I to jest właśnie auto WaceX'a :Dcosmix pisze:ps. jeszcze jeden filmik dla was
Audi S6 LPG vs. PB98 (eurosuper)
[A6/S6 C5 4.2] różnice pomiędzy silnikami
No tak zdecydowanie to moje auto i "niemiecka" autostrada.Baloosh pisze:I to jest właśnie auto WaceX'a :Dcosmix pisze:ps. jeszcze jeden filmik dla was
Audi S6 LPG vs. PB98 (eurosuper)

To były początki gazu w tym samochodzie. Teraz po regulacjach hest znacznie lepiej. Wtedy miał duże problemy z wysokimi obrotami i uboga mieszanką. Mam w planach jeszcze drugi reduktor i jak skończę, to wrzucę wykresy z hamowni i może pojadę jeszcze raz do Niemiec.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Dokładnie tak jak piszesz na AQJ uważaj bo korby uciekają z silnika ANK jest już bez tej wady nie wiem ile przypadków tego było ale fama właśnie taka jest o tych silnikach ja osobiście nikogo z tym problemem nie znam więc może nie jest aż tak źle ale lepiej dmuchać na zimne bo koszty odbudowy silnika na częściach z ASO przerosną wartość auta coś o tym wiem hehehe 

Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
Witaj,jestem posiadaczem S6 w gazie i trochę mnie osobiście zdenerwowało to co mówisz o
'wstydzie' jeśli uważasz to za coś złego to ok,kup auto i go nie gazuj.Ja mam zagazowane i nie widzę tu żadnego wstydu bo auto zapierdziela tak samo jak na benzynie a tankuje je za grosze w porównaniu do obecnych cen PB.Nie mówię ze nie tankuje PB bo też śmigam na PB98.
'wstydzie' jeśli uważasz to za coś złego to ok,kup auto i go nie gazuj.Ja mam zagazowane i nie widzę tu żadnego wstydu bo auto zapierdziela tak samo jak na benzynie a tankuje je za grosze w porównaniu do obecnych cen PB.Nie mówię ze nie tankuje PB bo też śmigam na PB98.
cosmix pisze:A dlaczego nie?? Są jakieś przeciwskazania?
W sumie gaz czystszy, więcej oktanów, mniejsze koszty, trzeba tylko wiedzieć jak eksploatować i mieć dobrą instalację. Blondynie zawsze możesz powiedzieć pod dystybutorem, że przejmujesz się losem fok czy barbiali i że dlatego zamierzasz dbać o środowisko albo że teraz tak w nowoczesnych sportowych samochodach tankuje się paliwo
Ogólnie chodzi mi o to czy poza "wstydem" coś można zrobić kiepskiego z tym silnikiem. Głównie zależy mi na doświadczeniu, bo wiadomo że producent nie prowadzi takich badań do tego auta, a wiadomo że temp. zapłonu jest wyższa.
Polecam filmik:
Audi S8 Rennen auf der A7 LPG Autogas
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Nie wiem czy przypadkiem te od 300km nie są 200 cc a z 340km 240cc tyle mi wyszło z wyliczeń ciśnienie na magistrali zakładam że jest niezmienne w obydwu. Jak sprawdzałem kiedyś swojego to wyraźnie po modach zabrakło mu na górze paliwa uboga lambda, rany kiedy to było ... hehe
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
A gdzie ja napisałem że jestem przeciwnikiem ? ;-D jak jest to założone z głową to da się normalnie jeździć a jak do tego silnik przejdzie odpowiednie modyfikacje mechaniczne to będzie jeździć lepiej niż na PB
Co do zmian miedzy tymi wersjami mamy również inne przełożenia przekładni głównej i prawdopodobnie AQJ jak i mocniejszy brat 360km z S8 mają kute korby tak samo z resztą jak stary poczciwy ABZ czesto stosowany i uturbiany do driftu. Poza tym mamy inne tłoki i pierścienie.
Nie chodzi o odgrzewany kotlet tylko o powiększenie wiedzy dotyczącej różnic tych silników.
Co do zmian miedzy tymi wersjami mamy również inne przełożenia przekładni głównej i prawdopodobnie AQJ jak i mocniejszy brat 360km z S8 mają kute korby tak samo z resztą jak stary poczciwy ABZ czesto stosowany i uturbiany do driftu. Poza tym mamy inne tłoki i pierścienie.
Nie chodzi o odgrzewany kotlet tylko o powiększenie wiedzy dotyczącej różnic tych silników.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...