Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6] Zagotowane hamulce?

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
3.0 BMK 224KM

[ A6 C6] Zagotowane hamulce?

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 26 maja 2012, 13:15

Witam, wczoraj puściłem się na trasie za 3.0 S-line po paru hamowaniach (180 -> 0) zauważyłem, że ledwo co działają mi hamulce i musiałem odpuścić, zrobiłem sobie postój ~20 min potem już wszystko ok...
moje pytanie czy ktoś już coś takiego miał?

co zrobić aby uniknąć takich rzeczy?
Myślę o włożeniu wierconych tarcz zimmermana ale nie wiem dokładnie jakie? i czy klocki TEXTAR (chyba tak to się pisze) mogą obstać czy też muszę wymienić? klocki niedawno wymienione. Wymiana hampli na inne odpada, nie chce tracić więcej $ niż 2k mam teraz inne wydatki... może jakiś dodatkowy system chłodzenia?


Pozdro

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 26 maja 2012, 23:02

neimaD pisze:co zrobić aby uniknąć takich rzeczy?
Nic nie zrobisz na tych małych tarczkach i jednym tłoczku <zalamka>
To co możesz to tylko zwolnić ;)
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 27 maja 2012, 15:15

Dokładnie tak jak kolega wyżej opisał. Niestety standard. Tarcze 327mm są za małe do tej masy. U mnie jest to samo. Chociaż problem był chyba nieco mniej uciążliwy na ori tarczach. Terazm mam TRW i wydaję mi się, że jakby szybciej się przegrzewają.

Co do wierconych i nacinanych to z tego co słyszałem wielkiej różnicy nie będzie, natomiast drastycznie zwiększy się hałas podczas hamowania.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 27 maja 2012, 15:41

no tak ale tyle inwestować do jednostki 170 PS :|

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 27 maja 2012, 20:19

Ja już mam zwrotnice i kompletne hamulce na przód od s-line. Ale wymienię dopiero po virusie i zmianie felg na 17". Do 16" się nie mieszczą... :/

[ Dodano: 2012-05-27, 20:30 ]
NeimaD, to nie są wcale nie są aż tak duże koszta, ja wprawdzie dostałem za free ale kolega kupował zwrotnice po 400pln z tarczami + zaciski (nie wiem ile). Kosztów tyłu niestety nie znam.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 27 maja 2012, 21:11

No nie wiem, muszę to przemyśleć sobie, najlepsze były by od 3.0

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 28 maja 2012, 10:21

Przemcio, wiesz przemo najchętniej to bym zmienił moje C6 na RS6... :P

Tu hample przód ~10k
tył ~8k
Nowe koła na zimę, żeby to pomieścić ~7k...
czyli sprzedam Moja bestie dołożę i będzie S6 xD

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 28 maja 2012, 10:49

Na alledrogo jest komplet na przód od s6 za 1999 pln. Więc już nie ma tragedii :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja