I to jest właśnie auto WaceX'a :Dcosmix pisze:ps. jeszcze jeden filmik dla was
Audi S6 LPG vs. PB98 (eurosuper)
[A6/S6 C5 4.2] różnice pomiędzy silnikami
No tak zdecydowanie to moje auto i "niemiecka" autostrada.Baloosh pisze:I to jest właśnie auto WaceX'a :Dcosmix pisze:ps. jeszcze jeden filmik dla was
Audi S6 LPG vs. PB98 (eurosuper)

To były początki gazu w tym samochodzie. Teraz po regulacjach hest znacznie lepiej. Wtedy miał duże problemy z wysokimi obrotami i uboga mieszanką. Mam w planach jeszcze drugi reduktor i jak skończę, to wrzucę wykresy z hamowni i może pojadę jeszcze raz do Niemiec.
- 
				
				SANT0
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Dokładnie tak jak piszesz na AQJ uważaj bo korby uciekają z silnika ANK jest już bez tej wady nie wiem ile przypadków tego było ale fama właśnie taka jest o tych silnikach ja osobiście nikogo z tym problemem nie znam więc może nie jest aż tak źle ale lepiej dmuchać na zimne bo koszty odbudowy silnika na częściach z ASO przerosną wartość auta coś o tym wiem hehehe 
			
			
									
									
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
						- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
Witaj,jestem posiadaczem S6 w gazie i trochę mnie osobiście zdenerwowało to co mówisz o
'wstydzie' jeśli uważasz to za coś złego to ok,kup auto i go nie gazuj.Ja mam zagazowane i nie widzę tu żadnego wstydu bo auto zapierdziela tak samo jak na benzynie a tankuje je za grosze w porównaniu do obecnych cen PB.Nie mówię ze nie tankuje PB bo też śmigam na PB98.
			
			
									
									
						'wstydzie' jeśli uważasz to za coś złego to ok,kup auto i go nie gazuj.Ja mam zagazowane i nie widzę tu żadnego wstydu bo auto zapierdziela tak samo jak na benzynie a tankuje je za grosze w porównaniu do obecnych cen PB.Nie mówię ze nie tankuje PB bo też śmigam na PB98.
cosmix pisze:A dlaczego nie?? Są jakieś przeciwskazania?
W sumie gaz czystszy, więcej oktanów, mniejsze koszty, trzeba tylko wiedzieć jak eksploatować i mieć dobrą instalację. Blondynie zawsze możesz powiedzieć pod dystybutorem, że przejmujesz się losem fok czy barbiali i że dlatego zamierzasz dbać o środowisko albo że teraz tak w nowoczesnych sportowych samochodach tankuje się paliwo
Ogólnie chodzi mi o to czy poza "wstydem" coś można zrobić kiepskiego z tym silnikiem. Głównie zależy mi na doświadczeniu, bo wiadomo że producent nie prowadzi takich badań do tego auta, a wiadomo że temp. zapłonu jest wyższa.
Polecam filmik:
Audi S8 Rennen auf der A7 LPG Autogas
- 
				
				SANT0
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Nie wiem czy przypadkiem te od 300km nie są 200 cc a z 340km 240cc  tyle mi wyszło z wyliczeń ciśnienie na magistrali zakładam że jest niezmienne w obydwu. Jak sprawdzałem kiedyś swojego to wyraźnie po modach zabrakło mu na górze paliwa uboga lambda, rany kiedy to było ... hehe
			
			
									
									Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
						- 
				
				SANT0
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
A gdzie ja napisałem że jestem przeciwnikiem ? ;-D jak jest to założone z głową to da się normalnie jeździć a jak do tego silnik przejdzie odpowiednie modyfikacje mechaniczne to będzie jeździć lepiej niż na PB 
Co do zmian miedzy tymi wersjami mamy również inne przełożenia przekładni głównej i prawdopodobnie AQJ jak i mocniejszy brat 360km z S8 mają kute korby tak samo z resztą jak stary poczciwy ABZ czesto stosowany i uturbiany do driftu. Poza tym mamy inne tłoki i pierścienie.
Nie chodzi o odgrzewany kotlet tylko o powiększenie wiedzy dotyczącej różnic tych silników.
			
			
									
									Co do zmian miedzy tymi wersjami mamy również inne przełożenia przekładni głównej i prawdopodobnie AQJ jak i mocniejszy brat 360km z S8 mają kute korby tak samo z resztą jak stary poczciwy ABZ czesto stosowany i uturbiany do driftu. Poza tym mamy inne tłoki i pierścienie.
Nie chodzi o odgrzewany kotlet tylko o powiększenie wiedzy dotyczącej różnic tych silników.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
						 
							





 Przyznaje, że nie zwróciłem uwagi że nick ten sam. Wideo znalazłem już jakiś czas temu
  Przyznaje, że nie zwróciłem uwagi że nick ten sam. Wideo znalazłem już jakiś czas temu 







 
 
