Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] Moc-przyspieszenie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
gazda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 20 sty 2011, 09:30
Lokalizacja: warmia-mazury

[ A6 C5 2.5 Tdi] Moc-przyspieszenie

Post autor: gazda » 28 lut 2011, 15:00

witam
wczoraj robiłem sprwdzenie silnika na vagu i kolega mi wykrył ze mam bład na silniku .elektroniczna iglica wtrysku-sterowanie cos takiego moze cos przekreciłem ale mówił mi ze przez to moze byc słabszy i mułowaty,,,o co dokładnie z ta usterka chodzi i w jaki sposób mozna ja zlikwidowac poniewaz vagiem skasowac nie mógł,,moze ktos mnie w tym temacie naprowadzi blizej celu,,z góry dzieki serdeczne

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 28 lut 2011, 15:17

napewno chodzio o pompe wtryskową, jeżeli nie da się skasować to nic dobrego nie wróży...

gazda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 20 sty 2011, 09:30
Lokalizacja: warmia-mazury

Post autor: gazda » 28 lut 2011, 15:26

Tak tylko czy mozna cos z tym zrobic [unikajac duzych kosztów] ogólnie jezdze i specjalnie mi tej mocy az tak nie brak to jest jednak 150km,,,ale pewnie to sie takze odbija na spalaniu a tu juz gorzej[miasto ok..12litr.]czy warto podejmowac próbe naprawy tego błedu-usterki...

Awatar użytkownika
Quattrorulezz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
Imię: Przemek
Rocznik: 2005
Moje auto: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Quattrorulezz » 01 mar 2011, 19:22

Też mialem do czynienia z tym błędem, przedewszystkim sterownik silnika nie widzi "początku wtrysku". W moim przypadku nie było najmniejszej różnicy w pracy silnika. Koniecznie zmierz oporność cewki tego "uszkodzonego" wtrysku. Dobry ma mieć 100 Ohm-ów a uszkodzony ma nie mieć przejścia. Z prawej głowicy wychodzi kabelek (pod rurą od przepływki) i idzie do kostki 2-pin na ścianie grodziowej. Tam sobie możesz miernik podłączyć. Najlepiej zamów sobie wtrysk o identycznym numerze a jeszcze lepiej sprawdź po vin-ie jaki ma być bo mógł już ktoś coś kombinować chyba że jesteś pewien pochodzenia auta.

pozdrawiam i łączę się w bólu <rotfl>
Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro

Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 02 mar 2011, 20:16

koszt wtrysku sterujacego w aso ok 1900zł. ja kupowalem w listopadzie w FOTA to zaplacilem 1050zł ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja