Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] kontrolki hamulców

Układ hamulcowy
Awatar użytkownika
pro_mill
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 29 paź 2009, 14:34
Lokalizacja: Śląsk

[A6 C6] kontrolki hamulców

Post autor: pro_mill » 05 mar 2010, 10:01

Witam,

jakies 2.500 km i 2 tygodnie temu zapaliła mi się na wyświetlaczu żółta kontrolka "brake pads!", na forum wyczytałem, że można jeszcze trochę wyjeździć z tą lampką, dotychczas nie miałem kiedy wymienić klocków, jestem umówiony dopiero na przyszły tydzień.
Dzisiaj podczas jazdy przy ok 150 km/h zapaliła mi się czerwona kontrolka "brakes!" i zapikało 3 razy (zaświeciło się na wyświetlaczu i oprócz tego taka mała kontrolka na tarczy prędkościomierza), po tym jak skończyło pikać, obie kontrolki zgasły. To samo się powtórzyło za jakieś 40 km. Jak sprawdzam przyciskiem "check" to jedyny błąd jaki wyskakuje, to "brak pads".

Dodam jeszcze, że hamulce działają normalnie, próbowałem nawet ostre hamowanie, i nic dziwnego się nie działo.

Myślicie że te czerwone kontrolki to jakaś dodatkowa usterka czy związane z klockami?

Awatar użytkownika
krischm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 281
Rejestracja: 01 lis 2008, 11:48
Lokalizacja: śląskie

Post autor: krischm » 05 mar 2010, 20:17

Wymień klocki problem zniknie. Ja zanim wymieniłem to jeszcze polatałem koło 1000km od pojawienia się kontrolki, nie było czasu wymienić. Ale warto zobaczyć ich stan, by nie brakło hamulców w awaryjnej sytuacji.

malard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 09 gru 2008, 19:25
Lokalizacja: Puławy/Lubelskie

Post autor: malard » 05 mar 2010, 22:00

Jeżeli od zapalenia się żółtej kontrolki przejechałeś jeszcze 2500 km to prawdopodobnie okładziny są już prawie starte no i ubyło płynu hamulcowego poniżej minimum to by tłumaczyło czerwoną kontrolkę.

Awatar użytkownika
777equity
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 24 gru 2009, 14:53
Lokalizacja: Lodz/Warszawa

Post autor: 777equity » 09 mar 2010, 10:22

Jesli zapala sie kontrolka to oznacza ze napewno wewnetrzny, niewidoczny klocek jezdzi czujnikiem po tarczy od strony wewnetrznej.Mechanik z Audi powiedzial ze nierownomierne zuzycie klockow jest normalne i zawsze wew klocek hamulcowy jest bardziej zuzyty - a tego przez felge nie widac...
Lampka sie zapala jazda do serwisu na wymiane
Rafal
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED

Plan 4 the worst hope for the best

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 09 mar 2010, 18:26

ZelvaBOi,
zaryzykowlabym ze tak.

choc.. zycie zaskakuje! hehe

A sprawdz po VIN.. moze w opcji wyposazenia bedzie.. hmmm, albo.. - telefon do serwisu i zapytaj :mrgreen:

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 10 mar 2010, 08:20

ZelvaBOi,

bierz za telefon i dzwon do Audi :lol:
Choc jak znam zycie. oni g***o wiedza..:/ :oops:

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 10 mar 2010, 11:17

ZelvaBOi,
daj znaka, jak cos sie dowiesz:)))

PETER214
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 28 mar 2010, 17:51
Lokalizacja: UK

Post autor: PETER214 » 28 mar 2010, 18:07

Witam

Audi A6 C6 2.0TDI SE 2007
Mam pytanie - czy brac sie za wymiane tylnych klockow bez komputera (VAG)
(reczny elektryczny)
Chodzi mi o to czy da sie cofnac tloczki tradycyjna metoda czyli wpychac i wkrecac
bo wiadomo ze nowe klocki sa grubsze
PETER

Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 29 mar 2010, 23:33

PETER214 pisze:Witam

Audi A6 C6 2.0TDI SE 2007
Mam pytanie - czy brac sie za wymiane tylnych klockow bez komputera (VAG)
(reczny elektryczny)
Chodzi mi o to czy da sie cofnac tloczki tradycyjna metoda czyli wpychac i wkrecac
bo wiadomo ze nowe klocki sa grubsze
Jak masz kumatego mechanika to poradzi bez odblokowywania ręcznego... jak papudrok to lepiej niech się nie zabiera...bo zostanie na warsztacie i nie wyjedziesz....

PETER214
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 28 mar 2010, 17:51
Lokalizacja: UK

Post autor: PETER214 » 30 mar 2010, 01:17

facet w sklepie mowi ze nie ma problemu z cofnieciem tloczkow pod warunkiem ze jest odpalony silnik. Nie wiem czy sie za to brac samemu pod domem, w sumie klockow w zyciu wymienilem juz wiele i pojecie o mechanice mam niezle ale nigdy nie mialem do czynienia z elektromechanicznym recznym.
PETER

Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 30 mar 2010, 01:22

PETER214 pisze:facet w sklepie mowi ze nie ma problemu z cofnieciem tloczkow pod warunkiem ze jest odpalony silnik. Nie wiem czy sie za to brac samemu pod domem, w sumie klockow w zyciu wymienilem juz wiele i pojecie o mechanice mam niezle ale nigdy nie mialem do czynienia z elektromechanicznym recznym.
LOL... to już n/t elektromechanicznego ręcznego też legendy zaczynają tworzyć ? trza na chama cofnąć zaciskiem stolarskim... ale nie każdy wie jak się do tego zabrać... bo sam zacisk nie wystarczy....

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 30 mar 2010, 08:51

firewire,

no to jak sie do tego zabrac.:??:))) hihi

<ok>

PETER214
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 28 mar 2010, 17:51
Lokalizacja: UK

Post autor: PETER214 » 30 mar 2010, 09:18

Dokladnie , jak sie do tego zabrac? "Jakos78" pisze ze to robil ale zadnych szczegolow
PETER

Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 01 kwie 2010, 16:45

Kto szuka nie błądzi
Nie powiem wam jak dokładnie robi "Pan Kaziu", ale tutaj jak fabryka to zaplanowała:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... king_Brake
(powiem tylko tyle ze najpierw trzeba zrobić Basic Settings na ABS'ie co by mieć Security Access)

Ogólne:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... d_%284F%29
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/index.html

gosiulka24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 13 mar 2010, 00:15
Lokalizacja: MalmĂś (SE)

Post autor: gosiulka24 » 03 kwie 2010, 16:26

witam
mam małe pytanko,jeżdzę audi a6 ,wczoraj zapaliła mi sie żółta kontrolka ( tj.żołte kółeczko a po bokach kropki ) czy ktos mógłby mi powiedziec od czego ona jest ?? bo ja znam się na tym nie za bardzo...ok zwalę to na to że jestem tylko kobietką :)
pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja