[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICÂĄ"
Robiłem wymianę tych środków jak jeszcze były po 700zł, dokładnie to 5 lipca 2014 przy przebiegu 99 tys kminhosik pisze:Co myślicie o tym zestawie naprawczym?:
http://allegro.pl/kolektor-ssacy-2-7-3- ... 57451.html
a tu filmik jak to rozebrać:
Były potwierdzone przypadki że klapy oderwały się i wpadły do silnika? czy po wykręceniu kolektora trzeba wymieniać uszczelki czy można na starych założyć?
W tym momencie mamy 17 marca 2016, przebieg 135 tys km, a błąd w VCDS już jest widoczny. Check engine na desce się jeszcze nie pali, ale prędzej czy później to nastąpi...
Panowie mam takie pytanie przeczytałem wątek lecz dziś mamy 2016 r a nie które posty są z 2012/2013 r
na dzień dzisiejszy:
regeneracja czy wyłączenie softem klap kolektora ?
opinie różne co wątek inna opinia:
Dużo osób wyłączyło i nie widzi problemów
Sam mogę wyłączyć za 200 zł lub mogę zregenerować za 600 zł co lepsze ?
regeneracja czy wyłączenie ?
na dzień dzisiejszy:
regeneracja czy wyłączenie softem klap kolektora ?
opinie różne co wątek inna opinia:
Dużo osób wyłączyło i nie widzi problemów
Sam mogę wyłączyć za 200 zł lub mogę zregenerować za 600 zł co lepsze ?
regeneracja czy wyłączenie ?
project by dziii
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Nie posiaam DPF'aremont5 pisze:jak masz DPF jeszcze na chodzie to regenerujdziii pisze: Sam mogę wyłączyć za 200 zł lub mogę zregenerować za 600 zł co lepsze ?
regeneracja czy wyłączenie ?
bo jak wyłączysz klapy programowo to zapchasz DPF'a momentalnie...
no chyba, że kumulacja (klapy OFF + DPF OFF)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
no to możesz śmiało wywalać programowo + chips przy okazji
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Sprawdź pzeguby kulkowe na silniczkach czy tam nie ma luzu na dźwigni od klap.
Wystarczy minimaln luz i jest choinka...
Jak jest luz to spróbuj jakoś to usztywnić i zobaczy też czy po włączeniu aapłonu robią się autotesty silniczków
Wystarczy minimaln luz i jest choinka...
Jak jest luz to spróbuj jakoś to usztywnić i zobaczy też czy po włączeniu aapłonu robią się autotesty silniczków
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga