[A6 C6] kontrolki hamulców
[A6 C6] kontrolki hamulców
Witam,
jakies 2.500 km i 2 tygodnie temu zapaliła mi się na wyświetlaczu żółta kontrolka "brake pads!", na forum wyczytałem, że można jeszcze trochę wyjeździć z tą lampką, dotychczas nie miałem kiedy wymienić klocków, jestem umówiony dopiero na przyszły tydzień.
Dzisiaj podczas jazdy przy ok 150 km/h zapaliła mi się czerwona kontrolka "brakes!" i zapikało 3 razy (zaświeciło się na wyświetlaczu i oprócz tego taka mała kontrolka na tarczy prędkościomierza), po tym jak skończyło pikać, obie kontrolki zgasły. To samo się powtórzyło za jakieś 40 km. Jak sprawdzam przyciskiem "check" to jedyny błąd jaki wyskakuje, to "brak pads".
Dodam jeszcze, że hamulce działają normalnie, próbowałem nawet ostre hamowanie, i nic dziwnego się nie działo.
Myślicie że te czerwone kontrolki to jakaś dodatkowa usterka czy związane z klockami?
jakies 2.500 km i 2 tygodnie temu zapaliła mi się na wyświetlaczu żółta kontrolka "brake pads!", na forum wyczytałem, że można jeszcze trochę wyjeździć z tą lampką, dotychczas nie miałem kiedy wymienić klocków, jestem umówiony dopiero na przyszły tydzień.
Dzisiaj podczas jazdy przy ok 150 km/h zapaliła mi się czerwona kontrolka "brakes!" i zapikało 3 razy (zaświeciło się na wyświetlaczu i oprócz tego taka mała kontrolka na tarczy prędkościomierza), po tym jak skończyło pikać, obie kontrolki zgasły. To samo się powtórzyło za jakieś 40 km. Jak sprawdzam przyciskiem "check" to jedyny błąd jaki wyskakuje, to "brak pads".
Dodam jeszcze, że hamulce działają normalnie, próbowałem nawet ostre hamowanie, i nic dziwnego się nie działo.
Myślicie że te czerwone kontrolki to jakaś dodatkowa usterka czy związane z klockami?
Jesli zapala sie kontrolka to oznacza ze napewno wewnetrzny, niewidoczny klocek jezdzi czujnikiem po tarczy od strony wewnetrznej.Mechanik z Audi powiedzial ze nierownomierne zuzycie klockow jest normalne i zawsze wew klocek hamulcowy jest bardziej zuzyty - a tego przez felge nie widac...
Lampka sie zapala jazda do serwisu na wymiane
Rafal
Lampka sie zapala jazda do serwisu na wymiane
Rafal
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Jak masz kumatego mechanika to poradzi bez odblokowywania ręcznego... jak papudrok to lepiej niech się nie zabiera...bo zostanie na warsztacie i nie wyjedziesz....PETER214 pisze:Witam
Audi A6 C6 2.0TDI SE 2007
Mam pytanie - czy brac sie za wymiane tylnych klockow bez komputera (VAG)
(reczny elektryczny)
Chodzi mi o to czy da sie cofnac tloczki tradycyjna metoda czyli wpychac i wkrecac
bo wiadomo ze nowe klocki sa grubsze
LOL... to już n/t elektromechanicznego ręcznego też legendy zaczynają tworzyć ? trza na chama cofnąć zaciskiem stolarskim... ale nie każdy wie jak się do tego zabrać... bo sam zacisk nie wystarczy....PETER214 pisze:facet w sklepie mowi ze nie ma problemu z cofnieciem tloczkow pod warunkiem ze jest odpalony silnik. Nie wiem czy sie za to brac samemu pod domem, w sumie klockow w zyciu wymienilem juz wiele i pojecie o mechanice mam niezle ale nigdy nie mialem do czynienia z elektromechanicznym recznym.
Kto szuka nie błądzi
Nie powiem wam jak dokładnie robi "Pan Kaziu", ale tutaj jak fabryka to zaplanowała:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... king_Brake
(powiem tylko tyle ze najpierw trzeba zrobić Basic Settings na ABS'ie co by mieć Security Access)
Ogólne:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... d_%284F%29
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/index.html
Nie powiem wam jak dokładnie robi "Pan Kaziu", ale tutaj jak fabryka to zaplanowała:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... king_Brake
(powiem tylko tyle ze najpierw trzeba zrobić Basic Settings na ABS'ie co by mieć Security Access)
Ogólne:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... d_%284F%29
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/index.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 mar 2010, 00:15
- Lokalizacja: MalmĂś (SE)