Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Wymiana zwrotnic pod 365mm 8pot do c5 99?????

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
lukass22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 lis 2012, 23:16
Lokalizacja: Ruda Śląska

Wymiana zwrotnic pod 365mm 8pot do c5 99?????

Post autor: lukass22 » 04 maja 2014, 12:25

Witam jest dosc wazne dlamnie pytanie by niewtopic okolo 5k ,
mianowicie mam audi a6 c5 99 r 2,4 z ori heblami chyba 288 jedne tlok

juz wiem ze musze zmienic na zwrotnice alu s6 rs6 c5 polift ponad rok 2003

pytanie najwazniejsze co pasuje a co niepasuje mianowicie czy niepoknoci sie zbierznosc czy kola niewyjda spor za obrys dzieki widebody r/s6

niechcialbym widziec gdybania tylko pewne odpowiedzi jezeli i zmiana wachaczy to ktorych czy tylko dolnych czy wszystkich i czy pasuja pod ori otwory montazowe w budzie jak z piasta a przegubem

zachcialo sie 365mm i 8 tlokow a teraz problemy nie moge robic adapterow poniewaz jestem zagranica i wysylki na poprawki niewchodza w gre

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 05 maja 2014, 22:00

Na pewno zwrotnice od V8 mają grubsze piasty, wiec kola odsuną sie na zewnatrz. Z jakiegos powodumam w glowie wartosc 7mm, ale nie pamietam skad :P

Taki zestaw to bardziej przydalby sie do 4.2 niz 2.4. Chyba ze chodzi glownie o wyglad ;)

lukass22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 lis 2012, 23:16
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: lukass22 » 08 maja 2014, 17:58

nastoprocent kolo sie odsunie jak te same zwrotnice ma poliftowe audi a6 c5 o oznaczeniu jakos 4b3 czy jakos tak

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 08 maja 2014, 20:31

lukass22 pisze: juz wiem ze musze zmienic na zwrotnice alu s6 rs6 c5 polift ponad rok 2003
dlaczego wymienić musisz zwrotnice ?? Obecnie masz mocowanie zacisku na rozstaw 94 mm ? jeśli tak i chcesz wrzucić zacisk o którym piszesz to pewnei potrzbny bedzie adapter . NIe można wykonać adapteru na wąski rozstaw ( 94mm) mocowania ?

Chyba ze chcesz pod szeroki rozsta 144 mm coś wrzucić . Ale to łatwiej zwrotnice z Allroad'a wrzucić . Są żeliwne ale mocowanie zacisku mają szerokie.


Jeśli ładujesz taki hebel na przodzie to co bedzie na tyle? Min 300 mm ?

lukass22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 lis 2012, 23:16
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: lukass22 » 08 maja 2014, 20:35

bedzie komplet rs6 mam nadzieje ze te zwrotnice niesa jakeis zajebiscie szerokie ale o ooznaczneiu 4b3 sa w kilku autach sa to alu zwrotnice o wielkim mocowaniu znajodowaly sie tez w 2,7 bit czyli nie s6 i nie rs6 ztylu w planach bedzie ori rs6 330 mm ale bedzie to tylko zabieg stylstyczny

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 08 maja 2014, 20:44

2,7 bit nie ma jakiegoś Mega szerowkiego mocowania zacisku . Wg mnie były tylko dwa rodzaje 94 i 144 mm .
A6 2,7 bit i allroad miały te same mocowania , a i zapewne te same zwrotnice. To samo pewnie jest z S4 B5 ta sama zwrotnica.

lukass22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 lis 2012, 23:16
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: lukass22 » 08 maja 2014, 22:15

sporo czytalem i konwersja z zacisku 2,7 bit czyt takiego zacisku jak mialo s6 i s4 tylko zmiana zacisku tarczy i tzw anker platy niewiem jak sie to wlasciwie nazywa

qwertyy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 12 maja 2013, 16:37
Imię: Piotr
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: qwertyy » 22 maja 2014, 21:48

Jest sens inwestować w auto, które ani to sportowe nadto nie jest, ani nie waży aż tyle żeby problem było z hamowaniem ? A odnośnie 5k na początku tematu, to za 5k to chyba będziesz jeździć na używanych tarczach i klockach, radziłbym Ci jeszcze sprawdzić o koszta klocków i tarcz, bo możesz się zaraz zorientować ze 5k urośnie do 8k :p

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 23 maja 2014, 11:23

Kolega chyba bardziej traktuje temat jako hobby.

A hobby, jak wszyscy wiemy, rzadko wiąże się z uzasadnionymi logicznie decyzjami i wydatkami. <lol>

(ja też wrzuciłbym raczej te monety do słoika z napisem "RS" :p )

lukass22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 lis 2012, 23:16
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: lukass22 » 28 maja 2014, 18:52

dla kolegow nie dowierzajacych jest zwrotnica rs6 hebel 8 tlokow z klockami w bardzo dobrym stanie i na oryginalnej tarczy nawiercanej audi udalo sie to wlozyc tak to jest hobby podoba msiie to zrobilem klocki kolego kosztuja 300 zl tarczy ori to jzu inna srawa bo od 2k wiec nowych niebede kupowal

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 01 cze 2014, 10:17

Wersja dla Ciebie <luzik> :
to teraz czas na tył bo obecnie to jesteś prawdopodobnie forumowym mistrzem rozbalansowania układu hamulcowego na 99% w obecnej konfiguracji twoje auto ma dłuższą drogę hamowania ze 100km/h niż to miałeś na ori zestawie zakładam że był on w nienagannym stanie

Wersja dla reszty użytkowników forum :) :
To teraz czas na tył, bo obecnie to jesteś prawdopodobnie forumowym mistrzem "rozbalansowania" układu hamulcowego. Na 99% w obecnej konfiguracji Twoje auto ma dłuższą drogę hamowania ze 100km/h, niż to miałeś na ori zestawie (zakładam, że był on w nienagannym stanie).

ps. wersja pierwsza to forma prośby do Ciebie
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

lukass22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 lis 2012, 23:16
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: lukass22 » 06 cze 2014, 23:47

oj powiem ci na jescze zapowietrzonym ukladzie a 8 tloczkow hamuje o niebo lepiej niz poprzedni hebel z 100 w momencie staje w miejscu , al enieotym mowa tyl juz bedie na dniach .....:) tylko zasral wysylke gosciu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl