[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo
- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
zamontowałem zestaw slim. Przełożyłem odblaski z soczewkami bi xenon od A6 C5 lift .
zarniki założyłem takie jakie powinny być, czyli D2S.
Wszystko śmiga super.
Dziś tylko zdażyła się dziwna sytuacja, mianowicie jeden żarnik nie odpalił. Dopiero po wyłączeniu świateł i ponownym uruchomieniu odpalił. nie wiem , czy wina leży po stronie wadliwego żarnika, czy przetwornicy??? W ogóle zawsze po włączeniu zauważam, że owy żarnik dłużej się nagrzewa...
Nie wiem ,gdzie szukac przyczyny??
zarniki założyłem takie jakie powinny być, czyli D2S.
Wszystko śmiga super.
Dziś tylko zdażyła się dziwna sytuacja, mianowicie jeden żarnik nie odpalił. Dopiero po wyłączeniu świateł i ponownym uruchomieniu odpalił. nie wiem , czy wina leży po stronie wadliwego żarnika, czy przetwornicy??? W ogóle zawsze po włączeniu zauważam, że owy żarnik dłużej się nagrzewa...
Nie wiem ,gdzie szukac przyczyny??
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
w weekend założyłem drugi zestaw chociaż miałem zamienić przetwornice na nowe bo stare roczne nie odpalały za pierwszym razem
co się okazało bolączką były wtyczki i gniazda w lampach po przeczyszczeniu papierkiem ściernym odpalają za pierwszym razem :mrgreen:
i aktualnie mam bi-xenon :-P
fotka rozwiązania jakie zastosowałem
![Obrazek]()
co się okazało bolączką były wtyczki i gniazda w lampach po przeczyszczeniu papierkiem ściernym odpalają za pierwszym razem :mrgreen:
i aktualnie mam bi-xenon :-P
fotka rozwiązania jakie zastosowałem

- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
z tego co widzę,rozwiązanie mało skuteczne wg mnie.
Zanim żarniki świateł długich rozgrzeją się, i daja skuteczny efekt, juz będziesz musiał je wyłączyć...
Bi xenon, to xenon z przysloną.
Ja tak właśnie zrobiłem i jestem zadowolony....
Nie wiem tylko czy wina nie odpalającego xenonu to wtyki, czy przetwornica?? Czasem jest tak, że zapali i zgaśnie, a przetwornice mają zaledwie 6 dni.
Zanim żarniki świateł długich rozgrzeją się, i daja skuteczny efekt, juz będziesz musiał je wyłączyć...
Bi xenon, to xenon z przysloną.
Ja tak właśnie zrobiłem i jestem zadowolony....
Nie wiem tylko czy wina nie odpalającego xenonu to wtyki, czy przetwornica?? Czasem jest tak, że zapali i zgaśnie, a przetwornice mają zaledwie 6 dni.
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
to zależy gdzie jeździsz, ja sobie chwale :mrgreen:metronomus pisze:z tego co widzę,rozwiązanie mało skuteczne wg mnie.
Zanim żarniki świateł długich rozgrzeją się, i daja skuteczny efekt, juz będziesz musiał je wyłączyć...
ten sam objaw był i u mnie albo się nie zapalały a i mogły same zgasnąćmetronomus pisze: Nie wiem tylko czy wina nie odpalającego xenonu to wtyki, czy przetwornica?? Czasem jest tak, że zapali i zgaśnie, a przetwornice mają zaledwie 6 dni.
z gaśnięciem wszystkich świateł to tez był inna przyczyna pęknięta kostka stacyjki
a6c4-nagly-brak-swiatel-8-vt26663.htm?highlight=#293381
- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Witam. Panowie kilka tygodni temu zaobserwowałem że mam słabe ładowanie tzn wskaźnik na licznikach schodzi poniżej 14V na oko 13,5-13,8 V. Wcześniej jak założyłem hidy po kilkunastu dniach spotkałem sie z dziwnym przypadkiem mianowicie jak włączałem światła hidy to wyzerowało mi licznik kilometrów. Pierwszy raz to zbagatelizowałem. Później jeszcze kilka razy coś podobnego sie mi przytrafiło a nawet i gorzej gdyż zawiesił sie mi cały licznik, a nawet uzbroił sie mi immo i musiałem samochód zaciągnąć do magików którzy wgrali mi nowy program na zegary (koszt 300 zł). Tą naprawę robiłem w grudniu. Myślałem że juz wszystko wróciło do normy a tu dziś podobna niespodzianka mnie spotkała mianowicie znów zawiesiły sie mi zegary po tym jak włączałem światłą mijania hidy. Oczywiście w tym czasie ładowanie również miałem poniżej 14V. Czy Waszym zdaniem niezbyt dobre ładowanie może być przyczyną takich cyrków przy włączaniu świateł? Czy ktoś z Was miał podobny przypadek po tym jak załozył hidy? Dzis ściągłem je ze samochodu i będe testował czy przy zwykłych żarówkach podobne rzecy sie dzieją. O zaobserwowanych efekktach powiadomię grono forumowiczów. Pozdro
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
metronomus, sprawdź najpierw gniazdo w lampie i wtyczkę czy przypadkiem nie zaśniedziała, ja przeczyściłem wszystkie styki i odpala teraz za pierwszym razem a wcześniej potrafiło mi tylko mrugnąć a czasami musiałem kilkakrotnie próbować odpalać.
I dlatego myślałem że to wina przetwornicy lub żarówki
I dlatego myślałem że to wina przetwornicy lub żarówki
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
syper, ładnie okablowałeś lampe :mrgreen: :shock:
w jaki sposób kolego wywnioskowałeś że ładowanie jest równe 13,8 V bo chyba nie ze wskaźnika na desce :shock: wepnij multimetr (cokolwiek droższego od 15pln) i zmierz podczas ładowania (silnik na chodzie) bezpośrednio na zaciskach akumulatora. ÂŁadowanie w okolicy 14V jest prawidłowe. Na pewno różnica +/- 0,5V może wystąpić w zależności od chwilowego obciążenia (np. rozruch). Ale mocno wątpie żeby to miało wpływ na twoje problemy z zegarami. Jakie masz przetwornice ? Sporo w tym temacie było o zakłóceniach...Adriano007 pisze:Witam. Panowie kilka tygodni temu zaobserwowałem że mam słabe ładowanie tzn wskaźnik na licznikach schodzi poniżej 14V na oko 13,5-13,8 V.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Rocznik: 1992
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
panowie widzę ze ten temat urósł do miana "xenon - blaski i cienie "
widze ze cała sprawa z zaklóceniami i innymi szumami - tyczy sie głownie chinskich przetwornic czy tak
?
MAM zamiar też założyć xenon ale na ori przetwornicach od toyoty np avensisa -- miał ktos z nimi stycznośc
?
dodam ze cena weksza ale konkurencyjna w SPAM do PRC hid

widze ze cała sprawa z zaklóceniami i innymi szumami - tyczy sie głownie chinskich przetwornic czy tak

MAM zamiar też założyć xenon ale na ori przetwornicach od toyoty np avensisa -- miał ktos z nimi stycznośc

dodam ze cena weksza ale konkurencyjna w SPAM do PRC hid
Łan tu sri TDI :mrgreen:
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
No tak fachowością sie nie wykazałem w moim ostatnim poscie ale ogolnie mówiąc dziwna sprawa z tymi moimi hidami. Dziwne że tylko ja spotkałem sie z takim problemem. Jutro zrobie fotke i wkleje z hidami jakie posiadam. A może Wy zaproponujecie mi jakieś sprawdzone przetwornice- tylko żeby cena ich nie była zbytnio wygurowana. Aha na allegro znalazłem cos takiego co wy o tym sądzicie?
http://moto.allegro.pl/filtr-can-bus-xe ... 55928.html
http://moto.allegro.pl/filtr-do-ksenono ... 03240.html
Warto coś takiego zakupić?
Co do ladowania w moim samochodzie to sprawa wygląda tak że rankiem jak odpalam samochód wskazówka jest na ponad 14V ale z czasem jazdy zaczyna ona spadać. Elektryk samochodowy zbadał ładowanie oraz stan akumlatora niestety wartości nie sa mi znane ale faktycznie ładowanie miałem słabe a akumlator jest ok. Dlatego tez pomyślałem że może słabe ładowanie jest powodem tego że od czasu do czasu zawieszają siemi zegary.
http://moto.allegro.pl/filtr-can-bus-xe ... 55928.html
http://moto.allegro.pl/filtr-do-ksenono ... 03240.html
Warto coś takiego zakupić?
Co do ladowania w moim samochodzie to sprawa wygląda tak że rankiem jak odpalam samochód wskazówka jest na ponad 14V ale z czasem jazdy zaczyna ona spadać. Elektryk samochodowy zbadał ładowanie oraz stan akumlatora niestety wartości nie sa mi znane ale faktycznie ładowanie miałem słabe a akumlator jest ok. Dlatego tez pomyślałem że może słabe ładowanie jest powodem tego że od czasu do czasu zawieszają siemi zegary.
- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
u mnie cos innego dzieje się jeszcze. Mianowicie ten hid który potrafi nie odpalić, lub zaraz po odpaleniu zgasnąc, ma jeszcze jeden objaw. Otóż bardzo szybko świeci pełnym światłem, tzn. gdy włączę światła, to ten działającyh poprawnie nagrzewa się kilka sekund, a ten co świruje, świeci praktycznie od razu pełnym światłem.
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
objaw wg mnie to słaby żarnik -na umarciumetronomus pisze:u mnie cos innego dzieje się jeszcze. Mianowicie ten hid który potrafi nie odpalić, lub zaraz po odpaleniu zgasnąc, ma jeszcze jeden objaw. Otóż bardzo szybko świeci pełnym światłem, tzn. gdy włączę światła, to ten działającyh poprawnie nagrzewa się kilka sekund, a ten co świruje, świeci praktycznie od razu pełnym światłem.