Wymiana zwrotnic pod 365mm 8pot do c5 99?????
Wymiana zwrotnic pod 365mm 8pot do c5 99?????
Witam jest dosc wazne dlamnie pytanie by niewtopic okolo 5k ,
mianowicie mam audi a6 c5 99 r 2,4 z ori heblami chyba 288 jedne tlok
juz wiem ze musze zmienic na zwrotnice alu s6 rs6 c5 polift ponad rok 2003
pytanie najwazniejsze co pasuje a co niepasuje mianowicie czy niepoknoci sie zbierznosc czy kola niewyjda spor za obrys dzieki widebody r/s6
niechcialbym widziec gdybania tylko pewne odpowiedzi jezeli i zmiana wachaczy to ktorych czy tylko dolnych czy wszystkich i czy pasuja pod ori otwory montazowe w budzie jak z piasta a przegubem
zachcialo sie 365mm i 8 tlokow a teraz problemy nie moge robic adapterow poniewaz jestem zagranica i wysylki na poprawki niewchodza w gre
mianowicie mam audi a6 c5 99 r 2,4 z ori heblami chyba 288 jedne tlok
juz wiem ze musze zmienic na zwrotnice alu s6 rs6 c5 polift ponad rok 2003
pytanie najwazniejsze co pasuje a co niepasuje mianowicie czy niepoknoci sie zbierznosc czy kola niewyjda spor za obrys dzieki widebody r/s6
niechcialbym widziec gdybania tylko pewne odpowiedzi jezeli i zmiana wachaczy to ktorych czy tylko dolnych czy wszystkich i czy pasuja pod ori otwory montazowe w budzie jak z piasta a przegubem
zachcialo sie 365mm i 8 tlokow a teraz problemy nie moge robic adapterow poniewaz jestem zagranica i wysylki na poprawki niewchodza w gre
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
dlaczego wymienić musisz zwrotnicelukass22 pisze: juz wiem ze musze zmienic na zwrotnice alu s6 rs6 c5 polift ponad rok 2003

Chyba ze chcesz pod szeroki rozsta 144 mm coś wrzucić . Ale to łatwiej zwrotnice z Allroad'a wrzucić . Są żeliwne ale mocowanie zacisku mają szerokie.
Jeśli ładujesz taki hebel na przodzie to co bedzie na tyle? Min 300 mm ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 92
- Rejestracja: 12 maja 2013, 16:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Jest sens inwestować w auto, które ani to sportowe nadto nie jest, ani nie waży aż tyle żeby problem było z hamowaniem ? A odnośnie 5k na początku tematu, to za 5k to chyba będziesz jeździć na używanych tarczach i klockach, radziłbym Ci jeszcze sprawdzić o koszta klocków i tarcz, bo możesz się zaraz zorientować ze 5k urośnie do 8k 

- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Wersja dla Ciebie
:
to teraz czas na tył bo obecnie to jesteś prawdopodobnie forumowym mistrzem rozbalansowania układu hamulcowego na 99% w obecnej konfiguracji twoje auto ma dłuższą drogę hamowania ze 100km/h niż to miałeś na ori zestawie zakładam że był on w nienagannym stanie
Wersja dla reszty użytkowników forum
:
To teraz czas na tył, bo obecnie to jesteś prawdopodobnie forumowym mistrzem "rozbalansowania" układu hamulcowego. Na 99% w obecnej konfiguracji Twoje auto ma dłuższą drogę hamowania ze 100km/h, niż to miałeś na ori zestawie (zakładam, że był on w nienagannym stanie).
ps. wersja pierwsza to forma prośby do Ciebie

to teraz czas na tył bo obecnie to jesteś prawdopodobnie forumowym mistrzem rozbalansowania układu hamulcowego na 99% w obecnej konfiguracji twoje auto ma dłuższą drogę hamowania ze 100km/h niż to miałeś na ori zestawie zakładam że był on w nienagannym stanie
Wersja dla reszty użytkowników forum

To teraz czas na tył, bo obecnie to jesteś prawdopodobnie forumowym mistrzem "rozbalansowania" układu hamulcowego. Na 99% w obecnej konfiguracji Twoje auto ma dłuższą drogę hamowania ze 100km/h, niż to miałeś na ori zestawie (zakładam, że był on w nienagannym stanie).
ps. wersja pierwsza to forma prośby do Ciebie
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW