Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6] bicie tarcz po wymianie - 2 komplet i dalej to samo

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 24 kwie 2012, 18:44

krawcraf, Zawsze wszystko pada przeważnie z prawej strony gdyż najwięcej dziur w drodze jest po prawej stronie :) i z zawieszeniem to samo przeważnie prawa strona :)

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 25 kwie 2012, 10:05

Zgadza się! W golfie mk5 czujnik klocków jest po stronie kierowcy i o ile w niemczech to pewnie sie sprawdza to w polsce już nie. I mimo tego, że nie pali sie kontrolka okładzin to trzeba co jakiś czas zaglądać w lewe koło czy jeszcze klocki są :)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 25 kwie 2012, 13:09

krawcraf, tzn. że co ? w Golfie 5 czujnik zuzycia klocków jest tylko w lewym kole a w prawym go nie ma ??? <szok> Jesteś pewny ??? To byłby już chyba szczyt oszczędności <lol>
Jak to dobrze mieć stare auto, przynajmniej czujniki są w obu kołach <lol>
Części samochodowe online - Motostacja pl

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 25 kwie 2012, 14:48

Jeśli tarcze nie były przegrzewane przez niesprawne zaciski bądź zalanie wodą i każdy nowy komplet po paru tys. km się wichruje to najprawdopodobniej samochód ma krzywą piastę!

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 25 kwie 2012, 15:04

W moim był tylko w przednim lewym kole. Trzeba było zaglądać co jakis czas do prawego czy aby okładziny jeszcze są...

EDIT: Moj był jeszcze z przed cięć więc ciekaw jestem czy w wersjach po 2006r. kiedy wyraźnie pojawiły się oszczędności (ja mam antenę do radia w szybie później była na dachu, deska z lepszych materiałów itp...) były już dwa czujniki. Druga sprawa, że ja miałem wersję belgijską. Może na polskę wychodziły z dwoma czujnikami? :)

[ Dodano: 2012-04-25, 15:19 ]
Blade05 pisze:Jeśli tarcze nie były przegrzewane przez niesprawne zaciski bądź zalanie wodą i każdy nowy komplet po paru tys. km się wichruje to najprawdopodobniej samochód ma krzywą piastę!
Oj wcale niekoniecznie, jest jeszcze cała masa innych możliwości. Najprościej pomierzyć tarcze i w zasadzie od tego trzeba zacząć. Jak one są ok to trzeba szukać dalej...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 25 kwie 2012, 16:49

krawcraf pisze:Druga sprawa, że ja miałem wersję belgijską. Może na polskę wychodziły z dwoma czujnikami?
Kurcze blade, to dla mnie dalej jest jak jakis dowcip <okok>

Czyli przy zmianie klocków zamawiałeś taki komplet, że tylko jeden klocek z czujnikiem a drugi beż ??? Sąw ogóle takie ???
Czy kupowałeś normalny zestaw i od jednego klocka odcinałeś kabelek <okok>

Już prędzej byłbym skłonny uwierzyć, że z jakichś powodów ktoś kiedyś obciął kabel idący do czujnika klocków i dlatego go tam nie było <szok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 25 kwie 2012, 21:36

Zamawiałem klocki do modelu, czasem po vin i przychodziły tylko z czujnikiem od strony kierowcy na 150%!

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 25 kwie 2012, 22:22

krawcraf pisze:Zamawiałem klocki do modelu, czasem po vin i przychodziły tylko z czujnikiem od strony kierowcy na 150%!
Ale jaja ! No widać to prawda, że człowiek uczy sie przez całe życie ! <okok>
Ale do czego to doszło ??? <szok> <szok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 344
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Rocznik: 2018
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 26 kwie 2012, 00:17

RomanS pisze:Ale jaja ! No widać to prawda, że człowiek uczy sie przez całe życie ! <okok>
Ale do czego to doszło ?? ? <szok> <szok>
Nic w tym dziwnego. Na prawdę w wielu samochodach tak jest :) I to właśnie w wielu tych nowszych.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 26 kwie 2012, 11:32

Ja z tym swoim mk5 to wogóle miałem cyrki. Jak już mówiłem to była wersja belgijska z jakimś dziwnym pakietem bezpieczeĂąstwo. Dziwne o tyle, że jako trendline miał w standardzie ubogie wyposeżenie ale z tym pakietem miał park assist przód i tył, do tego wszystkie poduszki i kurtyny. ESP + system ruszania pod górę i uwaga!! Mój był 1.9 tdi 105ps 250nm seryjnie a miał klocki i tarcze od 2.0 tdi te w wiekszym rozmiarze :) Jak zamówiłem pierwszy raz klocki na przód do 1.9 tdi w intercars to przyszły takie które u mnie praktycznie na tył mogłyby pasować :) Potem zamówiłem po VIN z VW a następne to już po numerze katalogowym zamawiałem :) U żony w mk5 2.0 tdi już nie było takich cyrków ale szczerze nie wiem czy po dwóch stronach są czujniki...

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 26 kwie 2012, 15:00

RomanS pisze:
krawcraf pisze:Druga sprawa, że ja miałem wersję belgijską. Może na polskę wychodziły z dwoma czujnikami?
Kurcze blade, to dla mnie dalej jest jak jakis dowcip <okok>


Już prędzej byłbym skłonny uwierzyć, że z jakichś powodów ktoś kiedyś obciął kabel idący do czujnika klocków i dlatego go tam nie było <szok>
Spotkałem się z tym już w wielu samochodach (problem było szeroko opisywany na forum Accordów). W poprzednim wymienilem 3 komplety tarcz w ciągu roku :[ Zmieniłem piastę i jest jak ręką odjął. W obecnym również mi biło - wykręciłem zwrotnice (miałem złą) to okazało się ze łożysko ma już mega luz od tego bicia. Piasta była krzywa. Oczywiście są jeszcze kwestie luzów na półosiach etc....

Jeśli samochód miał kołem jakąś przygodę z krawężnikiem lub czymś podobnym to najprawdopodobniej będą mu biły hamulce <uoee>

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 27 kwie 2012, 19:51

Blade05 pisze: Piasta była krzywa. Oczywiście są jeszcze kwestie luzów na półosiach
Krzywą piastę można chyba bez problemu zdiagnozować przy pomocy czujnika zegarowego, prawda? Czy to jest tak samo jak z tymi łożyskami, że przyrządy pokazują brak luzów a te tak na prawde są?

pawele
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 01 maja 2012, 09:21
Lokalizacja: bełchatów

Post autor: pawele » 01 maja 2012, 10:24

witam . miałem problemy opisywane przez kilku z was z biciem na kierownicy przy hamowaniu w mondeo. po wymianie tarcz na brembo po kilku tysiącach pojawiło sie bicie kierownicy. po wymianie na jakies polskie tarcze za 70 zeta zupelnie to samo. ciekawe jest to ze takie bicie i stukanie pojawiało sie tez przy próbie hamowania ręcznym. problem sie skonczył po wymianie szczek hamulcowych z tyłu.

Awatar użytkownika
czarnycp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: czarnycp » 09 cze 2012, 19:57

Witam! Co jaki czas trzeba wymieniać łożyska? Tak jak kolega krawcraf napisał co 180tys? Mam przejechane 240tys a łożyska jeszcze nigdy nie były wymieniane, można je jakoś sprawdzić nie huczą i nie mają luzu ale w grę wchodzi przecież bardzo duża siła hamowania. Też mam bicie kiery, największe jak hamuje przy prędkości 60km/h. Wahacze, piaty i tarcze ok (bicie tarczy na aucie 6 setek, czyli jak nowe), maglownica ma lekki luz ale to chyba normalne. Może mieć wpływ stary lub nieodpowiedni płyn wspomagania lub hamulcowy?

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 15 cze 2012, 11:08

pawele pisze:witam . miałem problemy opisywane przez kilku z was z biciem na kierownicy przy hamowaniu w mondeo. po wymianie tarcz na brembo po kilku tysiącach pojawiło sie bicie kierownicy. po wymianie na jakies polskie tarcze za 70 zeta zupelnie to samo. ciekawe jest to ze takie bicie i stukanie pojawiało sie tez przy próbie hamowania ręcznym. problem sie skonczył po wymianie szczek hamulcowych z tyłu.
mam podobne spostrzeżenia i wydaje mi się że bicie pod pedałem hamulca może przenosić się również z tyłu.
Ja jak kiedys pisałem po wymianie całego kompletu bez tarcz miałem odczuwalne bicie na pedale od 140-100 km
jednak wystarczyło wyważyć dokładniej koła było na lewym przednim 15g i niby to nic a jednak
Naprawdę przed wymianą łożysk, piast i nowych tarczy jezcie do fachowców z bardzo dobrą maszyną
a jeszcze lepiej zdjdżcie kolesia który wyważa koła na samochodzie wtedy właśnie będzie brana pod uwagę równiez waga tarcz tak jak w motorach ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja