Dorzucę coś od siebie
nurtuje mnie to:
P1411 układ powietrza wtórnego Rząd 2 za mały przepływ
Gdzie szukać rząd 2 ? bo co jakiś czas wywala mi check, i niewiem czy ma to coś wspólnego z sondami.
17526 - Zespó3 1; sonda 2; obwód grzejny
P1118 - 35-10 - przerwa - Sporadyczny
17819 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
P1411 - 35-00 -
17522 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
P1114 - 35-10 - - Sporadyczny
16520 - Zespó3 1; sonda 2
P0136 - 35-10 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
17977 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
P1569 - 35-10 - - Sporadyczny
[INNY] Układ doprowadzania wtórnego powietrza SAI
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Z tego tematu wynika że jak pompa się uruchamia przy zimnym silniku to ją słychać.
U mnie nic takiego nie zauważyłem, błędów też niema jedynie co vcds sprawdzałem to w radiness " secondary Air Injection" jest na czerwono Failed........... błędów brak.
Pytanie mam szukać przyczyny czy olać temat jak błędów niema.
[ Dodano: 2020-03-31, 20:04 ]
Zawór powietrza wtórnego, dziś zabrałem się za zawór od strony kierowcy bo wywalało mi błąd 17819 i mam pytanie jak ten zawór działa?
Rozumiem, że na rysunku zaznaczyłem kolejność:
Pompa przy uruchomieniu zimnego silnika dmucha zimne powietrze do wlotu nr 1 w tym samym czasie wytwarza się podciśnienie nr 2 i zawór uwalnia mębranę i powietrze wylatuje z otworu nr 2 do głowicy.
Pytam bo sprawdzałem dziś na krótko czy pompa dmucha i działa dmucha do zaworu i na tym koniec bo nie wiem co dalej ........ myślę że musi się też zrobić podciśnienie.
U mnie nic takiego nie zauważyłem, błędów też niema jedynie co vcds sprawdzałem to w radiness " secondary Air Injection" jest na czerwono Failed........... błędów brak.
Pytanie mam szukać przyczyny czy olać temat jak błędów niema.
[ Dodano: 2020-03-31, 20:04 ]
Zawór powietrza wtórnego, dziś zabrałem się za zawór od strony kierowcy bo wywalało mi błąd 17819 i mam pytanie jak ten zawór działa?
Rozumiem, że na rysunku zaznaczyłem kolejność:
Pompa przy uruchomieniu zimnego silnika dmucha zimne powietrze do wlotu nr 1 w tym samym czasie wytwarza się podciśnienie nr 2 i zawór uwalnia mębranę i powietrze wylatuje z otworu nr 2 do głowicy.
Pytam bo sprawdzałem dziś na krótko czy pompa dmucha i działa dmucha do zaworu i na tym koniec bo nie wiem co dalej ........ myślę że musi się też zrobić podciśnienie.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga