-Nowa zaślepka, koszt około 20 zł (078 103 113 E) WAÂŻNE!! KUPUJCIE ORYGINALNY OD AUDI! zamiennik za mały jest o jakieś 0,5 mm i leci olej mimo że dużo silikonu się nałoży, przekonałem się osobiście
-silikon odporny na wysoka temperaturę, zapłaciłem 7 zł(są też dużo droższe, ale w tym przypadku jest wystarczający)
-śrubokręt długi płaski
-młotek
-środek do odtłuszczenia, ja użyłem cosmofenu (np.benzyna)
-szmatka
CZAS PRACY
od 10-15 minut
[center]
INSTRUKCJA:[/center]
[center]KROK 1[/center]
.Aby dostać się do zaślepki od strony kierowcy musimy odkręcić zbiorniczek płynu chłodniczego (3 śrubki, zaznaczona na różowo)
Przewodów nie odłączamy, po odkręceniu śrub unosimy do góry i przechylamy w drugą stronę i mamy już dostęp do naszej cieknącej zaślepki:
[center]KROK 2[/center]
Lokalizujemy i wyjmujemy za pomocą śrubokręta starą zaślepkę(brok), a robimy to w ten sposób że opieramy śrubokręt na krawędzi wystającej zaślepki i uderzamy młoteczkiem(delikatnie). Jak się pognie stara zaślepka nie przejmujecie się. Po uderzeniu dwa 3 razy zaślepka powinna lekko wyskoczyć wtedy już ręką da rade wyjąć a jak nie to podhaczyć śrubokrętem:
[center]KROK 3[/center]
Odtłuszczamy miejsce gdzie będzie montowana nowa zaślepka. Najlepiej miejsce dokoła i same wnętrze gdzie znajdzie się zaślepka.
[center]KROK 4[/center]
Nową zaślepkę obsmarowujemy silikonem odpornym na wysokie temperatury. NIE MOÂŻE BYć ZWYKÂŁY SILIKON!!!
[center]KROK 5[/center]
Montujemy zaślepkę na swoim miejscu. UWAGA łapiąc za zaślepka musimy palcami chwycić za silikon wiec się troszkę pobrudzimy, ale to nic

Po zamontowaniu można jeszcze obsmarować krawędzie zaślepki.
Mam nadzieję że na chłopski rozum to wytłumaczyłem i nie będzie problemów z wymianą

