może komuś się przyda jak wygląda proces wyjęcia maglownicy.
A więc tak:
-odkręcamy i ściągamy przednie koła
-odkręcamy i wybijamy końcówki drążków kierowniczych (klucz 16 i 13)
-odkręcamy z lewej strony auta (kierowcy)plastykową osłonę żeby było miejsce do wyjęcia maglownicy bo wychodzi w lewa stronę
-kluczem 22 i 19 w maglownicy od jej dołu odkręcamy dwie śruby z wężami
-w środku auta odkręcamy osłonę- pięć śrubek 10' :
2x z dołu
2x pod osłona nad kierownicą
1x z lewej za osłoną od bezpieczników
ściągamy osłonę wyciągając kable od lampki i wtyczkę od komputera
-odkręcamy śrubę trzymającą układ kier. z maglownicą
-otwieramy maskę i ściągamy cała osłonę akumulatora
-odkręcamy i wyciągamy akumulator
-odkręcamy dwie śruby (kluczem dwunastokątnym 10') jedna w miejscu pod akumulatorem druga pod zbiorniczkiem hamulcowym
-wchodzimy do kanału i odkręcamy plastykowa osłonę te drugą co jest pod skrzynia
-odkręcamy jeszcze jedną taką śrubę (kluczem dwunastokątnym, jak wyżej) od dołu maglownicy
-maglownica odkręcona i wychodzi tak jak pisałem wyżej czyli z lewej strony
Ja tak wymieniałem moją maglownice bo już mi wyciekała i musiałem dać do regeneracji.

Mam nadzieję, że komuś pomogę.

Pozdrawiam