Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICÂĄ"

Silniki wysokoprężne
inhosik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 10 mar 2016, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: inhosik » 10 mar 2016, 16:28

Co myślicie o tym zestawie naprawczym?:

http://allegro.pl/kolektor-ssacy-2-7-3- ... 57451.html

a tu filmik jak to rozebrać:




Były potwierdzone przypadki że klapy oderwały się i wpadły do silnika? czy po wykręceniu kolektora trzeba wymieniać uszczelki czy można na starych założyć?

adasn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:40
Imię: Adam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: adasn » 11 mar 2016, 08:57

Ja od nich właśnie brałem, jeżdzę już pół roku bez najmniejszych problemów.

Wszystkie uszczelki wymieniałem.

bodas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 sty 2013, 22:58
Lokalizacja: Końskie

Post autor: bodas » 17 mar 2016, 19:52

inhosik pisze:Co myślicie o tym zestawie naprawczym?:

http://allegro.pl/kolektor-ssacy-2-7-3- ... 57451.html

a tu filmik jak to rozebrać:




Były potwierdzone przypadki że klapy oderwały się i wpadły do silnika? czy po wykręceniu kolektora trzeba wymieniać uszczelki czy można na starych założyć?
Robiłem wymianę tych środków jak jeszcze były po 700zł, dokładnie to 5 lipca 2014 przy przebiegu 99 tys km
W tym momencie mamy 17 marca 2016, przebieg 135 tys km, a błąd w VCDS już jest widoczny. Check engine na desce się jeszcze nie pali, ale prędzej czy później to nastąpi...

Awatar użytkownika
dziii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 25 kwie 2013, 12:54
Lokalizacja: wlkp

Post autor: dziii » 13 kwie 2016, 00:19

Panowie mam takie pytanie przeczytałem wątek lecz dziś mamy 2016 r a nie które posty są z 2012/2013 r
na dzień dzisiejszy:
regeneracja czy wyłączenie softem klap kolektora ?
opinie różne co wątek inna opinia:
Dużo osób wyłączyło i nie widzi problemów
Sam mogę wyłączyć za 200 zł lub mogę zregenerować za 600 zł co lepsze ?
regeneracja czy wyłączenie ? <uoee>
project by dziii

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 13 kwie 2016, 04:17

regeneracja czy wyłączenie
regeneracja

Kanior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 sty 2015, 20:56
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Kanior » 03 maja 2016, 21:55

Witam :) Ja wyłączyłem 2-lata temu -nic się nie dzieje złego--jestem zadowolony :)
Darek z Puław

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 07 maja 2016, 13:53

dziii pisze: Sam mogę wyłączyć za 200 zł lub mogę zregenerować za 600 zł co lepsze ?
regeneracja czy wyłączenie ? <uoee>
jak masz DPF jeszcze na chodzie to regeneruj
bo jak wyłączysz klapy programowo to zapchasz DPF'a momentalnie...

no chyba, że kumulacja (klapy OFF + DPF OFF)

Awatar użytkownika
dziii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 25 kwie 2013, 12:54
Lokalizacja: wlkp

Post autor: dziii » 09 maja 2016, 22:52

remont5 pisze:
dziii pisze: Sam mogę wyłączyć za 200 zł lub mogę zregenerować za 600 zł co lepsze ?
regeneracja czy wyłączenie ? <uoee>
jak masz DPF jeszcze na chodzie to regeneruj
bo jak wyłączysz klapy programowo to zapchasz DPF'a momentalnie...

no chyba, że kumulacja (klapy OFF + DPF OFF)
Nie posiaam DPF'a

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 23 maja 2016, 23:13

no to możesz śmiało wywalać programowo + chips przy okazji
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

Kanior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 sty 2015, 20:56
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Kanior » 24 maja 2016, 00:34

Mam DPF , mam wyłączone klapy-to znaczy są cały czas otwarte- silniczki podczas uruchomienia robią tylko mały ruch( bo silniczki muszą być sprawne) i to wszystko !!! Może mam jeszcze dobry DPF ??!
Darek z Puław

xzxz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 19 cze 2016, 20:30
Lokalizacja: DSW

Post autor: xzxz » 19 cze 2016, 20:34

DPF wycięty i wyłączony soft
Sonda wyłączona soft
Silniczki/klapy kolektorów ssących wyłączone soft, ale klapy zostały - i tu pytanie, czy radzicie demontować klapy czy zostawić?

b22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 03 kwie 2014, 13:48
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: b22 » 20 cze 2016, 22:10

Witam jestem po wymianie klap wybralem regeneracje wszystko skręcone jak należy i błąd dalej jest :/ czy możliwe ze nastawniki padły bo po włączeniu zapłonu silniczki nie robia testu pare dni temu robilem test vcds=em i niby test wykonywały.. dziwne co sadzicie ?
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 22 cze 2016, 00:54

Sprawdź pzeguby kulkowe na silniczkach czy tam nie ma luzu na dźwigni od klap.
Wystarczy minimaln luz i jest choinka...
Jak jest luz to spróbuj jakoś to usztywnić i zobaczy też czy po włączeniu aapłonu robią się autotesty silniczków
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

b22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 03 kwie 2014, 13:48
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: b22 » 22 cze 2016, 20:34

wlasnie jak włacze zapłon to nie robia testu jeden i drugi ale ostatnio jak sprawdzałem gdzies miesiąc wcześniej to wykonywsły test. jutro sprawdze czy jest ten luz co opisujesz pozdro
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Sambi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 23 maja 2014, 14:52
Lokalizacja: Orzysz/Essen

klapy

Post autor: Sambi » 22 cze 2016, 20:48

Sam robiles regeneracje?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga