiście mowa o FWD, nie ma co mieszać tego z Q, gdzie zawieszenie tylne jest zupełnie inne.
Kurczę, ile ludzi tyle opinii Dla jednego rewelacja, dla innego średnia półka Może któryś z forumowiczów orientuje się, jaki wpływ na pracę amortyzatora ma grubość trzpienia? Bo np w bmw trzpień w amortyzatorze jest strasznie gruby-i komfort większy wg mnie i to sporo większy Przepraszam za pytanie w nieswoim temacie
Witam
Tak jak pisałem wyżej ze opisze jak sie sprawują amory .
zrobiłem już na nich ponad 7tyś km przy ekstremalnym załadowaniu czyli 3 os dorosłe 2 dzieci i po dach wyładowana na dystansie 3,5 tys km , powiem tak ze rewelacja komfortowo i dobre trzymanie sie drogi.
Następnie ponad 3,5 tys km zrobione w 2 osoby z niewielkim balastem pełen komfort i znakomite trzymanie sie po zakrętach , wybiera nierówności znakomicie ten zestaw, tak że ja z czystym sumieniem mogę polecić te amortyzatory.
Zobaczymy ile wytrzymają .
Pozdrawiam
Tak jak pisałem wyżej ze opisze jak sie sprawują amory .
zrobiłem już na nich ponad 7tyś km przy ekstremalnym załadowaniu czyli 3 os dorosłe 2 dzieci i po dach wyładowana na dystansie 3,5 tys km , powiem tak ze rewelacja komfortowo i dobre trzymanie sie drogi.
Następnie ponad 3,5 tys km zrobione w 2 osoby z niewielkim balastem pełen komfort i znakomite trzymanie sie po zakrętach , wybiera nierówności znakomicie ten zestaw, tak że ja z czystym sumieniem mogę polecić te amortyzatory.
Zobaczymy ile wytrzymają .
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 20 sie 2015, 02:04
- Imię: Bartłomiej
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Cześć. I co, zdecydowałeś się na Koni Str.T czy zamontowałeś coś innego?Zbój pisze:Pytałem tego sprzedawcy czy jest dostępna wersja w quattro twierdzi że tak więc poczekam i pewnie też skuszę się na taki zestaw... mam nadzieje że eska nie zrobi się niższa ani wyższa i komfort też będzie na takim samym poziomie jak dotychczas jak nie lepszym
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga