Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

ABS/ESP Fault, ratujcie proszę :)

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Junak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

ABS/ESP Fault, ratujcie proszę :)

Post autor: Junak » 29 wrz 2016, 19:32

Siema,
jestem szczęśliwym posiadaczem A6 C6 3.0 w quattro od mniej więcej miesiąca. Dzisiaj po robocie wracam do domu i po zaparkowaniu hamulec ręczny cały czas trzyma, sam pedał hamulca jest bardzo wysoko wystarczy dotknąć i już hamuje z pełną mocą. Po wyłączeniu silnika i zapaleniu wyskoczył błąd: ABS/ESP fault see owner's manual, ale nawet ciężko ruszyć bo cały czas jest na hamulcu. Szukałem po forum i widziałem parę podobnych problemów, ale nikt nie pisał o tym, że ruszyć nie może. Dacie proszę jakąś radę żebym chociaż mógł podjechać do mechanika? (Niby coś się znam na mechanice mój Junak rocznik '65 nie ma przede mną tajemnic, ale jeśli chodzi o trochę elektroniki jestem zielony :( ). Trochę jestem załamany, nawet miesiąca go nie mam, a już ruszyć nie mogę :( ratujcie. Pzdr

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel

Post autor: predki » 29 wrz 2016, 20:34

Witam a reczny przycisk mryga kontrolka na nim
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

Junak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Junak » 04 paź 2016, 20:56

Nie nic nie mryga, świeci się tylko żółta kontrolka ASP i ABS i wyżej wymieniony błąd jest, jak "zaciągam" ręczny to niby wszystko się zaciąga i puszcza w teorii, a jednak auto stoi na hamulcu non stop, no i ten pedał hamulca tak strasznie wysoko przedtem tego nie było ;/

[ Dodano: 2016-09-30, 19:40 ]