witam
wczoraj robiłem sprwdzenie silnika na vagu i kolega mi wykrył ze mam bład na silniku .elektroniczna iglica wtrysku-sterowanie cos takiego moze cos przekreciłem ale mówił mi ze przez to moze byc słabszy i mułowaty,,,o co dokładnie z ta usterka chodzi i w jaki sposób mozna ja zlikwidowac poniewaz vagiem skasowac nie mógł,,moze ktos mnie w tym temacie naprowadzi blizej celu,,z góry dzieki serdeczne
[ A6 C5 2.5 Tdi] Moc-przyspieszenie
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
- Quattrorulezz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A8 D3
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ASG 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Też mialem do czynienia z tym błędem, przedewszystkim sterownik silnika nie widzi "początku wtrysku". W moim przypadku nie było najmniejszej różnicy w pracy silnika. Koniecznie zmierz oporność cewki tego "uszkodzonego" wtrysku. Dobry ma mieć 100 Ohm-ów a uszkodzony ma nie mieć przejścia. Z prawej głowicy wychodzi kabelek (pod rurą od przepływki) i idzie do kostki 2-pin na ścianie grodziowej. Tam sobie możesz miernik podłączyć. Najlepiej zamów sobie wtrysk o identycznym numerze a jeszcze lepiej sprawdź po vin-ie jaki ma być bo mógł już ktoś coś kombinować chyba że jesteś pewien pochodzenia auta.
pozdrawiam i łączę się w bólu
pozdrawiam i łączę się w bólu

Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro