[ A6 C6] Swap Hamulce Porshe Cayenne 6-tłoczkowe tarcza 330-
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wszystko się zgadzasosna pisze:kolego mi chodzi o.s6 a tam są 385mm.

W S6 C6 też jest zacisk z PHAETONa / A8 4.2 TDI różni się jedynie WIĘKSZYM jarzmem co daje możliwość wsadzenia tarczy 385mm
Ja do swoich zacisków z A8 4.2 dokupiłem nowe blaszki z S6 niestety cena powalająca 440zł za komplet, ale efekt bardzo zadowalający
[ Dodano: 2016-01-10, 19:08 ]
w moim 3.0TDI BMK pasujesosna pisze:to znaczy że tarcze powinny pasować plug&Play bez wymiany zwrotnic?

Pozdrawiam,
Panowie i Panie. Czy ktoś ogarnął już czy jest jakaś alternatywa dla tarcz od AM-Brakes? Tarcze pasujące do A6 C6 BMK z zaciskiem Porsche 6 tłok 18z po ewentualnym toczeniu? Ja po grubym przeszukiwaniu różnych stron dotarłem do tarcz Zimmermann Sport Z Coat o nr. katologowym 100.3305.52, na pewno trzeba je toczyć z 360mm na 350mm ale czy na pewno reszta będzie dobra pod wspomniany samochód. Pozdrawiam.
Edit 16.02.2017r.:
Jestem po paru miesiącach testowania. Dla potomnych, którzy chcą zrobić zacisk porsche 6-tłok na przód bez wydawania kilku tyś wraz z tarczami na zamówienie. Wystarczy stoczyć na tokarce 5-6mm ucha zacisku i zainstalować na zwrotnice - pod to wchodzi tarcza od A8 tak jak wyżej wymieniłem, wystarczy ją też stoczyć z 360mm na 350mm i mamy super zestaw.
Jeżeli chodzi o tylne zaciski, ja zostawiłem oryginalne ale są trochę za słabe (samochód bardzo nurkuje i na śliskiej nawierzchni jest minimalnie nadsterowny ale nie aż tak, żeby latał tyłem jak tylnionapędowiec). Szukam teraz trochę większego zestawu od sline z wentylowaną tylnią tarczą, to powinno wyeliminować problem nurkowania.
Edit 16.02.2017r.:
Jestem po paru miesiącach testowania. Dla potomnych, którzy chcą zrobić zacisk porsche 6-tłok na przód bez wydawania kilku tyś wraz z tarczami na zamówienie. Wystarczy stoczyć na tokarce 5-6mm ucha zacisku i zainstalować na zwrotnice - pod to wchodzi tarcza od A8 tak jak wyżej wymieniłem, wystarczy ją też stoczyć z 360mm na 350mm i mamy super zestaw.
Jeżeli chodzi o tylne zaciski, ja zostawiłem oryginalne ale są trochę za słabe (samochód bardzo nurkuje i na śliskiej nawierzchni jest minimalnie nadsterowny ale nie aż tak, żeby latał tyłem jak tylnionapędowiec). Szukam teraz trochę większego zestawu od sline z wentylowaną tylnią tarczą, to powinno wyeliminować problem nurkowania.
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
jeżeli auto jest NADSTEROWNE, to tylne hamulce są za mocne a nie za słabeSiusior pisze:Jeżeli chodzi o tylne zaciski, ja zostawiłem oryginalne ale są trochę za słabe (samochód bardzo nurkuje i na śliskiej nawierzchni jest minimalnie nadsterowny ale nie aż tak, żeby latał tyłem jak tylnionapędowiec).

Z resztą - ciekawe, jaka jest korekcja siły hamowania i ile z niej idzie faktycznie na przód a ile na tył? Bo większość aut hamuje głównie przodem.
Kilkanaście lat temu miałem japońska ośkę przednionapędową i z tyłu zapieczone zaciski. Tarcze tylne zardzewiały, bo klocki nie były dociskane i auto nie hamowało tyłem. Zauważyłem to dopiero po obserwacji stanu tarcz - auto hamowało stabilnie i nie było czuć różnicy.
Natomiast Civici miały problem z korektorem siły hamowania - i podawały za duże ciśnienie na tył - auta wtedy stawały się bardzo nerwowe i potrafiły "wykręcić bączka" podczas hamowania.
Witam odswieze temat bo duzo nieścisłości jest jak jedna osoba zauważyła na poczatku w temacie są zaciski od S6 pisze że 4 tłoczki a są 2 tylko ?
Mowa o zaciska z s6 bo tylko taki zestaw mnie intersuje
Czy zwrotnice trzeba zmieniać?
Piasty ponoć trzeba zmienić
Jak wygląda sprawa z osłoną tarczy czy z D3 4.2 Tdi pasuja bez problemu ?
nr ori 4E0615311D - AUDI lewa osłona oraz
4E0615312D - AUDI prawa osłona
Jeszcze jedno jaką średnice mają tarcze w s6 tył? 330mmx22
???
Przód mamy 385mmx36mm
Jak ktos coś wie to prosze o konkrety
Mowa o zaciska z s6 bo tylko taki zestaw mnie intersuje
Czy zwrotnice trzeba zmieniać?
Piasty ponoć trzeba zmienić
Jak wygląda sprawa z osłoną tarczy czy z D3 4.2 Tdi pasuja bez problemu ?
nr ori 4E0615311D - AUDI lewa osłona oraz
4E0615312D - AUDI prawa osłona
Jeszcze jedno jaką średnice mają tarcze w s6 tył? 330mmx22

Przód mamy 385mmx36mm
Jak ktos coś wie to prosze o konkrety