Witam zrezygnowałem z koni na rzecz B6 i jestem zadowolony.halek71 pisze:Cześć. I co, zdecydowałeś się na Koni Str.T czy zamontowałeś coś innego?Zbój pisze:Pytałem tego sprzedawcy czy jest dostępna wersja w quattro twierdzi że tak więc poczekam i pewnie też skuszę się na taki zestaw... mam nadzieje że eska nie zrobi się niższa ani wyższa i komfort też będzie na takim samym poziomie jak dotychczas jak nie lepszym
[A6 C5] Czy warto kupic amortyzatory Koni do 1BV
Też myślałem o obniżeniu zawiasu no, ale niestety... Mieszkam na wsi, a droga nie jest za dobra. Dlatego postanowiłem włożyć KYB B4 http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator-kyb-341844,audi,a6-4b2-c5-1997-01-2005-01,2-5-tdi-155km,5-1891-16008-100121-0-85-341844.html. Na dołkach taki zawias sprawuję się świetnie, no ale wiadomo nie wygląda tak fajnie jak autko na B6 

Auto Udane Doskonałe Idealne
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
czy amorki koni str.t do seryjnej sprężyny nada się? chce aby auto stało wysoko, wyżej niż seria (minimum to seria komfortowe zawieszenie) bo do jutra mam zamówić albo koni drogie ale opinie ma fajne tylko czy nie pójdzie na dół za bardzo? czy zrezygnować i kupić sachs lub kyb lub monore? ma być wysoko a głośna praca mi nie przeszkadza.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Odgrzeje trochę kotleta. Czy ktoś jest w stanie napisać coś więcej o trwałości KONI STR.T. Kupiłem komplet i trochę przeraził mnie problem korozji opisywany na zagranicznych forach.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=366044
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=366044
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
chyba je piaskował przed założeniem. mam od maja 2017 na przodzie i wyglądają jak nowe. zero korozji czy odpryśniętego lakieru. zamówiłem z autoczęsci24 fakt szły z tydzień bo to z niemców jechało ale są rewelacja, dobrze że posłuchałem tych co polecali. i do seryjnych sprężyn się nadają a producent odpowiedział mi, że przy podniesionym zawiasie też nie będzie z nimi problemu bo to target na kolejne wakacje, wjechać autem na działkę bez przywadzenia podwoziem...
[ Dodano: 2018-11-09, 16:22 ]
P.S
Chcesz to mogę jutro foto cyknąć bo chyba będę koła ściągał bo prawdopodobnie nowy przegub się rozleciał... klekocze coś jak by opona o nadkole wadziła ale tylko na wstecznym skręcając w prawo...
[ Dodano: 2018-11-09, 16:22 ]
P.S
Chcesz to mogę jutro foto cyknąć bo chyba będę koła ściągał bo prawdopodobnie nowy przegub się rozleciał... klekocze coś jak by opona o nadkole wadziła ale tylko na wstecznym skręcając w prawo...
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Jeszcze jedno pytanie dla tych, którzy zakładali u siebie KONI. Do tylnych amortyzatorów jest dołączony tylko metalowy wspornik sprężyny, bez żadnych gum. Oryginalne 1be Sachsy są cieńsze od KONI, przez co nie mogę przełożyć oryginalnych podkładek pod sprężyny bez jakiejś ingerencji w nie. Jak sobie poradziliście z tym tematem? Są jakieś gotowe rozwiązania, czy trzeba rzeźbić? Bo coś nie chce mi się wierzyć że montuje to się bez żadnej gumy 

Części nr 2 i 6 na rys. http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... 767/lang/e
Co jest potrzebne to wiem, problem leży w tym że oryginalne Sachsy mają 46 mm średnicy, a nasze Koni 50 mm i mierząc to w naturze nie jestem pewien, czy uda się to wszystko poskładać. Wątpię aby guma (6 na rysunku) poddała się aż 4 mm, bo jest twarda, a na nią nachodzi nachodzi metalowy wspornik (2), który obejmuje ją jak pierścień.Biedron pisze:Części nr 2 i 6 na rys. http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... 767/lang/e