Mój problem wygląda tak, że po wymianie przednich hamulców i tarcz na nowe mam bardzo słabe hamulce tzn. żeby zahamować muszę pompować hamulec. Hamulce wymieniałem sam już kilka razy i pierwszy raz pojawił sie ten problem. wiecie o co chodzi
[a6 C5 1.9 tdi] Problem po wymianie tarcz i klocków
[a6 C5 1.9 tdi] Problem po wymianie tarcz i klocków
Witam na forum
Mój problem wygląda tak, że po wymianie przednich hamulców i tarcz na nowe mam bardzo słabe hamulce tzn. żeby zahamować muszę pompować hamulec. Hamulce wymieniałem sam już kilka razy i pierwszy raz pojawił sie ten problem. wiecie o co chodzi
Mój problem wygląda tak, że po wymianie przednich hamulców i tarcz na nowe mam bardzo słabe hamulce tzn. żeby zahamować muszę pompować hamulec. Hamulce wymieniałem sam już kilka razy i pierwszy raz pojawił sie ten problem. wiecie o co chodzi
Już sie przywitałem i chyba wszystkie wymogi formalne spełniłem
Sprawdzałem płyn jest na maksymalnym poziomie. Może bardziej opisze problem. Mianowicie: hamuje pedał idzie w podłogę (samochód lekko zwalnia) puszczam znowu hamuję pedał staję sie twardszy i hamulec działa na 100 %. I wogóle jak otworze okno to słychać jak klocek lekko obciera o tarcze. Chyba żle złożyłem te hamulce :roll: Dodam że przed wymianą wszystko było w porządku
-
gdobrydnio
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 36
- Rejestracja: 29 lip 2008, 21:05
- Lokalizacja: Augustów
Jak nie jesteś pewien to sprawdź czy dobrze poskładałeś. Ja 2 tygodnie temu u siebie to samo miałem, zapowietrzony układ hamulcowy. Odpal auto i odpowietrz ponownie. Oczywiście zaczynamy od kół znajdujących się najbliżej pompy ABS. U mnie lewy przód, prawy przód, lewy tył, prawy tył. Przegoń 2 butelki płynu (1litr). Jak nie pomoże to :
"Do poprawnego przeprowadzenia czynności odpowietrzania pompy ABS'u przy pomocy oprogramowania VAG-COM muszą być spełnione następujące warunki:
* Pojazd musi być podniesiony - koła nie mogą dotykać podłoża.
* Włączony zapłon ( w pozycji ON )
Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach: VW Passat, Audi A4/S4, Audi A6/S6 i A8/S8.
[Wybór]
[03-ABS/hamulce]
[Nastawy podst. - 04]
Grupa "002"
[Idź!]
W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne.
[Gotowe, powrót]
...i gotowe. "
U mnie vag-com nie pomogło, nie chciało się połączyć, sterownik chyba padnięty <smuty>
Ale o tym już było na forum.
"Do poprawnego przeprowadzenia czynności odpowietrzania pompy ABS'u przy pomocy oprogramowania VAG-COM muszą być spełnione następujące warunki:
* Pojazd musi być podniesiony - koła nie mogą dotykać podłoża.
* Włączony zapłon ( w pozycji ON )
Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach: VW Passat, Audi A4/S4, Audi A6/S6 i A8/S8.
[Wybór]
[03-ABS/hamulce]
[Nastawy podst. - 04]
Grupa "002"
[Idź!]
W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne.
[Gotowe, powrót]
...i gotowe. "
U mnie vag-com nie pomogło, nie chciało się połączyć, sterownik chyba padnięty <smuty>
Ale o tym już było na forum.










