
Ostanio zaczoł piszczec mi wentylator , słyszałem ze trzeba wyjmowac cała nagrzewnice , ale jednak mi sie udało zrobic to inaczej

A oto moja wymiana :P
Przewidywany czas około 1h
Potrzebne nażedznia
śrubokret krzyzowy , płaski ,
młotek
jakis bolec do bicia
bit krzyzakowy i mała grzechotka
Otóż tak najpierw sciągamy osłone plastykowa zaczepiona na 4 zaczepy , zaznaczone czerwonymi strzałkami
nastepnie odpianamy wszytkie wezyki podcisnienia , odkrecamy pokrywke od sterowniczka klapy i odkrecamy sterowniczek aby móc zamknac klape ,nastepnie sciagamy opaske z łacznika gumowego ( polcam rozkrecić całkiem )
i wyciagamy cały łacznik .
nastepnie ukazuje nam sie dziura nawieu :P
jak widzimy na zdieciu trzeba odkrecić 3 sróbki dookoła dziury , jedna jest nisko na dole i ja doszłem bitem + przedłużka + grzechotka .
i dla ułatwienia nalezy również odkrecic zawór , potem wyciagmay i krecimy tym plastykiem tak aby wyszedł :P
nastepnie odpinamy zegera z tyłu silnika , wypychamy silnik i już prawie

w miejsce zanaczone na dmuchawie na czerwono musimy udeżac młotkiem jednoczesnie gdy ktoś bedzie nam trzymał cala dmuchawe aby nie sprezynowała .
tak wyglada juz wyciagnieta dmuchawa :P
oraz silnik , jezeli ktos wie ze bedzie miał do wymiany silnik i ma uzywke z dmuchawa to moze wziasc przecinaczek lub sczypce i poodcinac dmuchawe od silnika
no i składanie wszytko tak samo tylko ze najpierw wkładamy silnik , blokujemy zegera , a potem napychamy wentylator na oske , polecam zucić jakis tawot na oske i wentylator dla poślizgu
mam nadzieje ze komuś pomoże jesli tak to na dole jest ikonka pomógł

Pozdrawiam