BoneShaker pisze:Gdzieś wyczytałem, że były różne wersje tz. ogrzewanie wnętrza i ogrzewanie wnętrza i silnika. Chciałbym wiedzieć jak to wygląda u mnie. 
Tak jak napisał Kolega 
censored w A6 C5 było montowane tylko ogrzewanie 'mokre'. Ogrzewa ci płyn chłodniczy, i wysyła sygnał sterujący do panelu klimatronika aby ten włączył nadmuch powietrza do wnętrza samochodu.
BoneShaker pisze:Włącza się je poprzez takie przyłączone po lewo od kierownicy urządzenie. Nie wiem czy to jest oryginalne czy może ktoś sobie zamontował.
Oryginalnie w A6 C5 były montowane 2 typy sterowników. Jeden typ był umieszczany z 'schowku' w drzwiach kierowcy (zaraz koło głośnika), a drugim typem sterownika był sam licznika samochodu. Jeżeli masz inną wersję to bardzo prawdopodobne jest że ktoś zlecił 'doposażenie' samochodu - możesz mieć fabryczny 'piec' natomiast niefabryczny sterownik (są różne warianty  

 )
BoneShaker pisze:Bardzo dziękuje za pomoc 

 A można samemu przeprowadzić taki przegląd? Na co zwrócić uwagę?
 
Podstawą będzie ustalenie jaki piec w ogóle posiadasz - Webasto czy Eberspacher, oraz jaki konkretnie model (troszkę ich jest 

 ). Następnym krokiem będzie organizacja PDFa ze schematem złożeniowym (można się doszukać w internecie ). 
Z własnego doświadczenia (nie jest może wielkie - montowałem tylko 3 takie urządzenia w swoim życiu 2x Ebespacher i 1x Webasto) podstawą jest posiadanie jakiegoś urządzenia diagnostycznego, gdyż większość problemów z pracą Webasta spowodowana jest usterkami elektrycznymi (z reguły uszkodzeniami sterowników umiesczonych w samym piecu). Pod względem mechanicznym, tak jak napisał Kolega 
censored piec jest w miarę prostym urządzeniem i moim zdaniem jego sprawdzenie z odpowiednią dokumentacją nie powinno sprawić Ci kłopotu.