

Zakupilem wiec nowa sztuke, oczywiscie odpowiednio wyposazona w manetki i podgrzewanie, majac nadzieje ze wystarczy to ustrojstwo przelozyc zakodowac i bedzie wszystko pieknie dzialac.
Do zdjecia kiery trzeba najpierw odkrecic 2 srubeczki ( od tylu kierownicy ) pod zaslepkami , ostroznie zdejmujemy poduszke powietrzna , odpinamy ja

Sama kierownica jest dosc mocno przykrecona jedna centralnie umieszczona sruba


Tu zaczely sie problemy ... multifunkcyjna czesc kiery + manetki udalo sie podlaczyc w ten sam slot , jednak ku mojemu zdziwieniu miejsce na wtyczke podgrzewanej kiery tj. gniazdo, nie zostalo wyposazone w piny , nie sa one wyprowadzone , wtyczka ladnie tam pasuje , jednak z niczym sie nie laczy

Otwieramy sterownik Steering wheel
x?xxxxx: L/P
0 = Kierownica po lewej stronie konsoli
1 = Kierownica po prawej stronie konsoli
xx?xxxx: Rodzaj sterowania kolumny
0 = Kolumna manualna
1 = Kolumna regulowana elektrycznie
xxx?xxx: Funkcje kierownicy
0 = Standardowa (bez multi funkcji - 4 ramienna)
1 = Sportowa (bez multi funkcji - 3 ramienna)
2 = Komfortowa (z multi funkcjami - 4 ramienna)
3 = Sportowa (z multi funkcjami - 3 ramienna)
xxxx?xx: Doposażenie
1 = z łopatkami Tiptronic +/-
2 = ogrzewana
3 = z łopatkami Tiptronic +/- oraz ogrzewana
xxxxx?x: Komputer pokładowy FIS / Tempomat (CCS) / Adaptive Cruise Control - RADAR (ACC)
0 = Bez komputera FIS, bez tempomatu CCS, bez radaru ACC
1 = Z komputerem FIS, bez tempomatu CCS, bez radaru ACC
2 = Bez komputera FIS, z tempomatem CCS, bez radaru ACC
3 = Bez komputera FIS, bez tempomatu CCS, z radarem ACC
4 = Z komputerem FIS, z tempomatem CCS, bez radaru ACC
5 = Z komputerem FIS, bez tempomatu CCS, z radarem ACC
xxxxxx?: Nadwozie
1 = Sedan (bez tylnej wycieraczki)
2 = Avant (z tylną wycieraczką)
tu okazuje sie ze nie tylko klopotem beda nie wyprowadzone piny , ale chyba tez sterownik jest inny , nie przygotowany pod podrzewanie , bo w punkcie :
xxxx?xx: Doposażenie
1 = z łopatkami Tiptronic +/-
2 = ogrzewana
3 = z łopatkami Tiptronic +/- oraz ogrzewana
przyjmuje tylko kodowanie "0" i "1" , przy probie zmiany na "2" lub "3" odmawia przyjecia kodowania

Lopatki zmiany biegow dzialaja super - polecam wszystkim ! , ale wyglada na to ze przynajmniej przez jakis czas lapki beda dalej mi marzly a podgrzewanie w mojej nowej kierze pozostanie nieuzywane. Moze mozna by tam doprowadzic zasilanie metoda chalupnicza bo ida tam tylko 2 zyly , czyli zasilanie ... ale jaka z tego radosc jak trzeba by pilnowac aby sie to nie zagotowalo i na FISie nie pokaze nam sie piekna ikonka podgrzewania

Macie jakies pomysly ? Doradzcie prosze , czego potrzebuje zeby to odpalic, jak sie da wraz z numerami czesci

Nie wiem czy wystarczy dolozyc sama tasme z pinami - bardzo rzadko sie zdarza , a wlasciwie nie spotkalem jeszcze takiej uzywanej , czy bedzie tez konieczna wymiana sterownika - przy czym ten w C6 jest chyba jakis dziwny bo zintegrowany do tego calego ustrojstwa przy kolumnie .... chyba
