witam 
wczoraj robiłem sprwdzenie silnika na vagu i kolega mi wykrył ze mam bład na silniku .elektroniczna iglica wtrysku-sterowanie cos takiego moze cos przekreciłem ale mówił mi ze przez to moze byc słabszy i mułowaty,,,o co dokładnie z ta usterka chodzi i w jaki sposób mozna ja zlikwidowac poniewaz vagiem skasowac nie mógł,,moze ktos mnie w tym temacie naprowadzi blizej celu,,z góry dzieki serdeczne
			
			
									
									
						[ A6 C5 2.5 Tdi] Moc-przyspieszenie
- spinacz2100
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 392
 - Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
 - Imię: Szubert
 - Rocznik: 1999
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Augustów
 - Kontakt:
 
- Quattrorulezz
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 89
 - Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
 - Imię: Przemek
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A8 D3
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 4.2 ASG 299KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Bielsko-Biała
 
Też mialem do czynienia z tym błędem, przedewszystkim sterownik silnika nie widzi "początku wtrysku". W moim przypadku nie było najmniejszej różnicy w pracy silnika. Koniecznie zmierz oporność cewki tego "uszkodzonego" wtrysku. Dobry ma mieć 100 Ohm-ów a uszkodzony ma nie mieć przejścia. Z prawej głowicy wychodzi kabelek (pod rurą od przepływki) i idzie do kostki 2-pin na ścianie grodziowej. Tam sobie możesz miernik podłączyć.  Najlepiej zamów sobie wtrysk o identycznym numerze a jeszcze lepiej sprawdź po vin-ie jaki ma być bo mógł już ktoś coś kombinować chyba że jesteś pewien pochodzenia auta. 
pozdrawiam i łączę się w bólu
			
			
									
									pozdrawiam i łączę się w bólu
Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro
						
							








