Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo

Warsztat
Awatar użytkownika
metronomus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: metronomus » 14 sty 2011, 21:34

zamontowałem zestaw slim. Przełożyłem odblaski z soczewkami bi xenon od A6 C5 lift .

zarniki założyłem takie jakie powinny być, czyli D2S.

Wszystko śmiga super.

Dziś tylko zdażyła się dziwna sytuacja, mianowicie jeden żarnik nie odpalił. Dopiero po wyłączeniu świateł i ponownym uruchomieniu odpalił. nie wiem , czy wina leży po stronie wadliwego żarnika, czy przetwornicy??? W ogóle zawsze po włączeniu zauważam, że owy żarnik dłużej się nagrzewa...

Nie wiem ,gdzie szukac przyczyny??

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 15 sty 2011, 12:42

w weekend założyłem drugi zestaw chociaż miałem zamienić przetwornice na nowe bo stare roczne nie odpalały za pierwszym razem
co się okazało bolączką były wtyczki i gniazda w lampach po przeczyszczeniu papierkiem ściernym odpalają za pierwszym razem :mrgreen:
i aktualnie mam bi-xenon :-P
fotka rozwiązania jakie zastosowałem <ok>
Obrazek

Awatar użytkownika
metronomus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: metronomus » 15 sty 2011, 12:51

z tego co widzę,rozwiązanie mało skuteczne wg mnie.

Zanim żarniki świateł długich rozgrzeją się, i daja skuteczny efekt, juz będziesz musiał je wyłączyć...

Bi xenon, to xenon z przysloną.

Ja tak właśnie zrobiłem i jestem zadowolony....

Nie wiem tylko czy wina nie odpalającego xenonu to wtyki, czy przetwornica?? Czasem jest tak, że zapali i zgaśnie, a przetwornice mają zaledwie 6 dni.

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 15 sty 2011, 13:58

metronomus pisze:z tego co widzę,rozwiązanie mało skuteczne wg mnie.

Zanim żarniki świateł długich rozgrzeją się, i daja skuteczny efekt, juz będziesz musiał je wyłączyć...
to zależy gdzie jeździsz, ja sobie chwale :mrgreen:
metronomus pisze: Nie wiem tylko czy wina nie odpalającego xenonu to wtyki, czy przetwornica?? Czasem jest tak, że zapali i zgaśnie, a przetwornice mają zaledwie 6 dni.
ten sam objaw był i u mnie albo się nie zapalały a i mogły same zgasnąć
z gaśnięciem wszystkich świateł to tez był inna przyczyna pęknięta kostka stacyjki
a6c4-nagly-brak-swiatel-8-vt26663.htm?highlight=#293381

Awatar użytkownika
metronomus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: metronomus » 15 sty 2011, 18:01

tylko, że u mnie, nie zapala się, albo mrugnie i zgaśnie tylko i wyłącznie lewy xenon...

czasem jest tak, że świeci niby normalnie, ale póki sie nie rozgrzeje to tak delikatnie przygasa, tzn. intensywnośc świecenia nie jest stabilna. Ja stawiam na przetworniece, a co na to kolega SYPER

Awatar użytkownika
Adriano007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 591
Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
Imię: Adrian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Spytkowice
Kontakt:

Post autor: Adriano007 » 19 sty 2011, 22:59

Witam. Panowie kilka tygodni temu zaobserwowałem że mam słabe ładowanie tzn wskaźnik na licznikach schodzi poniżej 14V na oko 13,5-13,8 V. Wcześniej jak założyłem hidy po kilkunastu dniach spotkałem sie z dziwnym przypadkiem mianowicie jak włączałem światła hidy to wyzerowało mi licznik kilometrów. Pierwszy raz to zbagatelizowałem. Później jeszcze kilka razy coś podobnego sie mi przytrafiło a nawet i gorzej gdyż zawiesił sie mi cały licznik, a nawet uzbroił sie mi immo i musiałem samochód zaciągnąć do magików którzy wgrali mi nowy program na zegary (koszt 300 zł). Tą naprawę robiłem w grudniu. Myślałem że juz wszystko wróciło do normy a tu dziś podobna niespodzianka mnie spotkała mianowicie znów zawiesiły sie mi zegary po tym jak włączałem światłą mijania hidy. Oczywiście w tym czasie ładowanie również miałem poniżej 14V. Czy Waszym zdaniem niezbyt dobre ładowanie może być przyczyną takich cyrków przy włączaniu świateł? Czy ktoś z Was miał podobny przypadek po tym jak załozył hidy? Dzis ściągłem je ze samochodu i będe testował czy przy zwykłych żarówkach podobne rzecy sie dzieją. O zaobserwowanych efekktach powiadomię grono forumowiczów. Pozdro

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 20 sty 2011, 08:55

metronomus, sprawdź najpierw gniazdo w lampie i wtyczkę czy przypadkiem nie zaśniedziała, ja przeczyściłem wszystkie styki i odpala teraz za pierwszym razem a wcześniej potrafiło mi tylko mrugnąć a czasami musiałem kilkakrotnie próbować odpalać.
I dlatego myślałem że to wina przetwornicy lub żarówki

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 21 sty 2011, 14:32

syper, ładnie okablowałeś lampe :mrgreen: :shock:
Adriano007 pisze:Witam. Panowie kilka tygodni temu zaobserwowałem że mam słabe ładowanie tzn wskaźnik na licznikach schodzi poniżej 14V na oko 13,5-13,8 V.
w jaki sposób kolego wywnioskowałeś że ładowanie jest równe 13,8 V bo chyba nie ze wskaźnika na desce :shock: wepnij multimetr (cokolwiek droższego od 15pln) i zmierz podczas ładowania (silnik na chodzie) bezpośrednio na zaciskach akumulatora. ÂŁadowanie w okolicy 14V jest prawidłowe. Na pewno różnica +/- 0,5V może wystąpić w zależności od chwilowego obciążenia (np. rozruch). Ale mocno wątpie żeby to miało wpływ na twoje problemy z zegarami. Jakie masz przetwornice ? Sporo w tym temacie było o zakłóceniach...
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 21 sty 2011, 17:02

panowie widzę ze ten temat urósł do miana "xenon - blaski i cienie " <ok>

widze ze cała sprawa z zaklóceniami i innymi szumami - tyczy sie głownie chinskich przetwornic czy tak ???

MAM zamiar też założyć xenon ale na ori przetwornicach od toyoty np avensisa -- miał ktos z nimi stycznośc ???
dodam ze cena weksza ale konkurencyjna w SPAM do PRC hid
Łan tu sri TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
Adriano007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 591
Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
Imię: Adrian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Spytkowice
Kontakt:

Post autor: Adriano007 » 21 sty 2011, 19:13

No tak fachowością sie nie wykazałem w moim ostatnim poscie ale ogolnie mówiąc dziwna sprawa z tymi moimi hidami. Dziwne że tylko ja spotkałem sie z takim problemem. Jutro zrobie fotke i wkleje z hidami jakie posiadam. A może Wy zaproponujecie mi jakieś sprawdzone przetwornice- tylko żeby cena ich nie była zbytnio wygurowana. Aha na allegro znalazłem cos takiego co wy o tym sądzicie?
http://moto.allegro.pl/filtr-can-bus-xe ... 55928.html

http://moto.allegro.pl/filtr-do-ksenono ... 03240.html

Warto coś takiego zakupić?
Co do ladowania w moim samochodzie to sprawa wygląda tak że rankiem jak odpalam samochód wskazówka jest na ponad 14V ale z czasem jazdy zaczyna ona spadać. Elektryk samochodowy zbadał ładowanie oraz stan akumlatora niestety wartości nie sa mi znane ale faktycznie ładowanie miałem słabe a akumlator jest ok. Dlatego tez pomyślałem że może słabe ładowanie jest powodem tego że od czasu do czasu zawieszają siemi zegary.

Awatar użytkownika
metronomus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: metronomus » 22 sty 2011, 00:08

u mnie cos innego dzieje się jeszcze. Mianowicie ten hid który potrafi nie odpalić, lub zaraz po odpaleniu zgasnąc, ma jeszcze jeden objaw. Otóż bardzo szybko świeci pełnym światłem, tzn. gdy włączę światła, to ten działającyh poprawnie nagrzewa się kilka sekund, a ten co świruje, świeci praktycznie od razu pełnym światłem.

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 22 sty 2011, 03:16

eldo faktycznie tak jak mówiłeś, przetwornice były u mnie padnięte, po wymianie start za 1 razem Wielkie dzięki za info i <piwo> leci do Ciebie przy możliwości spotkania się. Te odsyłam na gwarancję i zapewne wymianę. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Adriano007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 591
Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
Imię: Adrian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Spytkowice
Kontakt:

Post autor: Adriano007 » 22 sty 2011, 17:09

Witam ponownie. Zamieszczam kilka fotek zestawu hid który zakupilem na allegro i który spędza mi sen z powiek. Jeśli możecie to zerknijcie może ktos z Was korzysta z tkich hidów, oraz na wartości przedstawione na przetwornicy czy są ok.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 22 sty 2011, 17:41

Adriano007, ale co Cię niepokoi i w tych HID-ach? Są normalne. :roll:

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 22 sty 2011, 21:48

metronomus pisze:u mnie cos innego dzieje się jeszcze. Mianowicie ten hid który potrafi nie odpalić, lub zaraz po odpaleniu zgasnąc, ma jeszcze jeden objaw. Otóż bardzo szybko świeci pełnym światłem, tzn. gdy włączę światła, to ten działającyh poprawnie nagrzewa się kilka sekund, a ten co świruje, świeci praktycznie od razu pełnym światłem.
objaw wg mnie to słaby żarnik -na umarciu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja