[ A6 C6] bicie tarcz po wymianie - 2 komplet i dalej to samo
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
Blade-Karol
- krawcraf
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 184
- Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
- Imię: Krawiec
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
W moim był tylko w przednim lewym kole. Trzeba było zaglądać co jakis czas do prawego czy aby okładziny jeszcze są...
EDIT: Moj był jeszcze z przed cięć więc ciekaw jestem czy w wersjach po 2006r. kiedy wyraźnie pojawiły się oszczędności (ja mam antenę do radia w szybie później była na dachu, deska z lepszych materiałów itp...) były już dwa czujniki. Druga sprawa, że ja miałem wersję belgijską. Może na polskę wychodziły z dwoma czujnikami?
[ Dodano: 2012-04-25, 15:19 ]
EDIT: Moj był jeszcze z przed cięć więc ciekaw jestem czy w wersjach po 2006r. kiedy wyraźnie pojawiły się oszczędności (ja mam antenę do radia w szybie później była na dachu, deska z lepszych materiałów itp...) były już dwa czujniki. Druga sprawa, że ja miałem wersję belgijską. Może na polskę wychodziły z dwoma czujnikami?
[ Dodano: 2012-04-25, 15:19 ]
Oj wcale niekoniecznie, jest jeszcze cała masa innych możliwości. Najprościej pomierzyć tarcze i w zasadzie od tego trzeba zacząć. Jak one są ok to trzeba szukać dalej...Blade05 pisze:Jeśli tarcze nie były przegrzewane przez niesprawne zaciski bądź zalanie wodą i każdy nowy komplet po paru tys. km się wichruje to najprawdopodobniej samochód ma krzywą piastę!
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Kurcze blade, to dla mnie dalej jest jak jakis dowcipkrawcraf pisze:Druga sprawa, że ja miałem wersję belgijską. Może na polskę wychodziły z dwoma czujnikami?
Czyli przy zmianie klocków zamawiałeś taki komplet, że tylko jeden klocek z czujnikiem a drugi beż
Czy kupowałeś normalny zestaw i od jednego klocka odcinałeś kabelek
Już prędzej byłbym skłonny uwierzyć, że z jakichś powodów ktoś kiedyś obciął kabel idący do czujnika klocków i dlatego go tam nie było <szok>
Części samochodowe online - Motostacja pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 344
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Nic w tym dziwnego. Na prawdę w wielu samochodach tak jestRomanS pisze:Ale jaja ! No widać to prawda, że człowiek uczy sie przez całe życie !
Ale do czego to doszło? <szok> <szok>
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
- krawcraf
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 184
- Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
- Imię: Krawiec
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ja z tym swoim mk5 to wogóle miałem cyrki. Jak już mówiłem to była wersja belgijska z jakimś dziwnym pakietem bezpieczeĂąstwo. Dziwne o tyle, że jako trendline miał w standardzie ubogie wyposeżenie ale z tym pakietem miał park assist przód i tył, do tego wszystkie poduszki i kurtyny. ESP + system ruszania pod górę i uwaga!! Mój był 1.9 tdi 105ps 250nm seryjnie a miał klocki i tarcze od 2.0 tdi te w wiekszym rozmiarze
Jak zamówiłem pierwszy raz klocki na przód do 1.9 tdi w intercars to przyszły takie które u mnie praktycznie na tył mogłyby pasować
Potem zamówiłem po VIN z VW a następne to już po numerze katalogowym zamawiałem
U żony w mk5 2.0 tdi już nie było takich cyrków ale szczerze nie wiem czy po dwóch stronach są czujniki...
-
Blade-Karol
Spotkałem się z tym już w wielu samochodach (problem było szeroko opisywany na forum Accordów). W poprzednim wymienilem 3 komplety tarcz w ciągu rokuRomanS pisze:Kurcze blade, to dla mnie dalej jest jak jakis dowcipkrawcraf pisze:Druga sprawa, że ja miałem wersję belgijską. Może na polskę wychodziły z dwoma czujnikami?![]()
Już prędzej byłbym skłonny uwierzyć, że z jakichś powodów ktoś kiedyś obciął kabel idący do czujnika klocków i dlatego go tam nie było <szok>
Jeśli samochód miał kołem jakąś przygodę z krawężnikiem lub czymś podobnym to najprawdopodobniej będą mu biły hamulce
witam . miałem problemy opisywane przez kilku z was z biciem na kierownicy przy hamowaniu w mondeo. po wymianie tarcz na brembo po kilku tysiącach pojawiło sie bicie kierownicy. po wymianie na jakies polskie tarcze za 70 zeta zupelnie to samo. ciekawe jest to ze takie bicie i stukanie pojawiało sie tez przy próbie hamowania ręcznym. problem sie skonczył po wymianie szczek hamulcowych z tyłu.
Witam! Co jaki czas trzeba wymieniać łożyska? Tak jak kolega krawcraf napisał co 180tys? Mam przejechane 240tys a łożyska jeszcze nigdy nie były wymieniane, można je jakoś sprawdzić nie huczą i nie mają luzu ale w grę wchodzi przecież bardzo duża siła hamowania. Też mam bicie kiery, największe jak hamuje przy prędkości 60km/h. Wahacze, piaty i tarcze ok (bicie tarczy na aucie 6 setek, czyli jak nowe), maglownica ma lekki luz ale to chyba normalne. Może mieć wpływ stary lub nieodpowiedni płyn wspomagania lub hamulcowy?
-
vonito
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Rocznik: 2006
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
mam podobne spostrzeżenia i wydaje mi się że bicie pod pedałem hamulca może przenosić się również z tyłu.pawele pisze:witam . miałem problemy opisywane przez kilku z was z biciem na kierownicy przy hamowaniu w mondeo. po wymianie tarcz na brembo po kilku tysiącach pojawiło sie bicie kierownicy. po wymianie na jakies polskie tarcze za 70 zeta zupelnie to samo. ciekawe jest to ze takie bicie i stukanie pojawiało sie tez przy próbie hamowania ręcznym. problem sie skonczył po wymianie szczek hamulcowych z tyłu.
Ja jak kiedys pisałem po wymianie całego kompletu bez tarcz miałem odczuwalne bicie na pedale od 140-100 km
jednak wystarczyło wyważyć dokładniej koła było na lewym przednim 15g i niby to nic a jednak
Naprawdę przed wymianą łożysk, piast i nowych tarczy jezcie do fachowców z bardzo dobrą maszyną
a jeszcze lepiej zdjdżcie kolesia który wyważa koła na samochodzie wtedy właśnie będzie brana pod uwagę równiez waga tarcz tak jak w motorach









