Witam i proszę o poradę w sprawie problemu, którego tu jeszcze nie znalazłem. Moja C6 odkąd ją kupiłem rok temu miała ochotę dwa razy w przeszłości pokazać mi błąd ręcznego - na co "spece" z VW w Niemczech wymyślili...wyjąc bezpiecznik i skasować błąd. Nie potrafili na podstawie odczytów stwierdzić co dokładnie, ale chyba wiązka doprowadzająca prąd do ręcznego albo silniczek hamulca ręcznego. Tyle że to był prawy tył...
Od kilku miesięcy był spokój, aż do dziś gdy parkując auto i je gasząc, wyjąłem kluczyki i usłyszałem bez przerwy pracujący silniczek ręcznego (z tyłu po lewej stronie). Próbowałem odpalić auto, przejechać się ale za każdym razem to samo. Dopiero ucichło gdy zaciągnąłem ręczny, co rzadko robię, bo zostawiam zawsze na biegu - z racji wcześniejszych problemów z ręcznym, staram się go nie używać, gdy nie muszę. Nie wyskoczył mi na desce żaden błąd, CHECK też to potwierdził, ale to jest za bardzo niewygodne, abym musiał od dziś ciągle zaciągać hamulec. Próbowałem kilka razy i gdy wychodzę z kluczykiem z pojazdu, silniczek przy lewym tylnym kole jakby ciągle próbował wrócić do pozycji (tylko jakiej). U was też tak pewnie zawsze po wyłączeniu zapłonu jest, że króciutko pozycja ręcznego zostaje ustawiona, co dosyć wyraźnie słychać (bynajmniej u mnie).
Proszę o jakieś porady - za 10 dni jadę do Polski i mam termin u mechanika z AUDI, ale obawiam się, że coś tu do tego czasu może się rypnąć...
Silniczek hamulca ręcznego pracuje non stop
To moja 1 usterka 3 dni po zakupie, silniczek pracuje cały czas bo nie osiąga odpowiedniego docisku( oporu) . Mi zacięło na amen koło, silniczek działał tylko dociskając a nie otwierał. Wyciągałem to na stół rozwaliłem obudowę, wyjąłem mechanizm i tak jak podejrzewałem zatarło się łożysko ( rdza wręcz je zjadła) wymieniłem na nowe poskładałem do kupy, pospawałem obudowę i test na sucho. wszystko działało jak nowe wiec zamontowałem na auto i usunąłem błąd i po problemie. Jeśli nie majsterkujesz to wymiana silnika raczej tylko podepnij kompa i dokładnie co Ci pokazuje może opisz 

Przeróbki - rzeźby to JA 

Dzięki za szybką odpowiedź, czyli wygląda na to, że kilka dni do wyjazdu będę miał w nerwach czy mi aby koła na amen nie zablokujeMISQ pisze:To moja 1 usterka 3 dni po zakupie, silniczek pracuje cały czas bo nie osiąga odpowiedniego docisku( oporu) . Mi zacięło na amen koło, silniczek działał tylko dociskając a nie otwierał. Wyciągałem to na stół rozwaliłem obudowę, wyjąłem mechanizm i tak jak podejrzewałem zatarło się łożysko ( rdza wręcz je zjadła) wymieniłem na nowe poskładałem do kupy, pospawałem obudowę i test na sucho. wszystko działało jak nowe wiec zamontowałem na auto i usunąłem błąd i po problemie. Jeśli nie majsterkujesz to wymiana silnika raczej tylko podepnij kompa i dokładnie co Ci pokazuje może opisz

Silniczki psują się samo jak zaciski , każda cześć ma określoną wytrzymałość ,a silniczki jak i zaciski powinno się regenerować co kilka lat a nie czekać aż staną w miejscu i jeździć na starym kilkunastoletnim brudnym płynie hamulcowym co prędzej czy później i tak spowoduje wycieki płynu do silniczków .kid7 pisze:Witam!predki pisze:tu będzie silniczek
A więc wróciłem z Polski i okazało się, że obie wiązki do wymiany (w sumie za oba nieco ponad 700zł), a silniczek podobno bardzo rzadko się psuje.
Temat do zamknięcia i dziekuję za podpowiedzi.