Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Silniczek hamulca ręcznego pracuje non stop

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kid7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 kwie 2015, 22:05
Lokalizacja: Stuttgart

Silniczek hamulca ręcznego pracuje non stop

Post autor: kid7 » 26 lip 2016, 21:03

Witam i proszę o poradę w sprawie problemu, którego tu jeszcze nie znalazłem. Moja C6 odkąd ją kupiłem rok temu miała ochotę dwa razy w przeszłości pokazać mi błąd ręcznego - na co "spece" z VW w Niemczech wymyślili...wyjąc bezpiecznik i skasować błąd. Nie potrafili na podstawie odczytów stwierdzić co dokładnie, ale chyba wiązka doprowadzająca prąd do ręcznego albo silniczek hamulca ręcznego. Tyle że to był prawy tył...
Od kilku miesięcy był spokój, aż do dziś gdy parkując auto i je gasząc, wyjąłem kluczyki i usłyszałem bez przerwy pracujący silniczek ręcznego (z tyłu po lewej stronie). Próbowałem odpalić auto, przejechać się ale za każdym razem to samo. Dopiero ucichło gdy zaciągnąłem ręczny, co rzadko robię, bo zostawiam zawsze na biegu - z racji wcześniejszych problemów z ręcznym, staram się go nie używać, gdy nie muszę. Nie wyskoczył mi na desce żaden błąd, CHECK też to potwierdził, ale to jest za bardzo niewygodne, abym musiał od dziś ciągle zaciągać hamulec. Próbowałem kilka razy i gdy wychodzę z kluczykiem z pojazdu, silniczek przy lewym tylnym kole jakby ciągle próbował wrócić do pozycji (tylko jakiej). U was też tak pewnie zawsze po wyłączeniu zapłonu jest, że króciutko pozycja ręcznego zostaje ustawiona, co dosyć wyraźnie słychać (bynajmniej u mnie).
Proszę o jakieś porady - za 10 dni jadę do Polski i mam termin u mechanika z AUDI, ale obawiam się, że coś tu do tego czasu może się rypnąć...

MISQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 15 maja 2016, 19:37
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: MISQ » 26 lip 2016, 21:34

To moja 1 usterka 3 dni po zakupie, silniczek pracuje cały czas bo nie osiąga odpowiedniego docisku( oporu) . Mi zacięło na amen koło, silniczek działał tylko dociskając a nie otwierał. Wyciągałem to na stół rozwaliłem obudowę, wyjąłem mechanizm i tak jak podejrzewałem zatarło się łożysko ( rdza wręcz je zjadła) wymieniłem na nowe poskładałem do kupy, pospawałem obudowę i test na sucho. wszystko działało jak nowe wiec zamontowałem na auto i usunąłem błąd i po problemie. Jeśli nie majsterkujesz to wymiana silnika raczej tylko podepnij kompa i dokładnie co Ci pokazuje może opisz ;p
Przeróbki - rzeźby to JA ;)

Awatar użytkownika
kid7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 kwie 2015, 22:05
Lokalizacja: Stuttgart

Post autor: kid7 » 27 lip 2016, 11:12

MISQ pisze:To moja 1 usterka 3 dni po zakupie, silniczek pracuje cały czas bo nie osiąga odpowiedniego docisku( oporu) . Mi zacięło na amen koło, silniczek działał tylko dociskając a nie otwierał. Wyciągałem to na stół rozwaliłem obudowę, wyjąłem mechanizm i tak jak podejrzewałem zatarło się łożysko ( rdza wręcz je zjadła) wymieniłem na nowe poskładałem do kupy, pospawałem obudowę i test na sucho. wszystko działało jak nowe wiec zamontowałem na auto i usunąłem błąd i po problemie. Jeśli nie majsterkujesz to wymiana silnika raczej tylko podepnij kompa i dokładnie co Ci pokazuje może opisz ;p
Dzięki za szybką odpowiedź, czyli wygląda na to, że kilka dni do wyjazdu będę miał w nerwach czy mi aby koła na amen nie zablokuje <bezradny> . Tak czy siak McGyver czy jak mu tam było ze mnie jest żaden, więc muszę czekać i prawdopodobnie zamawiac ten silniczek. Dziś rano po 40min. jazdy opuściłem auto i było ok, ale gdy po 5 kolejnych minutach znowu się przejechałem, to na postoju błąd wrócił. Co zauważyłem jeszcze - nawet jeśli zaciągnę ten ręczny, to na zegarach/tablicy rozdzielczej symbol ręcznego się jednak nie pojawia...

markoo170
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 04 paź 2015, 16:41
Lokalizacja: Polichna

Post autor: markoo170 » 28 lip 2016, 11:04

u mnie byla uszkodzona wiązka zmienil mi mechanik wiazke i wszystko wrócilo do normy

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 29 lip 2016, 08:07

tu będzie silniczek
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

Awatar użytkownika
kid7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 kwie 2015, 22:05
Lokalizacja: Stuttgart

Post autor: kid7 » 16 sie 2016, 22:07

predki pisze:tu będzie silniczek
Witam!
A więc wróciłem z Polski i okazało się, że obie wiązki do wymiany (w sumie za oba nieco ponad 700zł), a silniczek podobno bardzo rzadko się psuje.

Temat do zamknięcia i dziekuję za podpowiedzi.

as131

Post autor: as131 » 07 paź 2016, 08:59

kid7 pisze:
predki pisze:tu będzie silniczek
Witam!
A więc wróciłem z Polski i okazało się, że obie wiązki do wymiany (w sumie za oba nieco ponad 700zł), a silniczek podobno bardzo rzadko się psuje.

Temat do zamknięcia i dziekuję za podpowiedzi.
Silniczki psują się samo jak zaciski , każda cześć ma określoną wytrzymałość ,a silniczki jak i zaciski powinno się regenerować co kilka lat a nie czekać aż staną w miejscu i jeździć na starym kilkunastoletnim brudnym płynie hamulcowym co prędzej czy później i tak spowoduje wycieki płynu do silniczków .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl