[A6 C5] Czy warto kupic amortyzatory Koni do 1BV
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
skoro już wymienialiście amorki to czy warto wymienić mocowanie amorka?
do quattro są droższe bo mają inny kształt. kosztują też odpowiednio więcej. po ori przelocie 300tyś będzie wymagało wymiany? Nie to żebym dziadował na częściach ale przed wymianą chce mieć wszystko pod ręką a nie składać i jeździć z jakimś pół środkiem.
do quattro są droższe bo mają inny kształt. kosztują też odpowiednio więcej. po ori przelocie 300tyś będzie wymagało wymiany? Nie to żebym dziadował na częściach ale przed wymianą chce mieć wszystko pod ręką a nie składać i jeździć z jakimś pół środkiem.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Po przejechanych 10 tys. km na zestawie sprężyny 1BE + Koni STR.T w 2.7 quattro mogę powiedzieć że jestem niezadowolony. Jazda na pusto po równych drogach jeszcze jako tako, ale przy 4 osobach na pokładzie po słabszej nawierzchni auto lata jak szmata po drodze i buja się jak statek. Zmieniałem na raz komplet przód+tył i jest dosłownie tylko ciut lepiej niż na ori zużytych amorach 1be. Na stacji diagnostycznej 4 mc-e po montażu sprawność w granicach 55-60%.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Wiem wiem, dodałem tak informacyjnie. Ogólnie mam wrażenie że zestawienie tych sprężyn z tymi amortyzatorami po prostu nie gra. Przejechałem się ostatnio A4 B6 fwd z ori 1BV i prowadzenie jej po zakrętach to bajka i przepaść w SPAM do tego, co mam u siebie w A6. Tak jak pisałem - przy jeździe w pojedynkę jest w miarę ok, ale przy pełnym aucie byle większy pagórek na drodze to płynięcie statkiem i odbijanie zawieszenia po 2-3 razy po przeszkodzie. Jednym słowem masakra.Nikostratus pisze:To co wychodzi na SKP pod kątem sprawności amortyzatorów należy brać z przymrużeniem oka...